väike tähelepanek fordi töökindluse suhtes

vaba teema, mula ja pläma...
Vasta
Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

väike tähelepanek fordi töökindluse suhtes

Postitus Postitas AlarT » 20 Okt 2007, 22:49

Tervist, juhtusin siin lugema Kersti autotutvustust , kus ta rääkis et oli enne olnud escort ja see lagunes jne ja siis fordi ei tahtnud.Mul omal oli õnneks enne sierra ja siis escort ja täheldasin täpselt sama asja escort lagunes sierra oli tunduvalt töökindlam. Ma hakkasin mõtlema, et kas paljudel on siis sierrast ja üldse fordist halb arvamus tekkinud kuna on palju nähtud escorteid ja lihtsalt sierrasid mida ei remondita? Aga omalt poolt ütlen ausalt, escort tõesti roostetab ja laguneb omajagu ja pidurid on ühed teised nõrgemad kohad, sel rooste kõrval.
Teised foorumlased kostavad ka äkki oma sõna sekka?Hakkas lihtsalt huvitama.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder » 20 Okt 2007, 23:00

enda esimene sierra lagunes ikka p2ris jubedalt...ning roostet leidus ka hulgaliselt. Uus sierra mul aga on suht v2he roostes..niisiis ma arvan et uuemad sierrad eriti ei roosteta aga vanemad kyll(ennem 90. toodetud)
Escortitest niipalju et yhel mu tuttaval on escort ning selle auto k6rval oli isegi minu esimene sierra v2ga heas korras :lol: ...
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

sierra

Postitus Postitas AlarT » 20 Okt 2007, 23:18

no täpselt nii ,aga üks väike asi , vanad sierrad olen kuulnud ,et on tugevama rooste kindlusega , kui uuemad . Minu enda esimene tänavasõidu auto oli 83a sierra ja kestis ka kenasit ja ei roostetanud eriti, 93a escort mis mul järgmisena oli , oli selle kõrval ikka lihtsalt jube, küllap sulle juhtus siis õnnetu isend see esimene sierra ja uuem on siis parem sul, eks uuemad sierrad ongi ju vähem aega kasutuses olnud, aga minu arvamus isiklikult onsee ,et sierrade kvaliteet üldiselt on paranenud uuematel, aga nende varustustase on kohati langenud suuresti ning lisaks roostekindlust on küsimus, aga kõvasti parem kui escortil ikka. ga dohc mootor on vastikul ergas aiult , et talvel on musta jääga suht kehva tagaveoga nii.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder » 20 Okt 2007, 23:24

minu esimene sierra oli aastast 1985 ning 1.8 pintoga
uus on aastast 1991 ning 2.0 DOHC mootoriga
ma ise usun et vana sierra lagunes mul nii hullusti sellep2rst et mina olin autole u. 10. omanik...ning mingi aeg oli see auto olnud kasutuses firmaautona...neid ju teadup2rast ei hoita.
uuel sierral mis mul on, sellel olen ma 3. omanik, ning auto on ostetud tuttava k2est kes oli korralik inimene ja tegi hooldused 2ra pigem varem kui hiljem vajaliku aega.
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

sierra

Postitus Postitas AlarT » 20 Okt 2007, 23:27

siis hea, mul oli sierra , mille sain isa kasutusest 2,0 mootoriga 77kw.
ta oli tulnud hollandist, tundus et seal ühe omaniku käes olnud, odomeeter näitas tal 77000km ning tehniline seisukord 1995a , kui ta perre saime oli üle keskmise sierradega võrreldes. Juppidest ei olnud praktiliselt midagi puudutud ja auto kestis remontima teda eriti ei pidanud , isa teda ka hoidis , natuke lasi mõned jupid minna logumaks ,aga ei olnud hullu mina sain ta kuskil 168000km enda kätte ja siis hakkas vaikselt lagunema aga pärast oli jälle vaikus:) üldiselt jälle sama jutt, et kui autot hoitud vähe omanikke ja remonditud, siis kestab ja hea masinaga tegu:) Muidugi vähene sõitmine aitab ka autot hoida.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Kasutaja avatar
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder » 20 Okt 2007, 23:36

v2hes6itnud minu uus sierra pole..
saksamaalt t6i eelmine omanik auto 2001 aastal l2bis6iduga 220000km, ning s6itis ise 6 aastat ja otsa 200000km, yhes6naga on mu auto mootor yle 400 000 s6itnud ja siiani on vahetatud 6lid ja kyynlad ning yhel korral tehtud ka mingitsugune suurem remont(klapis22re tihendid ja plokikaanetihend)...heaks plussiks selle auto puhul on ka see et teda on remonditud alates eestisse toomisest ainult yhe mehaaniku juures kes on minu hea tuttav..niisiis sain ma ennem ostu detailse ylevaate auto seisukorrast.
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

sierra

Postitus Postitas AlarT » 20 Okt 2007, 23:40

njah minu sierra minu käes sõitiski mingi 201400km-ni siis läks müüki, tegelt kahetsen selle müüki isegi, see osteit põlluralliks ja nüüd metallikokkuostus, selle numbreid ja dokumente ma siin pakungi foorumis.Mul ka mootor oli suht norm, aga ta kannatas see läbi et isa ei olnud tal termostaari ära vahetanud õlivahetuse lasi ühe korra 20 000km peale ja ma suutsinta kahjuks mitu korda keema lasta:( eks juhtus ja olin noorem ja lollim ka , nüüd teeksin targemini. Aga pagana hea sierra oli, parim mis mul seni olnud ja üks parimaid mida näinud olen.Escort mille peale seda ostsin, kopitas selle kõrval, lagunes ikka jubedalt võib öelda enne mind ja ka minu käes.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 20 Okt 2007, 23:55

No maitea, enamus räägivad et sierra laguneb hullult ja täielik saan jne.
Tegelt minu sierrat pole eriti remonditud, õli-filtrid-rihm alati ja pole probleemi olnud. Pidurikettad ja klotsid samuti, need ju kuluosad, samuti vahetatud ka kunagi esivedrud, rattalaagrid, esisillas ikka miskit jne.
Mootorit puutunud keegi pole. Sierral on olnud 2 omanikku (kui see tüüp vahendaja kes saksast ta tõi välja arvata, ta ei sõitnudki sellega, ajas treilapealt maha ja müüki). Seal olnud mingi rullika auto arvatavasti, sest 1 recaro oli sees ja laksu pandud ning keegi oli 14 veljed ära võtnud ja 13 asemele pannud.

Roostekindlusest, vanad audi sigarid ju ei roosteta, aga vähe on neid samamoodi kes nendega sõidavad, kõik tahavad ju uut ja ilusamat.

Ja inimesed andke minna 15a vana auto ja 150tuh km läbisõit enamikel, no krt isa otsis mondeo 01-edasi ja noh keskmine läbisõit neil masinatel 200tuhat, kui 15a vana sõitnud 150tuhat siis 5a vana peaks olema vapsjee 30tuhat sõitnud juu ?

Enamus vigade põhjus on suured läbisõidud ja et pole viitsitud näiteks kerge roostepeale midagi teha, ootame kuni päris käest läind siis mõtleme et tõmbaks teibi peale äkki. Samamoodi juppidega, kui ikka 30tuhat ühe õliga ära sõita ja imestada et mootor teeb imelikke hääli siis edu.
Ja ostetakse 5ga mingi rape ja siis sõidetakse ja nutetakse et laguneb ja ära ei jõua remontida ja ilge saast ikka näet.

Ei ole midagi paha sierra kohta öelda, kordagi pole nende aastate ja läbisõidu kohta teepeale jääda õnnestunud.

Kasutaja avatar
AlarT
sõltlane
Postitusi: 1394
Liitunud: 26 Mär 2007, 17:51
Asukoht: Tallinn

sierra

Postitus Postitas AlarT » 21 Okt 2007, 00:29

tamar su jutt jumala õige, mina sierra lagunemisega üldse ei nõustu. Olen sierrasid 3- tükki pidanud ja ostnud ning saanud neid kokku 5 tükki .
juppe peab ikka aeg-ajalt vahetama aga ei ütleks et tihti, tavaliselt pole pidanud ma ühte juppi kaks korda vahetama ning osad inimesed kes remondivad oma autosid romula juppidega on loogiline, et siis vahetavad neid mitu korda ise taipamatta ,et jupid mida nad ostetavad on juba sõitnud. Õli vahetuse kohapealt olen mina selline sell, et vahetan õli ennem enne 10 000km kui peale 10 000 tavaliselt jääb see umbes 10 000km ümber 9000-12000 km ütleme, sõltuvalt sõiduoludest jne, see kerge kõikumine seal 10 000 ümber pole hullu, aga pean silmas just neid kes tugevalt üle lasevad jne. Kui on ikka karmid olud, peab õli tihemini vahetama , kui aga maanteesõit siis harvemini(kuid arvan et mitte üle 12000 km siiski, sierra puhul, kui mootorit hoida tahad), praegusel diislil ma õlivahetusega ei tegele sest 10 000km peale kallan 10l peale , pole lihtsalt mõtet, õlifiltrit vahetan ainult:P
Üldiselt need tegelased kes räägivad ,et ford laguneb ja ise sõidavad mingi uue pesukaga, millel jupirida järel siis jah, andke andeks ,aga minu arust on nad tõsised piidrid.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.

Vasta