K: Teeme ise taga tiiva
K: Teeme ise taga tiiva
hmm huvitav kas võib ka omatehtud tiiba autole kylge kruvida?
selline paistab suht lihtne, iseasi kust joonised ja mõõdud saax?
selline paistab suht lihtne, iseasi kust joonised ja mõõdud saax?
Re: K: Teeme ise taga tiiva
see et kas siis ainult võib installida originaal plastmass julla?
Re: K: Teeme ise taga tiiva
Otseselt pole vahet, mis materjalist sul see tiib, mis kujuga jne. aga seaduses on kirjas, et tiiva mõõtmed ei tohi ületada auto gabariite. Ehk siis tee milline tahad aga ei või olla laiem kui auto ise. Nii olen vähemalt mina aru saanud.
Re: K: Teeme ise taga tiiva
nii peakski olema, esimesel pildil olev tiib aga tavaliselt ületab, nii laiuse, kõrguse kui pikkuse poolest.Visible kirjutas:Otseselt pole vahet, mis materjalist sul see tiib, mis kujuga jne. aga seaduses on kirjas, et tiiva mõõtmed ei tohi ületada auto gabariite. Ehk siis tee milline tahad aga ei või olla laiem kui auto ise. Nii olen vähemalt mina aru saanud.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: K: Teeme ise taga tiiva
kiiruga sai mõeldud vällja tiivake, vaid kinnitustega on nati keerulisem, kõike annab mudu sujuvamaks vormida..
no mingi 1 millisest roostevabast
no mingi 1 millisest roostevabast
Viimati muutis FLAMEWAR, 20 Okt 2009, 17:41, muudetud 1 kord kokku.
Re: K: Teeme ise taga tiiva
minumeelest sierrale eriti selline tiib kohe mitte ei sobi
elukutselt eestlane
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Teeme ise taga tiiva
ja roostevaba on raske, võta alumiinium
-
- kasutaja
- Postitusi: 51
- Liitunud: 14 Nov 2008, 23:05
Re: K: Teeme ise taga tiiva
veits teemast mõõda küs, aga kust selle AutoCAD projekteerimis programmi said
Re: K: Teeme ise taga tiiva
Tegemist on ühe populaarseima joonestusprogrammiga. Kaks varianti, ta kas ostis selle, või tõmbas internetist piraattarkvarana. Minul on see programm hangitud paraku just teises variandis. Hankimine käib samamoodi, nagu te kõik kodus filme ja muusikat hangite. Ja arvestama peab seda, et piraattarkvara levitamine ja propageerimine on karistatav kuritegu 30 päeva saab ka ilma rahata proovida http://download.cnet.com/AutoCAD/3000-6 ... 73933.html" onclick="window.open(this.href);return false;lihtsalttiit kirjutas:veits teemast mõõda küs, aga kust selle AutoCAD projekteerimis programmi said
Re: K: Teeme ise taga tiiva
Need gabariidid on selline huvitav värk et algul mõtled et jube väike tiib tuleb, aga kui mõõtma ja niite tõmbama hakkad, siis selgub et üpris suure asja saab ära mahutada Pole küll Sierra, aga kerekuju ja mõõtmed on sarnased, tiib mahub igatpidi gabariitidesse: http://www.vabamae.eu/pildid/Dynamiit_R ... G_5599.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis puudutab valmistamist, siis roostevaba terase või alumiiniumi tiivaks painutamine on kohane töö väga pädevale plekksepale, ma ei nimetaks seda kuskilt otsast DIY alla kuuluvaks. Komposiitidest saab teha, aga noh jah... mul läks 5 kuud eri nippide katsetamist et pildil nähtav tulemus saada. A võimalik et ma olen muidugi koba.
Tänavalegaalne pole ükski tiib, olgu ta gabariitides või mitte, olenevalt piirkonnast ja on politsei ja ülevaatajate tähelepanu garanteeritud. Mina paneks selle tavalise Cossie pardisaba, see on OEM tükk seega legaalne ja päris võidusõiduautod kasutasid ka seda: http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/e ... orth_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis puudutab valmistamist, siis roostevaba terase või alumiiniumi tiivaks painutamine on kohane töö väga pädevale plekksepale, ma ei nimetaks seda kuskilt otsast DIY alla kuuluvaks. Komposiitidest saab teha, aga noh jah... mul läks 5 kuud eri nippide katsetamist et pildil nähtav tulemus saada. A võimalik et ma olen muidugi koba.
Tänavalegaalne pole ükski tiib, olgu ta gabariitides või mitte, olenevalt piirkonnast ja on politsei ja ülevaatajate tähelepanu garanteeritud. Mina paneks selle tavalise Cossie pardisaba, see on OEM tükk seega legaalne ja päris võidusõiduautod kasutasid ka seda: http://www.autotrader.co.uk/EDITORIAL/e ... orth_2.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Teeme ise taga tiiva
no selle alumiiniumi terase painutamise aparaat on nii lowtech et selle võib diy korras valmis teha kiiremini kui 5 kuud.Jesper kirjutas:...Mis puudutab valmistamist, siis roostevaba terase või alumiiniumi tiivaks painutamine on kohane töö väga pädevale plekksepale, ma ei nimetaks seda kuskilt otsast DIY alla kuuluvaks. Komposiitidest saab teha, aga noh jah... mul läks 5 kuud eri nippide katsetamist et pildil nähtav tulemus saada. A võimalik et ma olen muidugi koba....
kaks rulli all üks peal, alumised omavahel ketiga ühendatud et mõlemad keerleks, kas külge suur vänt või mootor on igaühe maitse asi, ülemine rullik mis asub kahe alumise rulliku vahel peab olema mingi keerme/pressi abil allapoole surutav, mida rohkem allapoole pressid seda järsem kaar tuleb, metalltiiba on juba lihtne teha reguleeritav muidugi
Re: K: Teeme ise taga tiiva
No mis ma oskan öelda... teoorias oled sa ilgelt kõva käpp, seda on kilomeetri peale näha, aga seniks kui praktikat pole sinu poolt pakutud meetodil valmistatud kasutuskõlbliku tiiva näol, jään ma oma arvamuse juurde. Minu poolt valmistatud kasutuskõlblik tiib on käega katsutav, praktikas testitud, märgatavat aerodünaamilist survejõudu tekitav ja sealjuures minimaalse õhutakistusega reaalsus.
Igaks juhuks tuletan meelde, et me ei räägi lihtsalt kumerast lehtmetallist, tiivaprofiil näeb otsast välja selline: http://www.mvsracing.co.uk/images/wing% ... %20007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . Isegi kui survejõudu mitte taga ajada, siis jääb ilma profiilita, ühekordsest painutatud lehest tiib üpris koleda samodelnõi moosiriiuli välimusega, ei soovitaks hakata kallist metalli sellise asja peale raiskama.
Igaks juhuks tuletan meelde, et me ei räägi lihtsalt kumerast lehtmetallist, tiivaprofiil näeb otsast välja selline: http://www.mvsracing.co.uk/images/wing% ... %20007.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . Isegi kui survejõudu mitte taga ajada, siis jääb ilma profiilita, ühekordsest painutatud lehest tiib üpris koleda samodelnõi moosiriiuli välimusega, ei soovitaks hakata kallist metalli sellise asja peale raiskama.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: K: Teeme ise taga tiiva
mis ma oskan öelda, sellise tiiva profiili puhul on tööd natuke rohkem, kuid tehtav ikkagi.
metallist jääks ta siis muidugi juba raske.
Ja ei ole vaja jälle ketasse minna, ma ei hakka seda tiiba niikuinii tegema, anna palun aind andeks et julgesin su tiivategemis meetodile alternatiiv meetodit pakkuda.
muideks mul tööjuures selline painutuspink täitsa olemas, ei ole tõesti seda raske valmistada õhukese metalli painutamiseks
metallist jääks ta siis muidugi juba raske.
Ja ei ole vaja jälle ketasse minna, ma ei hakka seda tiiba niikuinii tegema, anna palun aind andeks et julgesin su tiivategemis meetodile alternatiiv meetodit pakkuda.
muideks mul tööjuures selline painutuspink täitsa olemas, ei ole tõesti seda raske valmistada õhukese metalli painutamiseks
Re: K: Teeme ise taga tiiva
pistke tsenseeritud omale need rõvedad nö. antitiivad...
Sierrale JA scorpale sobib AINULT ja AINULT RS, millejaoks teil nagunii raha pole, kui hakkate juba ise mingeid käkke ja rõvedusi kokku vorpima.
Süda läheb pahaks täitsa
Parem ärge toppige üldse endale mingeid tiibu, kui selliseid.
Muidugi on ka mõned üksikud erinevused, aga enamus siiski saast...
Sierrale JA scorpale sobib AINULT ja AINULT RS, millejaoks teil nagunii raha pole, kui hakkate juba ise mingeid käkke ja rõvedusi kokku vorpima.
Süda läheb pahaks täitsa
Parem ärge toppige üldse endale mingeid tiibu, kui selliseid.
Muidugi on ka mõned üksikud erinevused, aga enamus siiski saast...
Autoremont ja varuosad pärnus.
58171849 - Janar
58171849 - Janar