vaba teema, mula ja pläma...
-
TOm
- Administraator
- Postitusi: 1182
- Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
- Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas TOm » 03 Nov 2006, 12:18
tarmo kirjutas:mul on LSD aga mul on trummel piduritega
muidu
the LSD only passes into a disc braked rear suspension.
ma saan aru et aint kettaga pidurisüsteem istub lsd-le
aga kui sul trummel taga siis vbla ise tehtud lsd sul
kuskil mingi vend pidi tegema tava diffrist 70% blokkdiffreid...kalli raha eest
sierramen...mix sa hirmutad vanureid kadriorus
powered by 2.0 Ohc
-
Jaanis
- fanaatik
- Postitusi: 654
- Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
- Asukoht: Harjumaa, Kiisa
Postitus
Postitas Jaanis » 03 Nov 2006, 13:20
Ta on üldiselt kantselei autojuht, aga seda miks ta kartis ei oska öelda
-
Jaanis
- fanaatik
- Postitusi: 654
- Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
- Asukoht: Harjumaa, Kiisa
Postitus
Postitas Jaanis » 03 Nov 2006, 13:33
kersti kirjutas:mul ka ikka naelad.. eelmisel sügisel sai ostetud UG500-d. Peavad väga hästi ja ainult paar naela eelmise talvega kaduma läinud..
Minul küll need UG500-d jäärada ei kannatanud. Peale korralikku sissesõitmist üks päev männiku karjääri peal ja naastud läinud olidki sama nali oli sõbral kellel olid uued Gislaved NordFrost 3-d. Vedavale sillale jäid mõned üksikud naastud alles. UG500-st parema pidamisega rehvi pole olnud, ei Gislaved ega Nokia pole mulle nii head sõidutunnet jätnud.
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Postitus
Postitas Tarmo » 03 Nov 2006, 13:41
ja tamari puhul sina ei kasuta isiklike solvanguid???
-
kersti
- Klubi auliige
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas kersti » 03 Nov 2006, 13:44
hmm olen ka mujalt kuulnud, et UG500-d loovutavad naelu kergesti.
Samas minul küll seda probleemi ei tekkinud.. ja männiku karjääril sai käidud ikka palju. Ma isegi imestasin kevadel, et ainult mõned üksikud naelad kadunud
-
Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Postitus
Postitas Tarmo » 03 Nov 2006, 13:47
TOm kirjutas:tarmo kirjutas:mul on LSD aga mul on trummel piduritega
muidu
the LSD only passes into a disc braked rear suspension.
ma saan aru et aint kettaga pidurisüsteem istub lsd-le
aga kui sul trummel taga siis vbla ise tehtud lsd sul
kuskil mingi vend pidi tegema tava diffrist 70% blokkdiffreid...kalli raha eest
ei usu et iseehitatud on, küll aga sain ka mina sellest tekstist sama moodi aru
keegi mingit silmaga nähtavat tunnust oskab öelda mis on aind lsd'l, et saada teada siis kas on mingi iseehitatud või midagi muud??
-
Jaanis
- fanaatik
- Postitusi: 654
- Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
- Asukoht: Harjumaa, Kiisa
Postitus
Postitas Jaanis » 03 Nov 2006, 15:45
kersti kirjutas:hmm olen ka mujalt kuulnud, et UG500-d loovutavad naelu kergesti.
Samas minul küll seda probleemi ei tekkinud.. ja männiku karjääril sai käidud ikka palju. Ma isegi imestasin kevadel, et ainult mõned üksikud naelad kadunud
Samas tegeledes ise ühe hooaja rehvidega siis panin tähele, et nelivedustel masinatel polnud sellega üldese probleeme. Tuttaval oli Subaru ja jäärajal pani palju rohkem hullu kui me kõik kokku ja kevadel oli nelja rehvi peale kokku puudu 5 naastu.
-
xr4
- fanaatik
- Postitusi: 833
- Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
- Asukoht: tallinn
-
Kontakt:
Postitus
Postitas xr4 » 03 Nov 2006, 17:43
tarmo kirjutas:TOm kirjutas:tarmo kirjutas:mul on LSD aga mul on trummel piduritega
muidu
the LSD only passes into a disc braked rear suspension.
ma saan aru et aint kettaga pidurisüsteem istub lsd-le
aga kui sul trummel taga siis vbla ise tehtud lsd sul
kuskil mingi vend pidi tegema tava diffrist 70% blokkdiffreid...kalli raha eest
ei usu et iseehitatud on, küll aga sain ka mina sellest tekstist sama moodi aru
keegi mingit silmaga nähtavat tunnust oskab öelda mis on aind lsd'l, et saada teada siis kas on mingi iseehitatud või midagi muud??
nu mulle on silma jäänd et Lsd ga difril on poolteljed tähikutega difri küljes!
ehk siis poolteljel on sisemine liigend ära vahtatud et istuks selle poltidega difri külge
Endal pean ka vist nii tegema sest see ketas sild mis mul on on nac pihta saand
-
hulleq
- aktivist
- Postitusi: 253
- Liitunud: 12 Okt 2006, 18:07
- Asukoht: Harjumaa , Saku
-
Kontakt:
Postitus
Postitas hulleq » 03 Nov 2006, 17:57
siin ju kõik ajavad loba-loba-loba-loba-loba !
sellepärast see kõige populaarsem ongi !
inimene ju tahab ajada loba !
ja loba ajada on jube hea arvan ma !
ma pole ming turist
-
kersti
- Klubi auliige
- Postitusi: 1213
- Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
- Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas kersti » 03 Nov 2006, 20:26
Homme kell 12 Tabasalu kardirajal! Varajane äratus küll, aga siis on lootust, et asfalt pole veel välja sõidetud
-
tamar
- Moderaator
- Postitusi: 1978
- Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
- Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas tamar » 04 Nov 2006, 00:07
Sina võid öelda, pole midagi, sulle keegi ütleb kohe häda lahti.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
-
Karl
- kasutaja
- Postitusi: 119
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:41
- Asukoht: Tartu
Postitus
Postitas Karl » 04 Nov 2006, 00:32
Ei KRANTS võta jah tiba rahulikumalt kohe kui kõrri kargad,asju saab rahulikult kah ajada.
-
FordSierra2.0Clx
- kasutaja
- Postitusi: 59
- Liitunud: 10 Juun 2006, 22:17
Postitus
Postitas FordSierra2.0Clx » 04 Nov 2006, 15:24
krt,krants ära ole kuri,sa oled kibestunud millegi pärast?
sa võid meile oma muresid kurta,me aitame sind:)
eks mehed?:D
Ford Mustang 1969 Shelby Gt-500...it´s like a dream