22. leht 25-st

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 15:09
Postitas kniht
AlarT kirjutas: Sealt need jutud tulevad, et mootor peab õli võtma jne, kuna mootorid on kulunud ja serveeritakse neid uute pähe.
imelik arusaam paljudel siis remonditud mootoritest :lol:

Olgu tehase mootor või kapremonditud, õli ta EI tohi võtta mitte mingil juhul. Kui võttab õli, järelikult si*t töö.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 15:22
Postitas kaups
AlarT kui sa ei lõpeta foorumi risustamist täiesti teemavälise ilaga on sinujaoks hoiatus soojas! :wink:

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 15:33
Postitas Jaanus
et siis võiks samahästi taastatud mootori tellida. annad oma vana käki vastu.

Service Engine Assy from 15/4/1985 to 15/12/1992
Sierra OHC 2.0 EFI 85/115 KW/PS; Exchange Part (Re-Manufactured $ 2434.31

Service Engine Assy to 15/2/1990
Sierra 150/204 KW/PS; Exchange Part (New For Old) $ 28020.31

a muidu vähe sierrasid müügis vist jah :D

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 15:41
Postitas Jaan
Tahaks ropendada, aga ma hoian ennast tagasi. AlarT, kas sa oled aastaid tegelenud mootoritega ja sul on kümneid erinevaid kogemusi nii tehase uute mootoritega kui sama palju üle puuritud plokkidega ja rem mõõdus juppidega mootoritega? Mille alusel sa oma väiteid tõestad või teiste omi ümber lükkad? Mina väidan, et lastes ploki puurida ja pannes sinna korralikud performance jupid sisse, saab iga kell parema tulemuse kui tehasest tulnud kone algselt oli. Sitem kui tehasest ei tule ka uusi orig. juppe kasutades. Mingit turvariski silindriseinte jne karastamises ma ei näe. Pall on sinu väravas, ise vähemalt üritad jätta muljet, et tead millest räägid. Tutvusta siis oma kogemuste põhjal meile, miks üks või teine asi on hea või halb ja too näiteid.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 15:56
Postitas erx
Viimased lehed võiks siit ümber tõsta ja täitsa uus teema teha, sest tundub et läheb aina huvitavamaks. Ma olen 4 aastat masinaehitust ja metallide tehnoloogiaid õppinud, kuid tundub et see on koht kust saan veel palju tarkusi juurde ammutada. Eriti veel arvestades seda, et endal ka mootor hetkel laiali. :mrgreen:
Bomschi uus signatuur on ka väga asjakohane. :mrgreen:

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 20:54
Postitas Jesper
See kes arvab et vähese viili ja viitsimisega OHC-d paremini kokku ei saa kui tehases, on ilmselgelt 8v dohhiga kõvasti vastu pead saanud :lol:

Ma muidugi ei hakka siin Bomschi ka kiitma liigselt, kubistlikus stiilis väljalaskeaukudele oleks võinud ikka dremelit ka tutvustada kui juba nii pilbasteks käis :)

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 19 Apr 2010, 22:31
Postitas Jaan
Jesper, me õnneks AlarT-ga ei alustanud seda vaidlust teemas, kuidas modifitseerida odavalt dohcile 5kw :D .
Ma muidugi olen ja tunnen ka ennast absoluutse võhikuna, kui rumal üldse olla saab, aga see teadmine on tulnud minuni tänu läbi oma autodega tegelemisele. Ilma nende kogemuseta ei teeks ma tänapäevani vahet nukkvõllil ja väntvõllil. Neljakandilised augud siin teemas on kõige väiksem mure, need on geniaalsed- tehasest tulnud avad. Praegu me väitleme reaalse probleemi pärast, milleks on karastamata silindriseinad stock võimsuse juures rem. mõõdu korral.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 20 Apr 2010, 00:33
Postitas Tarmo
andis lugeda. praegu on mul vaid kaks küsimust, miks alart ükskord õppust ei võta ja miks bomsch ikka siin lasteaias käib.

tegelikult mind huvitab väga mis ajast on sierra mootoril karastatud seinad. ning miks bmw kasutas (võibolla kasutab siiani) oma võistlusmootori blokkideks vanu blokke kui uus on ju sitaks parem.

see kes arvab et 2,4 on mingi ok mootor on ju puhta idioot, edasi läheb u sarnaselt kui dohc ja kütet võtab rohkem kui 2,9

is vaimustusest pole ma ka aru saanud, kujutan ette et on umbes sama huvitav kui 1,8 zetec (väga eba huvitav) aind pöörded ei lähe nii kõrgele. liikuma hakkab kuidagi alles siis kui pöörded on nii kõrgel et keps hakkab küljele koputama. muidugi korra olen ka is'ga sõitnud, võrreldes oma puht pees 2,9'ga võis 0-100 kiirendust küll ootama jääda. Kui dohc sierra kaal ja is kaal võrdsustada ning panna samad ülekanded siis pole mitte midagi selle is'ga peale hakata. ning peale mega tuunimist megasquritiga saad ikka vaid 7kw juurde.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 20 Apr 2010, 11:50
Postitas Jesper
Tarmo kirjutas:is vaimustusest pole ma ka aru saanud blablafafa...
Kellele ema, kellele tütar, kellele poeg (8v dohc) :lol:

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 20 Apr 2010, 12:07
Postitas Jesper
Bomsch kirjutas:Neljakandilised augud siin teemas on kõige väiksem mure, need on geniaalsed- tehasest tulnud avad.
Jes jes, tõepoolest, hooletult portides võid ju õhukanali karastuse ära rikkuda. Ja mis kõige hullem, käia vahelt võib tulla metallilaast ja sõrme minna!

Tegelt ma olen ka umbes sellisel seisukohal et tööõpetuse tunnis võiks kõik põhikoolinoored pesapallikurikate treimise kõrval ka ühe OHC pulkadeks tõmmata, ära tuunida ja kokku panna. See ei ole kuskilt otsast mingi meeletult mõistlik tegevus, tegu on siiski 45 aastat vana konstruktsiooniga, aga väga mõnus ja hariv ning mitte liiga kallis. Jääks seda igavest mämmutamist ja tühja jutu ajamist vähemaks loodetavasti.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 20 Apr 2010, 13:58
Postitas AlarT
Minu arvates on see idioot, kes 2,4 mootorit maha teeb, vastuseks siis Tarmole.
Oleksid võinud sõimu välja jätta ja oma seisukohta vähe viisakamalt väljendada.
Minu jutu mõte oli ju selles, et 2,4 92-96kw scorpa mootor on etem, kui sierra 2,0is, kas sa tarmo tõesti sellest aru ei saanud?
Ehk siis, pole mõtet is-i nii ülehinnata.
Üleüldse see teema, mis on parem seda jada võibki ajama jääda, sest võimsam mootor läheb muidugi paremini edasi ,nii võimegi järjest võimsamaid mootoreid hakata tooma esile.

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 20 Apr 2010, 19:26
Postitas Tarmo
oleme siis viisakad ja küsime tola käest mis on 2,4 puhul head?
kütusekulu?
kaal?
minek?
see kw mis tal rohkem on see sureb selle hooratta ja mootori lisa kilodesse ära, ning kuna ta kütet võtab tsipa rohkem kui 2,9 ning 2,9 peale seda kah puurida ei anna, siis on see täiesti mõtetu mootor. ok hääl on tal normaalne ja see et tal pole hüdrotõukurid. seega praktiline väärtus tal peitub hüdro tõukurite puudumises :D

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 21 Apr 2010, 00:41
Postitas GTO
Tarmo kirjutas:andis lugeda. praegu on mul vaid kaks küsimust, miks alart ükskord õppust ei võta ja miks bomsch ikka siin lasteaias käib.

miks sa seda tola kes siin ajuvaba juttu räägib siit foorumist ei eemalda? moderaator või asi...
:?:

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 27 Nov 2010, 21:48
Postitas Tarmo
mk2 jaguneb lihtsalt kolmeks faceliftiks
87-89, 90-91, 91-...
teisel faceliftiga muutus kapott, ilmus iluvõre, suunad muutusid ees valges ja tagatuled läksid mustaks, tekkis ka numbri alune plastik, hetkel kiiruga muud ei meenu
kolmanda faceliftiga muutusid stanged, armatuur ja ukse polstrid pmst (mingil hetkel muutus ka sedaani tagaklaas, kas alates teine või siis kolmas facelift)

Re: Kas olete märganud, Sierra müügikuulutuste vähenemist?

Postitatud: 28 Nov 2010, 01:14
Postitas Tanel
Jaanus kirjutas:Ühesõnaga on mk1 ja mk2. mk3 on mondeo. võib ju fantaseerida siin et on Sierra mk3, aga mingit olulist vahet mk2ga ei ole.
Mk1,mk2 ja mk3 on sierrad.