Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
suhteliselt odav mõistliku ehitusega tagaveoline auto millel mootorit ka on ja miskipärast väiksest peale nendega sõita saanud, kuidagi külge jäänud.
Kuigi igapäevaselt sõidan 91.a e34 525i bmw ga ja khmkhm, kontrast ühest autost teise istudes on metsik, mõlemad autod on korras ja korralikud, aga jh ma ei hakka siin vaidlust tekitama
Kuigi igapäevaselt sõidan 91.a e34 525i bmw ga ja khmkhm, kontrast ühest autost teise istudes on metsik, mõlemad autod on korras ja korralikud, aga jh ma ei hakka siin vaidlust tekitama
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Sõidan kuna sattus kätte ja sai ehitatud kõvasti. Mingiaeg olnud ja liikunud palju palju teiste autodega. Miskipärast on ikka ja alati olnud nii, et punane Sierra on see kes jääb.
Juppide hind toob samuti rõõmu. Ehituselt lihtne ja töökindel masin. Kapotiall on ruumi aretada ja timmida igasugu asju. Tagavedu on jah fun fun fun, samas talviti pidevalt mõtlen, et esivedu oleks parem. Või hoopiski 4x4.
Seest igati ruumikas ja tore.
Alguses küsitakse et mis auto jne, vastad Sierra siis suht kõigil. Pärast autot nähes ja vaadates
Minul suva, naistesse minna igati okey masin. Niisama sõita samuti igati mõnus ja tore.
Miks kavatsen veel sõita ja omada seda ?
Vastus lihtne, suvaline 90mnendate keskpaiga auto ei tõmba absull. Kui ostan siis korraga ikka 2000a---) mitte mingi vana küna. Autod jah odavad, tee täishooldus ära ja vaata mis timmimist vajab ja löö summa kokku . Sierra sellesmõttes hea, et lihtne ja tore, kõik nurgatagused teada kus mis on, ei teki üllatusi.
Juppide hind toob samuti rõõmu. Ehituselt lihtne ja töökindel masin. Kapotiall on ruumi aretada ja timmida igasugu asju. Tagavedu on jah fun fun fun, samas talviti pidevalt mõtlen, et esivedu oleks parem. Või hoopiski 4x4.
Seest igati ruumikas ja tore.
Alguses küsitakse et mis auto jne, vastad Sierra siis suht kõigil. Pärast autot nähes ja vaadates
Minul suva, naistesse minna igati okey masin. Niisama sõita samuti igati mõnus ja tore.
Miks kavatsen veel sõita ja omada seda ?
Vastus lihtne, suvaline 90mnendate keskpaiga auto ei tõmba absull. Kui ostan siis korraga ikka 2000a---) mitte mingi vana küna. Autod jah odavad, tee täishooldus ära ja vaata mis timmimist vajab ja löö summa kokku . Sierra sellesmõttes hea, et lihtne ja tore, kõik nurgatagused teada kus mis on, ei teki üllatusi.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...
Transitipeale üleläinud...
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Kui võrrelda nüüd sierra mk3 92a mingi 2,0 dohc ja siis bmw E34, siis ei ütleks, et see vahe nii tohutu on, sierra iste on isegi veidi pehmem ja mugavam.
Kuigi bmw kasuks, räägib tema stabiilsus ja juhitavus, bmw on vaiksem ka, kuigi mk3 sierra on ka korras peast päris vaikne ja hea sõita, olen neid väikese ajavahega omanud, tean mida räägin.
BMW on aga väga kulukas masin.
BMW-ga on veel see asi, et algul istud sisse ja hakkad, sõitma siis on vinge, stabiilne vaikne, kena jne. Aga kui oled mõne päeva sõitnud, siis nagu ei näegi midagi väga erilist seal enam ja siis pole enam probleem korras mk3 sierasse, tagasi istuda.
Seda peab ka tõdema, et see bmw E34 loobib musta jääga mõnuga külge ette, kui vähegi gaasi puudutad.
Kuigi bmw kasuks, räägib tema stabiilsus ja juhitavus, bmw on vaiksem ka, kuigi mk3 sierra on ka korras peast päris vaikne ja hea sõita, olen neid väikese ajavahega omanud, tean mida räägin.
BMW on aga väga kulukas masin.
BMW-ga on veel see asi, et algul istud sisse ja hakkad, sõitma siis on vinge, stabiilne vaikne, kena jne. Aga kui oled mõne päeva sõitnud, siis nagu ei näegi midagi väga erilist seal enam ja siis pole enam probleem korras mk3 sierasse, tagasi istuda.
Seda peab ka tõdema, et see bmw E34 loobib musta jääga mõnuga külge ette, kui vähegi gaasi puudutad.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
pehmuse vahet ise ei ole kunagi märganud, aga istumis asendit mina sierras endal paika ei saa, e34 on reguleerimis võimalusi rohkemates suundades, jääga külje ette loopimine on diffri, rehvi ja mootori valikus kinni vast, endal olnud neidki erinevaid samal kerel ja ühega ühetemoodi teisega teisiti.
varuosade hinnad räägivad tõesti sierra kasuks. ja sirts on eksklusiivne
varuosade hinnad räägivad tõesti sierra kasuks. ja sirts on eksklusiivne
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
mina sõidan nii sierraga kui mossega
sierraga sellepärast et hea kõva masin ning lihtne ja odav üleval pidada. Mõtlesin et panen pritsungi peale aga siis mõtsi jälle ringi. ei viitsi jamada elektroonikaga, karpa mootor lollikindlam.
sierraga sellepärast et hea kõva masin ning lihtne ja odav üleval pidada. Mõtlesin et panen pritsungi peale aga siis mõtsi jälle ringi. ei viitsi jamada elektroonikaga, karpa mootor lollikindlam.
sry vigade pärast. klaver on -tsenseeritud- ja nuppud kanged nagu koolnud laibal.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
lolli ei ole küll mõtet karpa juurde lasta
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
tagaveoline, odav ja kättesaadav(nii auto kui jupid), suht öko... remont lihtne ja vajab remonti suht harva.
myya sädet ja internetti!!!! Purk ise kaasa võtta!!! hind kokkuleppel.
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
lihtne, odav soetada ja üleval pidada, varuosi saab igast Eestimaa nurgast, tagaveoline, ilusate ümar-laugete joontega, kerge tuunida, efektne.
Olen viimased 5 aastat olnud sierrade peal ja olen seda kindlasti ka edaspidi.
See masin on mul juba läbi ja lõhki selgeks saanud, et ei tahagi midagi muud.
Kindlasti üks ilusamaid autosid maailmas.
Ja ega mootorivalikulgi midagi häda pole, praegune 2,9 tõmbab päris uhkelt edasi ja eelmine 2,0 jooksis 190 välja.
Üleüldse lihtsalt üks hea aparaat.
Olen viimased 5 aastat olnud sierrade peal ja olen seda kindlasti ka edaspidi.
See masin on mul juba läbi ja lõhki selgeks saanud, et ei tahagi midagi muud.
Kindlasti üks ilusamaid autosid maailmas.
Ja ega mootorivalikulgi midagi häda pole, praegune 2,9 tõmbab päris uhkelt edasi ja eelmine 2,0 jooksis 190 välja.
Üleüldse lihtsalt üks hea aparaat.
Sierra 24V coupe - ajalugu
Probe RWD 2,3T
Probe RWD 2,3T
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Mina vist olen siin klubis rekordi omanik, kuna ma olen sierra omanik juba aastast 1996
Esimene oli siis mk1 85a (seda taastan siis originaaliks.)
Aga jah kuna sierradel juba tootmis aastate algusest saati selline ilus ümar disain, eks sellest see pisik sees. Lihtsalt väga meeldib. Hetkel üheks liiklemis vahendiks on 93a 2.0 dohc sedaan.
Esimene oli siis mk1 85a (seda taastan siis originaaliks.)
Aga jah kuna sierradel juba tootmis aastate algusest saati selline ilus ümar disain, eks sellest see pisik sees. Lihtsalt väga meeldib. Hetkel üheks liiklemis vahendiks on 93a 2.0 dohc sedaan.
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a
Re: Miks sa sõidad Sierraga või miks omad seda hobiautona?
Oled vist jah ainuke, nii pikaajaline sierraomanik.
Minu isa ostis sierra 1995a kevadel kunagi, aga noh mina sain selle omale alles 2002 setpembri lõpu poole.
Minu isa ostis sierra 1995a kevadel kunagi, aga noh mina sain selle omale alles 2002 setpembri lõpu poole.
Sierrat enam pole, aga unustanud teda ka pole.