Sierra xr4i, 2.8 85a - Melter.
Sierra xr4i, 2.8 85a - Melter.
Nonii.
Pesin just näpud õlist puhtaks ja tõmbasin arvutisse telefonist ühe kehva pildi mille vahetan kunagi järgmine nädal ilmselt paremate vastu välja:
Selline ta on - lärmav mölakas.
Hetkel on niipalju tehtud, et kollektori-leegitoru üleminek sai uueks tehtud, et heitgaasid jõuaks kapotialt kaugemale ja väljuksid kust kord ja kohus. Kleepse eemaldatud siit sealt, veermiku remondi to-do list kokku löödud ja homme läheb mootor seadistamisele, et kütuse rõhk saaks paika ja mootor nurruks ühlaselt.
Plaanid on lühidalt suvel teha vajalikud keretööd ja seejärel masinat nautida niipalju kui ilm ja rahakott lubab. Vasak tagumine poolraam on läbi, parem seevastu nagu tutikas - muu on kere poolelt enamvähem, aga tahaks silumis saada natuke.
Elektroonika on muidugi omaette ooper - kõik andurid armatuuril panevad segast ja ainukesed tulukesed mis minumeelest normaalselt toimetavad on õlirõhk ja akutuli. Kapotialune on lahtiseid otsi, teibiga jätkatud juhtmeid ja muud pornot triiki täis, aga kuna ma ise midagi eletroonikast ei jaga siis sõidab senikaua sellisena kuni midagi häirima hakkab.
Esituled tuleb ka lahti kiskuda ja ära puhastada - sõidutuledega on nagu tikuvalges kuskil urus pimedal ajal. Kui kellegil on neid xr/rs stangesiseseid suunatulesid kuskil, siis tegelikult oleks mõlemaid vaja, killud väljas.
Üldiselt on tore masin, väänet on kõvasti, suurem asi pöördepill pole, aga omaette väärtus on kogu see kooslus kokku ikkagist.
Pesin just näpud õlist puhtaks ja tõmbasin arvutisse telefonist ühe kehva pildi mille vahetan kunagi järgmine nädal ilmselt paremate vastu välja:
Selline ta on - lärmav mölakas.
Hetkel on niipalju tehtud, et kollektori-leegitoru üleminek sai uueks tehtud, et heitgaasid jõuaks kapotialt kaugemale ja väljuksid kust kord ja kohus. Kleepse eemaldatud siit sealt, veermiku remondi to-do list kokku löödud ja homme läheb mootor seadistamisele, et kütuse rõhk saaks paika ja mootor nurruks ühlaselt.
Plaanid on lühidalt suvel teha vajalikud keretööd ja seejärel masinat nautida niipalju kui ilm ja rahakott lubab. Vasak tagumine poolraam on läbi, parem seevastu nagu tutikas - muu on kere poolelt enamvähem, aga tahaks silumis saada natuke.
Elektroonika on muidugi omaette ooper - kõik andurid armatuuril panevad segast ja ainukesed tulukesed mis minumeelest normaalselt toimetavad on õlirõhk ja akutuli. Kapotialune on lahtiseid otsi, teibiga jätkatud juhtmeid ja muud pornot triiki täis, aga kuna ma ise midagi eletroonikast ei jaga siis sõidab senikaua sellisena kuni midagi häirima hakkab.
Esituled tuleb ka lahti kiskuda ja ära puhastada - sõidutuledega on nagu tikuvalges kuskil urus pimedal ajal. Kui kellegil on neid xr/rs stangesiseseid suunatulesid kuskil, siis tegelikult oleks mõlemaid vaja, killud väljas.
Üldiselt on tore masin, väänet on kõvasti, suurem asi pöördepill pole, aga omaette väärtus on kogu see kooslus kokku ikkagist.
Viimati muutis Melter, 02 Mai 2012, 14:16, muudetud 3 korda kokku.
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
See masin mis motorsis millalgi müügil oli ? musta valge nahksisu
Tann kuskil teemas muidugi kiitis seisukorda taevani mis jällegi vastupidine on...
Tann kuskil teemas muidugi kiitis seisukorda taevani mis jällegi vastupidine on...
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Sama masin, jah.
Seisukord pole hull, vana masin ikkagist ja veermiku detailid ei maksa ka õnneks midagi - mõned puksid, pidurikettad-klotsid ja rooliosa tahab ülekäimist saada. Roostet, sellist mis kiiresti tähelepanu vääriks, ei leidnud mujalt kui poolraamilt. Kuna plaanis on teda ikkagi rohkem kui pühapäeva masinana kasutada, siis tuleb häirivad vead ära likvideerida. Kõhualune muidu viisakas, karbid pole enam uued, aga vahetamist veel ka ei vaja - kogu keretöö tuleb enivei korraga ette võtta.
Raha eest sain emotsiooni, lörina ja keremudeli mida olen ammu tahtnud, seega kõik õige
Seisukord pole hull, vana masin ikkagist ja veermiku detailid ei maksa ka õnneks midagi - mõned puksid, pidurikettad-klotsid ja rooliosa tahab ülekäimist saada. Roostet, sellist mis kiiresti tähelepanu vääriks, ei leidnud mujalt kui poolraamilt. Kuna plaanis on teda ikkagi rohkem kui pühapäeva masinana kasutada, siis tuleb häirivad vead ära likvideerida. Kõhualune muidu viisakas, karbid pole enam uued, aga vahetamist veel ka ei vaja - kogu keretöö tuleb enivei korraga ette võtta.
Raha eest sain emotsiooni, lörina ja keremudeli mida olen ammu tahtnud, seega kõik õige
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Elektroonika koha pealt - ma tean mida sa tunned
Edu!
Edu!
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Kas XR-il neid piduriklotse niiväga võtta oligi tänapäeval, tagumisi näiteks?
Sierra Is
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Muidu on ju trummel või ketas, mõlemale klotse mõttetu raha eest saada küll. Kui XR siis on mingid erilised pidurid?Bomsch kirjutas:Kas XR-il neid piduriklotse niiväga võtta oligi tänapäeval, tagumisi näiteks?
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Niipalju kui süvenesin, siis kogu sierra ja scorpa rida on otsast otsani üsna mõistliku hinnaga ja kättesaadav. Välja tuleb arvata Cosworthid, nende teema on "veits" krõbedam.
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
No Xr-il taga trumlid ja vähe teistsuguse mõõduga kui tavapärastel mudelitel.
Sierra Is
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Siis tuleb ilmselt 2-hed paarid tellida. Et järgmine kord oleks olemas. Esimese asjana tuleb üldse kindlaks teha, et seal originaal trummel on - vabalt võib selle mõnekümne aasta peale sinna olla alla sokutatud mingi vähe lihtsamini kättesaadav. See selleks üldse, piduritest tahavad saada vahetust esimesed klotsid-kettad, tagumised toimetasid ilusti.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
tagumistel on see teema jah et ega neid eri klotse toodetagi enam, sinna pane kas ketas sild või siis lihtsalt uued katted kui vajadus tekib
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Mootor üle käidud ja reguleeritud. Oma tagumikuga saan nädalavahetusel tunda, aga väidetavalt pidi nüüd astuma kordades vihasemalt, pöördemaijam olema ja tühikäiku paremini hoidma. Pihustid ja jagaja tahab vahetamist saada kunagi ilmselt kuna kütus vajub pikema seismise peale tagasi ja päris poolest pöördest hüppama ei hakka.
Uuel nädalal ilmselt väiksemaks-suuremaks veermiku korrigeerimiseks. Huvitav kas õõtsade taastamise on mõtekas või oleks mõistlikum uued sebida vajadusel?
Uuel nädalal ilmselt väiksemaks-suuremaks veermiku korrigeerimiseks. Huvitav kas õõtsade taastamise on mõtekas või oleks mõistlikum uued sebida vajadusel?
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
uued osta, odavad need 23 eur tk
varda puksid osta ka kohe tugevdatud varjandid siis jääb ok - 7,19 eur komplekt
Mul mõlemaid tooteid laos olemas
varda puksid osta ka kohe tugevdatud varjandid siis jääb ok - 7,19 eur komplekt
Mul mõlemaid tooteid laos olemas
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
Hetkel jäi masin seisma hetkeks kuna hommikul kostus kapoti alt kiimas kasside möirgeid. Kiirel süvenemisel jõudsin arusaamani, et roolivõimu õli on otsas ja leidsin ka kohe põhjuse miks - üks rooliotsa kumm on katki läinud. Nüüd ei teagi mida rooli lõtku pärast kahtlustada, kas pingutamata latti (tundus, et on pingutatav) või mõnda aega katki olnud kaitsekummi.
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.
latti minuteada ei saa pingutada. Latt ise on üldjoontes koduste vahenditega remonditav
Re: Sierra xr4i, 2.8 85a - Melter.
Vaatepilt on vahepeal maja ees natuke muutunud. Lõpupütt alates resost kukkus mingi hetk alt ja sai uus keevitatud. Esimene ots oli custom jobina tehtud ja lõpp oli täitsa lambikatest juppidest kokku lapitud. Nüüd on asi põhja alt üleni bling, küll aga tahab natuke sättimist kuna käib õrnalt vastu stanget aegajalt.
Vahepeal said uued veljed alla, millega selgus ka probleem, et enamus mutreid vajas vahetamist, et kapslid peale istuks ja võllid paar millimeetrit käiamist samal põhjusel. Enne kui suuremaks sõiduks läheb saab veermik ka uuenduskuuri.
Tasa sõuan.