1. leht 36-st

Huvitavad sierrad.

Postitatud: 05 Okt 2006, 16:15
Postitas IvoK
kunagi vist toodeti ju ka 1,3 mootoriga sierrasid 81a lõpp ja 82a alguses, siis hakasid tulema 1,6 ise pole sellise isendiga kokku puutunud, kas keegi klubilistest on :?: :?: :D :D

muidu mootori tüüpe on päris palju sierral :)

1. 1,6 r4 55-59 kw
2. 1,8 r4 66 kw
3. 1,8 r4 TD 55 kw
4. 2,0 r4 74/77 kw
5. 2,0 r4 IS 85 kw
6. 2,0 v6 66 kw
7. 2,0 r4 DOHC 85-88 kw
8. 2,0 rl cosworth 152 kw
9. 2,0 r4 RS cosworth ---
10. 2,0 r4 RS 500 cosworth ---
11. 2,3 v6 84 kw
12. 2,3 r4 D ---
13. 2,3 r4 ---
14. 2,8 v6 XR4i 110 kw
15. 2,8 v6 XR4*4 110 kw
16. 2,3 r4 XR4Ti mercury 150 kw
17. 2,9 v6 XR4*4 107 kw
18. 3,0 v6 XR6 140kw
19. 5,0 v8 210kw

ei tiaga et ühelegi teisele auto mudelile oleks nii palju mootori tüüpe toodetud :) :) 8)

Re: Huvitavad sierrad.

Postitatud: 05 Okt 2006, 17:32
Postitas tamar
Kas mitte 83 eihakatud sierrat tootma?

19. 5,0 v8 210kw wtf? viiese mootoriga?

17. 2,9 v6 XR4*4 107 kw
18. 3,0 v6 XR6 140kw

et misvahe neil on ?

8. 2,0 rl cosworth 152 kw
9. 2,0 r4 RS cosworth ---
10. 2,0 r4 RS 500 cosworth ---

misvahe neil on ?

Postitatud: 05 Okt 2006, 18:03
Postitas IvoK
eip sierrasid hakati tootma 82a, vist olid mingid esimesed ka mis tulid 81a.


ja 5,0 oli ka jah se vist XR8 aga pole mõeldud euroopa turu jaoks, see vist oli argentiina ja afrika kui ma ei eksi. ei mäleta täpselt


no se 2,9 on sama mootor mis scorpadelgi peal ju. neid paigaldati ka sierradele.
ja se 3,0 XR6 pole ka euroopa turu jaoks toodetud (vist ka argentina ja afrika) mis vahe neil muu ikka olla saab kui üks 3,0 ja 140kw

ja cosudel vist oli varustuse vahe ja neil kõigil on turbod aga sellel RS 500 se rihkem nagu ringraja auto ja kilovate peaks ka üle 200 olema.

Postitatud: 05 Okt 2006, 19:58
Postitas tamar
AAFRIKASSE VIIESED SIERRAD :D

Vapsee see juu maailma vaeseim koht üldse.

Postitatud: 05 Okt 2006, 20:19
Postitas weix
See viiene sierra oleks küll kena jõulukingitus :D

Postitatud: 05 Okt 2006, 21:03
Postitas Jaanis
Kas siis nendel 5.0 Sierradel oli nii kehva minek, et neegritele viidi. Mitte, et ma rassist oleks vaid, siis kui ta kiirendab läheb ülahuul üle silmade ja ta ei näe sõita. Nendel ju sellised lopsakad huuled.

Postitatud: 05 Okt 2006, 22:18
Postitas tamar
Mõnda pilti viiesest? Tundub uskumatuna hetkel kui numbreid lugeda...

Postitatud: 05 Okt 2006, 23:04
Postitas Priit
viieliitrine peaks ju päris suur tükk olema...!? kuhu ta mahub sierrale? kaheliitrise kapotialunegi piisavalt täis...!

Postitatud: 06 Okt 2006, 07:47
Postitas tamar
italianopriit kirjutas:viieliitrine peaks ju päris suur tükk olema...!? kuhu ta mahub sierrale? kaheliitrise kapotialunegi piisavalt täis...!
Kujutan ette. Raskusega surub edeosa õudsalt maha ja tagaosa on siis nö et kohapealt minnes aint rattad käivad ringi. Suurekiirusepealt pidurdades tagarattad õhku:D
Kaheselgi on sääne efekt et tagaosa noh kerge ja tõmbab ratta kergelt ringi mis siis viiene to raskem kõvasti kh.

Kui viiene peaks loogiliselt V8 ga tegemist olema?

Või oli esiosa pikem nagu vene Zillidel millele Kamza mootor oli peale aetud, nina pikem selline.

Postitatud: 06 Okt 2006, 09:51
Postitas ChiaV6
tamar kirjutas:
italianopriit kirjutas:viieliitrine peaks ju päris suur tükk olema...!? kuhu ta mahub sierrale? kaheliitrise kapotialunegi piisavalt täis...!
Kujutan ette. Raskusega surub edeosa õudsalt maha ja tagaosa on siis nö et kohapealt minnes aint rattad käivad ringi. Suurekiirusepealt pidurdades tagarattad õhku:D
Kaheselgi on sääne efekt et tagaosa noh kerge ja tõmbab ratta kergelt ringi mis siis viiene to raskem kõvasti kh.

Kui viiene peaks loogiliselt V8 ga tegemist olema?

Või oli esiosa pikem nagu vene Zillidel millele Kamza mootor oli peale aetud, nina pikem selline.

V8 peaks olema se sama masin 5.0

http://www.zone.ee/lindberg/V81.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/V82.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/v83.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/v8front.jpg?2
http://www.zone.ee/lindberg/v8rearquater.jpg?2

Postitatud: 06 Okt 2006, 10:48
Postitas IvoK
mul vahepeal oli sellest 5,0 liitrisest pilte, aga arvuti sai remondis käidud siis peale seda pole eriti ühtegi pilti siin. kui leian siis katsun ka siia üles panna.

ja seda ma ei tiagi miks neid just south africase ja argentinase rohkem läks, aga ma usun et neid leiaks ka europas.

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:07
Postitas ChiaV6
probemees kirjutas:mul vahepeal oli sellest 5,0 liitrisest pilte, aga arvuti sai remondis käidud siis peale seda pole eriti ühtegi pilti siin. kui leian siis katsun ka siia üles panna.

ja seda ma ei tiagi miks neid just south africase ja argentinase rohkem läks, aga ma usun et neid leiaks ka europas.
nu ma arvan,et nad läksid africasse ja argentiinasse see pärast,et seal odavam bensiin :roll: :twisted:

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:14
Postitas IvoK
täiksa võimalik :D oleks omal se 5 L siis oleks sõidurõõmu küll ja veel
:D

Postitatud: 06 Okt 2006, 11:41
Postitas ChiaV6
probemees kirjutas:täiksa võimalik :D oleks omal se 5 L siis oleks sõidurõõmu küll ja veel
:D
siis on keeris paagis ja see ongi se mõnu :lol:

Postitatud: 06 Okt 2006, 16:23
Postitas TOm
neid XR8-id pandi kokku aafrikas minu teada ning euroopas on neid tänapäeval müüa ka. ise olen näind kuulutust kusagil inglismaa portaalis. ja XR8 oligi just vanema kerega.

V8 istus vahel nagu pulk p*rses...nii tihedalt.

seal aafrikas neid nafta sheike ka ju kes ilmselt soovisid v8-ga sierrat, et ühest kõrbe otsast teise lennata (sõbra naiste haaremile külla)