Sierra xr4i, 2.8 85a - Melter.

Kasutajate pikendused
Suletud
Melter
kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Apr 2010, 19:07
Kontakt:

Sierra xr4i, 2.8 85a - Melter.

Postitus Postitas Melter » 04 Mär 2012, 18:14

Nonii.

Pesin just näpud õlist puhtaks ja tõmbasin arvutisse telefonist ühe kehva pildi mille vahetan kunagi järgmine nädal ilmselt paremate vastu välja:

Pilt

Selline ta on - lärmav mölakas.

Hetkel on niipalju tehtud, et kollektori-leegitoru üleminek sai uueks tehtud, et heitgaasid jõuaks kapotialt kaugemale ja väljuksid kust kord ja kohus. Kleepse eemaldatud siit sealt, veermiku remondi to-do list kokku löödud ja homme läheb mootor seadistamisele, et kütuse rõhk saaks paika ja mootor nurruks ühlaselt.

Plaanid on lühidalt suvel teha vajalikud keretööd ja seejärel masinat nautida niipalju kui ilm ja rahakott lubab. Vasak tagumine poolraam on läbi, parem seevastu nagu tutikas - muu on kere poolelt enamvähem, aga tahaks silumis saada natuke.

Elektroonika on muidugi omaette ooper - kõik andurid armatuuril panevad segast ja ainukesed tulukesed mis minumeelest normaalselt toimetavad on õlirõhk ja akutuli. Kapotialune on lahtiseid otsi, teibiga jätkatud juhtmeid ja muud pornot triiki täis, aga kuna ma ise midagi eletroonikast ei jaga siis sõidab senikaua sellisena kuni midagi häirima hakkab.

Esituled tuleb ka lahti kiskuda ja ära puhastada - sõidutuledega on nagu tikuvalges kuskil urus pimedal ajal. Kui kellegil on neid xr/rs stangesiseseid suunatulesid kuskil, siis tegelikult oleks mõlemaid vaja, killud väljas.

Üldiselt on tore masin, väänet on kõvasti, suurem asi pöördepill pole, aga omaette väärtus on kogu see kooslus kokku ikkagist.
Viimati muutis Melter, 02 Mai 2012, 14:16, muudetud 3 korda kokku.
2.8 xr4i 85a
1.8 xr3i 93a
Disainiagentuur Ruum 414

Kasutaja avatar
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Tamm85 » 04 Mär 2012, 18:22

See masin mis motorsis millalgi müügil oli ? musta valge nahksisu

Tann kuskil teemas muidugi kiitis seisukorda taevani mis jällegi vastupidine on...
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93

Melter
kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Apr 2010, 19:07
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Melter » 04 Mär 2012, 18:31

Sama masin, jah.

Seisukord pole hull, vana masin ikkagist ja veermiku detailid ei maksa ka õnneks midagi - mõned puksid, pidurikettad-klotsid ja rooliosa tahab ülekäimist saada. Roostet, sellist mis kiiresti tähelepanu vääriks, ei leidnud mujalt kui poolraamilt. Kuna plaanis on teda ikkagi rohkem kui pühapäeva masinana kasutada, siis tuleb häirivad vead ära likvideerida. Kõhualune muidu viisakas, karbid pole enam uued, aga vahetamist veel ka ei vaja - kogu keretöö tuleb enivei korraga ette võtta.

Raha eest sain emotsiooni, lörina ja keremudeli mida olen ammu tahtnud, seega kõik õige :)
2.8 xr4i 85a
1.8 xr3i 93a
Disainiagentuur Ruum 414

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas rinu » 04 Mär 2012, 18:53

Elektroonika koha pealt - ma tean mida sa tunned :)

Edu!

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Jaan » 04 Mär 2012, 20:29

Kas XR-il neid piduriklotse niiväga võtta oligi tänapäeval, tagumisi näiteks?
Sierra Is

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas rinu » 04 Mär 2012, 23:39

Bomsch kirjutas:Kas XR-il neid piduriklotse niiväga võtta oligi tänapäeval, tagumisi näiteks?
Muidu on ju trummel või ketas, mõlemale klotse mõttetu raha eest saada küll. Kui XR siis on mingid erilised pidurid?

Melter
kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Apr 2010, 19:07
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Melter » 05 Mär 2012, 11:18

Niipalju kui süvenesin, siis kogu sierra ja scorpa rida on otsast otsani üsna mõistliku hinnaga ja kättesaadav. Välja tuleb arvata Cosworthid, nende teema on "veits" krõbedam.
2.8 xr4i 85a
1.8 xr3i 93a
Disainiagentuur Ruum 414

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Jaan » 05 Mär 2012, 11:23

No Xr-il taga trumlid ja vähe teistsuguse mõõduga kui tavapärastel mudelitel.
Sierra Is

Melter
kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Apr 2010, 19:07
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Melter » 05 Mär 2012, 11:29

Siis tuleb ilmselt 2-hed paarid tellida. Et järgmine kord oleks olemas. Esimese asjana tuleb üldse kindlaks teha, et seal originaal trummel on - vabalt võib selle mõnekümne aasta peale sinna olla alla sokutatud mingi vähe lihtsamini kättesaadav. See selleks üldse, piduritest tahavad saada vahetust esimesed klotsid-kettad, tagumised toimetasid ilusti.
2.8 xr4i 85a
1.8 xr3i 93a
Disainiagentuur Ruum 414

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Tarmo » 05 Mär 2012, 11:58

tagumistel on see teema jah et ega neid eri klotse toodetagi enam, sinna pane kas ketas sild või siis lihtsalt uued katted kui vajadus tekib

Melter
kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Apr 2010, 19:07
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Melter » 05 Mär 2012, 16:28

Mootor üle käidud ja reguleeritud. Oma tagumikuga saan nädalavahetusel tunda, aga väidetavalt pidi nüüd astuma kordades vihasemalt, pöördemaijam olema ja tühikäiku paremini hoidma. Pihustid ja jagaja tahab vahetamist saada kunagi ilmselt kuna kütus vajub pikema seismise peale tagasi ja päris poolest pöördest hüppama ei hakka.

Uuel nädalal ilmselt väiksemaks-suuremaks veermiku korrigeerimiseks. Huvitav kas õõtsade taastamise on mõtekas või oleks mõistlikum uued sebida vajadusel?
2.8 xr4i 85a
1.8 xr3i 93a
Disainiagentuur Ruum 414

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas oliver85 » 05 Mär 2012, 17:38

uued osta, odavad need 23 eur tk :shock:

varda puksid osta ka kohe tugevdatud varjandid siis jääb ok - 7,19 eur komplekt

Mul mõlemaid tooteid laos olemas :mrgreen:

Melter
kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Apr 2010, 19:07
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas Melter » 15 Mär 2012, 10:49

Hetkel jäi masin seisma hetkeks kuna hommikul kostus kapoti alt kiimas kasside möirgeid. Kiirel süvenemisel jõudsin arusaamani, et roolivõimu õli on otsas ja leidsin ka kohe põhjuse miks - üks rooliotsa kumm on katki läinud. Nüüd ei teagi mida rooli lõtku pärast kahtlustada, kas pingutamata latti (tundus, et on pingutatav) või mõnda aega katki olnud kaitsekummi.
2.8 xr4i 85a
1.8 xr3i 93a
Disainiagentuur Ruum 414

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a.

Postitus Postitas oliver85 » 15 Mär 2012, 11:01

latti minuteada ei saa pingutada. Latt ise on üldjoontes koduste vahenditega remonditav

Melter
kasutaja
Postitusi: 71
Liitunud: 08 Apr 2010, 19:07
Kontakt:

Re: Sierra xr4i, 2.8 85a - Melter.

Postitus Postitas Melter » 02 Mai 2012, 14:22

Pilt

Vaatepilt on vahepeal maja ees natuke muutunud. Lõpupütt alates resost kukkus mingi hetk alt ja sai uus keevitatud. Esimene ots oli custom jobina tehtud ja lõpp oli täitsa lambikatest juppidest kokku lapitud. Nüüd on asi põhja alt üleni bling, küll aga tahab natuke sättimist kuna käib õrnalt vastu stanget aegajalt.

Vahepeal said uued veljed alla, millega selgus ka probleem, et enamus mutreid vajas vahetamist, et kapslid peale istuks ja võllid paar millimeetrit käiamist samal põhjusel. Enne kui suuremaks sõiduks läheb saab veermik ka uuenduskuuri.

Tasa sõuan.
2.8 xr4i 85a
1.8 xr3i 93a
Disainiagentuur Ruum 414

Suletud