1. leht 2-st

Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 19 Sept 2017, 23:56
Postitas m.pein
Tervist.

Kuna hiljuti juhtus nii, et sierra polegi enam ainus auto hoovis, siis tuli mõte sirtsust midagi ägedat teha. Kuna turbod ja v6 swapid tunduvad suht igapäevased, siis mõtlesin et mingi tummisem v8 tunneks end seal kapoti all väga koduselt. On kellelgi kogemusi sellega ja milline v8 kõige lihtsamini tehtav või isegi kättesaadav oleks? Ideaalis sihiks kuskil 250 kw kanti, tehasejuppide vastu väga suurt armastust ei tunne seega kui alla mahub võib asendada.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 20 Sept 2017, 00:22
Postitas m.pein
Teen ise otsa lahti ja kirjutan siia, mille peale mõtlenud olen.

Fordi enda foxbody mustang on sierraga väga sarnasel platvormil, uuemad mustangi mootorid on ka mõeldavad kui nende saadavus parem oleks. Thunderbird oli vist ka v8, mis peaks üsna lihtne swap olema.

Ameerikast on v8'id hulgim saada aga mis nende import veel maksma võib minna?

Lõuna aafrikas oli sierrast ka v8 isend saadaval.

Bemmil on 40, 45 mudelitel v8-d aga minu teada ainult 540 on käsikastiga ja isegi kui neid oleks hulgim saada siis selle edasine arendus võib keeruliseks minna.

Audi teeb ka v8'id aga ma pole veel ühtegi käsikastiga isendit näinud. Mersu kohta sama jutt pm.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 20 Sept 2017, 09:27
Postitas Kristjan
Need usa v8'ad on nagu on. Uued ls koned kallid ja vanadel hj/litraasi suhe minusilmis paigast

Bmw v8 meil laialt levinud. Kastid on olemas ka 530 (e34) ja 535 (e39) all. Lisaks tänapäeval olemas igasugu adaptereid millega sinna kas e36,e34,e60 jne kast alla kurvida. Kui silm peal hoida siis need komplektid liiguvad ca 400-600 euri(kast hoorattas sidur)

Audi puhul jään võlgu koodid ja mudelid, aga enamus neid kaste läheb audil bolton v8 külge. Vaja siis quattro kast millel torsen kinni lasta, et asi tagaveoline oleks.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 20 Sept 2017, 10:27
Postitas MrBungle
m.pein kirjutas:Teen ise otsa lahti ja kirjutan siia, mille peale mõtlenud olen.

Fordi enda foxbody mustang on sierraga väga sarnasel platvormil, uuemad mustangi mootorid on ka mõeldavad kui nende saadavus parem oleks. Thunderbird oli vist ka v8, mis peaks üsna lihtne swap olema
Kui Mustang ja Sierra tunduvad väga sarnased, siis ei tohiks sul probleeme tulla ühegi mootori vahele aretamisega. 1 Fordi modular täis alu 32v v8 oli ripakil küll hiljuti, aga need mootorid on väärakalt laiad ja ei taha eriti mahtuda isegi sinna fox body vahele. Samas keegi vist väitis, et kapoti alt võib sirje isegi laiem olla..

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 21 Sept 2017, 13:49
Postitas Paaver
Eestis on sisuliselt ainuke mõistlik ja soodne lahendus bemmi v8

kui hästi läheb saad 1000 eest auto kust kõik ümber lapata, pärast seda kui käigukasti adapterid müüki tulid, kukkus käigukastide hind ka alla

Audi v8st on suht lootustetu ehitada kui just mõnda teist kasti sinna alla ei topi, kuna minuteada pöörleb audil kardaan teist pidi ja selleks, et see liikuma saada on vaja ka audi diffrit.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 21 Sept 2017, 14:15
Postitas rekkamees
Audi enda kastiga saad kas esi- või neliveolise Sierra. Minu teada pöörlevad kõik mootorid ühtepidi, niiöelda "eestpoolt" (hammasrihma või keti poolt) vaadatuna päripäeva. Mõnel pikimootoriga autol, näiteks vana Saab, on mootor tagurpidi peal ehk sidurikoda on eesotsas. Sellistel on siis ka käigukasti ülekanne teistpidine. Risti mootoriga autodel on mootori "esiots" paremal. Võibolla eksisteerib ka teistpidi mootoripaigutust, mul vähemalt kohe küll meelde ei tule. Taga- ja keskmootoriga autod on omaette teema, aga seal ka minuteada väljakujunenud paigutusskeemid.

Audi V8-t ei pea mõistlikuks lahenduseks. Edasi läheb küll isuga, aga õlilekked on tüüphädad. Kunagisel naabril oli 90-date S4 sellise mootoriga. Kuigi naaber hoidis autot pedantselt korras, oli alailma tal õliloik auto all ja läks jälle tihendite vahetamiseks. Lõpuks vahetas auto R5 turbomootoriga S4 vastu, sellega sõitis minu mäletamist mööda üle 5. aasta praktiliselt ainult hooldusest hooldusesse. Kuigi R5 mootor oli paberil veidi lahjem, polnud ka minekus erilist vahet, kuna väiksem mootor oli omakorda jälle kergem.

Olen näinud E30-t millel V8 kapoti all. Ruumi polnud kohe üldse enam. Aga ära mahtus, auto pealtnäha täiesti stock.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 21 Sept 2017, 23:15
Postitas mopple
Remargi korras lisan, et kuni 2000-nda aastani tehtud Honda automootorid pöörlevad "vastupäeva".

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 22 Sept 2017, 00:58
Postitas JanekE
Youtubes ringi tuuseldades jäi kunagi selline video silma: https://www.youtube.com/watch?v=AQg_mNXWvHw

Mahub ära küll.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 22 Sept 2017, 08:55
Postitas rekkamees
mopple kirjutas:Remargi korras lisan, et kuni 2000-nda aastani tehtud Honda automootorid pöörlevad "vastupäeva".
Ok, jälle targem. Lähen vaatan metsa all vedeleva 93. aasta Civicu pealt järgi. Huvitav, sõitsin sellega omal ajal mitu aastat ja ei pannudki tähele. :D

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 25 Sept 2017, 21:56
Postitas JanekE
Pildi autor ehk ei pahanda:

Pilt

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 25 Sept 2017, 23:43
Postitas MrBungle
Enne selliste piltide postitamist kustutage reg numbrid. Eriti veel, kui pole tegu Teie enda autoga.

Parimat,

V.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 26 Sept 2017, 22:22
Postitas JanekE
Jah tõesti, terve numbrimärk oli näha.

Muutsin ära, et öösel ikka rahulikult magada saaksid. :)

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 27 Sept 2017, 11:54
Postitas Jaan
Mul on üks 2010a Mustangi 4.0L V6 koos automaatkastiga müüa. Ei ole küll V8, aga samas ei muutu nina liiga raskeks. Lõõtsaga meelitab sealt ausaid jõudusid ka välja. Stockis on 150 vms kw.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 09 Okt 2017, 20:36
Postitas Raivz
Pilt on minu sierrast. Väga ei põe nr märgi pärast. V8 sinna lapata pole probleem kui keevitamisega koduselt tunned. Võin veel pilte saata kui huvi on ( pilte küll vähe). Manu kasti ja hoorattaga tekib probleem kui just raha palju pole. Kui orig ajuga käima tahad ajada siis pead ewsi ka ümber lappama. On ka mingeid vanemaid bmw v8 kus on ews1 peal ja neid lihtne kustutada. Esisild tuleb madalamale viia. Kasti tunnel suuremaks lõigata. Sidurile hüdro vedada. Mina panin aku ka taha. El venti peab kindlalt kasutama. Mul vedas ja sain üsna odavalt kogu asja liikuma.

Re: Arutelu, V8 Sierra

Postitatud: 09 Okt 2017, 20:44
Postitas Raivz
https://m.youtube.com/watch?v=7r6I7dAbNUM

Siin esimene test drive. Sidur veel ei lahutanid kuid sain teise sisse. Vedrustus sült. Amordid peetis