K:Mis mootoriga sierra oleks sobivaim jääraja sõiduks?

vaba teema, mula ja pläma...
Egert22
turist
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Nov 2007, 23:09

K:Mis mootoriga sierra oleks sobivaim jääraja sõiduks?

Postitus Postitas Egert22 » 01 Dets 2007, 20:37

Sooviks siis teie nõuandeid kuna ise pole sierrat varem omanud kuid järgmine nädal plaanis siis soetada.
Mis mootor oleks siis vastupidavaim just jääraja sõiduks (-dohc- mootor ei pidanud vist kuigi hea olema?)
Kütuse kulu jääb neil kõigil vist üle 10,jääl sõites?
ootan siis teie arvamusi.
Tänud!

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas legendaarne666 » 01 Dets 2007, 22:29

-dohc- läheb jah kuumaks kui ikka pähe annad korralikult.Pikalt lasta eriti ei saanud.Käisime raadil proovimas kahe -dohc- sierraga :( Kunagi sai oma vana volvoga(2.3) jäärada sõidetud ja ei kuumenenud üldse üle.Ainuke asi mis silmnähtavalt kukkus oli kütteseier :lol:

2emty
kasutaja
Postitusi: 182
Liitunud: 11 Veebr 2007, 16:18
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas 2emty » 01 Dets 2007, 22:38

õppige kirjutama DOHC dohc dohc
mitte D O C H (-dohc-)

pole jäärajal sõitnud ja ei oska selle koha pealt soovitusi anda :roll:
ise vast prooviks 2,0 ohc

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 01 Dets 2007, 22:58

Mis vahet seal on, peaasi et liigub.
Ja arvata on et jäärajal ka kütet võtab rohkem, 2.0ohc-ga peipsipeal kui kerge sula oli (selline pläga kiht peal) siis ringi tiirutatud sai siis tuli keskmine kulu järvel 16liitrit sajale kuna vedu oli raske ju.

Ärge nüüd küll otsige jäärajaks autot mis oleks püss ja vastupidav ja hästi öko.

Normaalne mootor ei lähe kuumaks isegi pluss 30 kraadiga kui sõita, kui kuskil kohapeal jõristada siis küll.

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 01 Dets 2007, 23:18

Ma olen oma dohc-iga päris palju kordi jäärajal käinud ja ülekuumenemisega probleemi pole olnud. Kui piisavalt kiiresti sõita, siis talvine õhk vist jahutab küllalt :)

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas legendaarne666 » 01 Dets 2007, 23:20

Kui kolektor ikka täiesti punaseks ajada(nagu meil juhtus) siis kuumeneb ka üle.Ja mõlemad autod on korras.Mingist kohapeal jõristamisest ei saa ju juttugi olla.Kui oled raadil käinud siis tead millest räägin.Seal ikka kiiru
sed kipuvad üsna suureks minema.

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO » 02 Dets 2007, 00:00

termostaat välja ja kui jahutusüsteem korras on ei kuumene dohc üle ,isegi kui 3minti burnouti kohapeal teha see et kolle punaseks läheb on normaalne nähtus.

Egert22
turist
Postitusi: 3
Liitunud: 30 Nov 2007, 23:09

Postitus Postitas Egert22 » 02 Dets 2007, 03:33

mõtlesin ise ka ohc mootoriga sierrale ja küttekulu pole mõtet ka vaadata jäärajal,pigem seda KAUA sõita saab näiteks 20l-ga :?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 02 Dets 2007, 12:37

kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 02 Dets 2007, 13:40

tarmo kirjutas:kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb
õige tarmo!!..siis kui väljalaske kollektor punaseks läheb..on süüde hiline..;)

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Postitus Postitas GTO » 02 Dets 2007, 16:40

Dexter kirjutas:
tarmo kirjutas:kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb
õige tarmo!!..siis kui väljalaske kollektor punaseks läheb..on süüde hiline..;)
varajane mitte hiline :roll:

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 02 Dets 2007, 17:31

GTO kirjutas:
Dexter kirjutas:
tarmo kirjutas:kas mitte süüde pole vale kui kollektor punaseks läheb
õige tarmo!!..siis kui väljalaske kollektor punaseks läheb..on süüde hiline..;)
varajane mitte hiline :roll:
kui võtta seda..et varajase süüte korral hakkavad kuumad aurud käima sisselaskesse..kuna klapid ei ole veel jõudnud korralikult sulguda..siis hilise süüte puhul hakkab asi toimima varajasele vastupidiselt..eh väljalaske klapid hakkavad juba avanema kui plahvatus toimub.,.,..seega...olgem hilisega nõus..;)

perfectenemy
turist
Postitusi: 2
Liitunud: 30 Nov 2007, 23:37

Postitus Postitas perfectenemy » 02 Dets 2007, 18:22

aga äkki keegi mainib üldjoontes levinumate sierra mootorite head/vead siin ära...

mina seisan ka hetkel sama dilemma ees nagu teemaalgataja, nimelt tahaks osta sierrat justnimelt talvemõnude jaoks ja ka vajalike sõitude teostamiseks kuna escort sai maha müüdud mõni nädal tagasi.

põhilised mootorid mida olen mina märganud müügis on

2,0 dohc
2,0 74kw

kas 74 kw on pritsega või karpaga mootor?
kuidas sierrade karpa mootorid ennast õigustavad? ma pelgan natu neid karpa mootoreid, kuna pole ühtegi karpa autot omanud ja ei tea eriti tema elu alustalasid

ja kas need mootorid on ketiga või hammasrihmaga?
kahjuks pole mul võimalust küll nädal kindlasti teie mõtteid lugeda kuid äkki keegi siiski paotaks oma tarkust siia....

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 02 Dets 2007, 18:31

parim sierra romuralliks ja jääraja sõiduks on bmw

Breezer
turist
Postitusi: 9
Liitunud: 12 Nov 2007, 15:36

Postitus Postitas Breezer » 02 Dets 2007, 20:09

Ise ostsin jäärajaks ja niisama driftimiseks 2.0iS 74kw Sierra. Mootor mootoriks, ürita leida LSD diffriga isend...üherattaveoga on ikka väga armetu jäärada sõita...blokiga on auto tunnetus ja edasiminek hoopis teine.

Kui piigiga tahad sõita siis 74kw jääb küll nõrgaks.

Vasta