vaba teema, kuid jääme viisakaks

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Tarmo » 14 Sept 2010, 23:33

asi läks juba siis tsenseeritud kui inimene endale midagi jalga/selga pani, need ju kulusid ja läksid lõpuks katki, ning siis tuli jälle vaeva näha et uued teha/hankida

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jaan » 15 Sept 2010, 07:31

Ja nukkvõll tahtis püksist välja kukkuda.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Tanel » 15 Sept 2010, 10:59

Kas modedel/adminnidel on raske sellele alarile bänn panna?oleks hulka rahulikum siin.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT » 15 Sept 2010, 11:07

kas sa sõdurpoiss sellest ei saa aru, et paljud asjad on autodele tehtud sellepärast, et saaks varuosi müüa ja nii rohkem kasumit toota, mitte selle jaoks, et inimestel parem oleks.
Inimestele lihtsalt väidetakse, et uued asjad on paremad, mida nad teps mitte alati ei ole.

Ma ei ole väitnud, et uued autod pole paremad, on küll neil palju paremaid asju, aga need head autod saaks teha palju lihtsamaid ja töökindlamaid ning samuti odavamaid lahendusi kasutades.
Ma ei olegi väitnud, et kahemassilisel hoorattal poleks eeliseid, kindlasti on natuke, aga normaalse juhi puhul need eelised ei anna tunda praktiliselt, ehk siis kahemassiline hooratas pole oma raha väärt.

Miks uued autod kestavad vähem, kui vanad? Selleks on kaks põhjust, esiteks nad on nii keerulised ja teiseks on nad meelega tehtud vähem kestma, et autotootjad saaksid varuosi müüa ja nii rohkem kasumit toota.
Miks käis mersu kvaliteet alla? Sest vana mersu oli liiga vastupidav ja mercedesel kukkus kasum kole alla.

Igalt poolt läheb auto keerulisemaks ja natuke kallimaks, tulemus on see, et auto on kõvasti kallim lõpuks.
Minul ei ole niipalju raha, et taguda autosse sadu tuhandeid kroone, veel enam mingite mõttetuste tõttu.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas vvallo » 15 Sept 2010, 13:02

Eks uutel ja kallimatel autodel on jh veidi sisse ehitatud, tootjale jätkuvat kasumi toomist. Käigukasti filtrit saad vahetada ainult koos käigukasti põhjaga jne. jne.
Aga eks see ole see hind mida peab mugavuse ja uue auto omamise pealt maksma :P Elu läheb edasi
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT » 15 Sept 2010, 13:04

No loomulikult on uuel autol ka positiivseid omadusi, selle vastu ma ei vaidlegi.
Kuid sellel kõigel on paraku jah oma hind, mida mul maksta oma palgast on üsna raske.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jesper » 15 Sept 2010, 13:49

Siin suures arutelus on see feil, et erinevalt teistest markidest ei ole Fordil see progressi värgens kunagi eriti hästi välja kukkunud :)

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas sõdurpoiss » 15 Sept 2010, 16:38

AlarT kirjutas:kas sa sõdurpoiss sellest ei saa aru, et paljud asjad on autodele tehtud sellepärast, et saaks varuosi müüa ja nii rohkem kasumit toota, mitte selle jaoks, et inimestel parem oleks.

Miks käis mersu kvaliteet alla? Sest vana mersu oli liiga vastupidav ja mercedesel kukkus kasum kole alla.
:lol: :lol: :lol:

Siis kui mingi asja kvaliteet alla läheb, läheb alla ka tema maine. Arvad et mersu lasi meelega alla oma kvaliteedi ja maine, lootes nii kasumit teenida? Mis su peas toimub?
Pilt

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT » 15 Sept 2010, 16:59

Mis su enda peas toimub? sa oled ikka väga naiivne, loomulikult lasi mersu meelega kvaliteedi alla.
Ta tegi meelega vähem vastupidavad autod, nagu ka BMW ja paljud teised automargid, eesmärgiga teenida rohkem kasumit.
Ega inimene on ju lammas, ega tema lagunemisest aru saa, et see auto laguneb, kui inimene arvab, et mersu on hea siis nii ta arvab ja sõidab mersuga ikka edasi või BMW-ga jne.
Sa ei ole kapitalistlikust maailmast ikka üldse teadlik, ma vaatan, siin ainult raha loebki firmadele, mitte muu.

Kas sa arvad, et need säästlikud mootorid on arendatud inimeste jaoks? Oh ei, lihtsalt kuna keskkonnanõuded on sellised ja vaja ju konkurentidest ees olla või vähemalt samal tasemel.
Kogu autotööstuse areng toimub üksnes konkurentsi tõttu, vaata venemaad, autotööstuse areng on praktiliselt null ja miks? Sest, konkurentsi pole, eriti hästi oli see nõukogude ajal näha.
Venemaa arendas oma traktorit ainult tänu sellele, et tahtis seda välismaale müüa, muidu oleks pand 50 aastat samasuguse traktoriga.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
sõdurpoiss
aktivist
Postitusi: 413
Liitunud: 29 Juul 2007, 00:01
Asukoht: Rakvere

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas sõdurpoiss » 15 Sept 2010, 18:34

Täitsa pekkis. :shock:

Ma usun, et kui sa oma mõtetest raamatu kirjutaksid, siis sa saaksid sama kuulsaks nagu Jeremy Clarkson. Tegelt ka.
Pilt

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT » 15 Sept 2010, 19:20

Ma tean,et inimesed usuvad, et firmad teevad kõike nende heaks jne, eks firmad teevad ka lobitööd ja ajupesu sel teemal kõvasti, et rahvas neid usuks.
Paraku on aga reaalsus selline, et firmade omanikud on totaalsed sead, keda huvitab vaid raha ja nad teevad kõik, et seda raha saada ja palju.

Arenema sunnivad neid vaid riik ja konkurents ja tõesti ka see, kui tõesti on rahval midagi väga vaja ja nad seda väga raevukalt nõudma hakkavad, aga üldiselt pole vaja rahval midagi väga raevukalt nõuda, kuna kui asi toob raha sisse, siis seda ka keegi pakub.
Kuid asi, mida kindlasti ei pakuta on vastupidavad ja lihtsad autod, kuna see ei too raha sisse.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas Jaan » 15 Sept 2010, 21:41

Vene näide on jumalast õige muide. Neid autosid pole kunagi suudetud nii palju toota kui vaja läheb, sellest ka muutumatu disain 30+ aastat "tipp" mudelitel. Mul on Audi 200 84a ja Ziguli. No nende masinate vahe on lihtsalt astronoomilisel skaalal. 43hp plekk-kuut vs 134kw turbomootor, kont, 4x elektriaknad, veluursisu, toonklaasid, kiirendus 8,2s/100, valuveljed, abs ketaspidurid. Ja tuletan meelde, et 84a.
Sierra Is

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas waher » 16 Sept 2010, 12:57

AlarT kirjutas:Ma tean,et inimesed usuvad, et firmad teevad kõike nende heaks jne, eks firmad teevad ka lobitööd ja ajupesu sel teemal kõvasti, et rahvas neid usuks.
Paraku on aga reaalsus selline, et firmade omanikud on totaalsed sead, keda huvitab vaid raha ja nad teevad kõik, et seda raha saada ja palju.
No samas ega inimene ka loll pole,ühekorra võid tillist tõmmata,teistkorda on juba raskem,firma kaotab oma klientuuri käitudes nagu sead ja huvitudes ainult rahast ja noh...kaua see firma siis ikka tegutseb?.

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas AlarT » 16 Sept 2010, 18:14

Kas Mercedes või BMW on pankrotis?
Kas inimesed on lõpetanud uute autode ostmise, kuna neile pidevalt uusi asju topitakse ja nad vähem vastu peavad ja autofirmad nii rohkem raha teenivad?
Õige vastus on ei.
Tegelikult on asi nii, et rahvas ei saa aru, et neid lollitatakse, nad usuvad seda "progressi" juttu, kui jälle mingi asi ringi tehakse, väidetavalt hästi heaks.

Inimesed on veendumusel, et elektroonika on maailma parim asi näiteks ja nii nad ostavad suurima heameelega elektroonikat täis autosid ja pärast nutavad, kuidas autoelektrik hakkama ei saa ja ilget pappi küsib.

On teist keegi näinud filmi Tucker mees ja tema unistus.
See näitab hästi välja, kuidas autofirmat huvitab vaid kasum, mitte rahvale hea tegemine.
Seal filmis autotootja ise keelas arengut, kuna see nõudis raha.
See film põhineb tõsielulistel sündmustel.


Kui autotootjad näevad, et nende auto feilib täiega turvatestis, miks nad seda ringi ei tee? Sest neid ei huvita see, nad tahavad raha saada ja rahva teadlikkus on turvalisusest siiski veel madalal tasemel, kuigi midagi juba teavad paljud, et 5 tärni autod "peaks" head olema.
Näiteks 2003-2008 või miski sellises vahemikus toodetud BMW 5 seeria, oli kriitikat vääriva turvalisusega, oma aja ja klassi kohta, ometi nii mainekas ja usaldatud autotootja.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Re: Üleliigne nukkvõll ehk siis Dohc vs Ohc...

Postitus Postitas waher » 16 Sept 2010, 19:49

AlarT kirjutas:Kas Mercedes või BMW on pankrotis?
Kas inimesed on lõpetanud uute autode ostmise, kuna neile pidevalt uusi asju topitakse ja nad vähem vastu peavad ja autofirmad nii rohkem raha teenivad?
Õige vastus on ei.
Tegelikult on asi nii, et rahvas ei saa aru, et neid lollitatakse, nad usuvad seda "progressi" juttu, kui jälle mingi asi ringi tehakse, väidetavalt hästi heaks.

Inimesed on veendumusel, et elektroonika on maailma parim asi näiteks ja nii nad ostavad suurima heameelega elektroonikat täis autosid ja pärast nutavad, kuidas autoelektrik hakkama ei saa ja ilget pappi küsib.

On teist keegi näinud filmi Tucker mees ja tema unistus.
See näitab hästi välja, kuidas autofirmat huvitab vaid kasum, mitte rahvale hea tegemine.
Seal filmis autotootja ise keelas arengut, kuna see nõudis raha.
See film põhineb tõsielulistel sündmustel.


Kui autotootjad näevad, et nende auto feilib täiega turvatestis, miks nad seda ringi ei tee? Sest neid ei huvita see, nad tahavad raha saada ja rahva teadlikkus on turvalisusest siiski veel madalal tasemel, kuigi midagi juba teavad paljud, et 5 tärni autod "peaks" head olema.
Näiteks 2003-2008 või miski sellises vahemikus toodetud BMW 5 seeria, oli kriitikat vääriva turvalisusega, oma aja ja klassi kohta, ometi nii mainekas ja usaldatud autotootja.
kui ikka korralik "feil"autotootjate poolt on siis seal otsas istuvad "inimestele taha keerajad"pm nagu sa väidad,miks siis mudelivigadega autosid tagasi kutsuvad?selleasemel et inimesi tsenseeritud tõmmataja silm kinni pigistada,kui auto ikka turvatestis läbi ei saa ja sellega kaasnevad mingisugused kokkupuuted,halvad,pean silmas siis tavaliselt on firma kohustatud hüvitama kahjud,ilmselt läbi asi kohtusse ja ma ei mõtle mingi krdi maakonna kohtu vaid ikka euroopa kohtu alla(pidades silmas seda kanti),tooks heaks näiteks toyota,selle asemel et endale kahju teha ja maine tsenseeritud keerata,kutsub toyota ju mingeid väärakaid mudeleid tagasi,nad ei käitu ükskõikselt.

Vasta