No nii sai siis uuritud et kuidas kus jne arkist ehitamist puudutavaid küsimusi ja selgus selline tõsiasi et Eestis ei ole võimalik ehitada ja registrisse kanda Ford 'Sierra xr 8 -t minu pettumus kui suur kuna eesti seadus näitab ette et ehitusega max suurus mis võib moto mahtu suurendada on 30% ja kaalu 500kg ja sellist masinat nagu xr8 eesti riik ei tunnista ja veel vähem teab st ee seaduse kohaselt peab olema antud mudelit toodetud olema vähemalt 5000 eksemplari !
tsenseerisin pealkirja [kersti]
Noored tuunijad kolige Eestist minema
Noored tuunijad kolige Eestist minema
Life is way too short to Drive slow Evil PIston CCC&CCCR
noo 30 % võimsam moto võib olla aga on juu võimsam ku 30% st eestis tunistatav kõige võimsam moto on 2.9ltarmo kirjutas:XR8't toodeti aind 250tk ja seega ei peagi nad tunnistama kui piirmäär on seadusega 5000. Kaal ei oleks suurenenud üle 500kg ja 5,0 Mustangi karpa mootor ei ole võimsam kui 20% kõige võimsamast sierrast. Minu teada oli seadus 30-20-10%, ehk siis 30% suurem, 20% võimsam ja 10% raskem.
Life is way too short to Drive slow Evil PIston CCC&CCCR
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Seega üle 162kw + 20%= 194.4 kw (264hp) ja teadupärast ei olnud ameeriklased varemalt just eriti võimsad umbes 205hp (see on siis sama aegsed mootorid kui sierra (82-93)). Kaalu probleeme vast kah ei tule kui võtta 2,9 mootor ja selle asemele panna alumiinium plokiga mootor
Küll aga tuleb liitritega probleeme 2,9 + 30% on aind 3,77l
kui suudad neile xr6 selgeks teha mis oli 3 l mootoriga siis saad panna 3,9l mootori. ja kuna kinnitused on niikuinii teised siis pigem otsi mingi arki nõudmistele vastav mootor. see ei pea olema fordi oma
Küll aga tuleb liitritega probleeme 2,9 + 30% on aind 3,77l
kui suudad neile xr6 selgeks teha mis oli 3 l mootoriga siis saad panna 3,9l mootori. ja kuna kinnitused on niikuinii teised siis pigem otsi mingi arki nõudmistele vastav mootor. see ei pea olema fordi oma