K: Phantom Grip

Siia teistele tutkimiseks oma õnnestunud aretused
Vasta
oopisteinepoiss
kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 03 Juun 2014, 18:39

K: Phantom Grip

Postitus Postitas oopisteinepoiss » 28 Juun 2014, 15:26

Tervist,

on keegi reaalselt antud jubinaga kokku puutunud või on kellelgi olemas? Kuidas Sierrale sobivusega on?
Kui kellelgi on olemas, võiks üle mõõta, ma teeksin joonised, hangiksin vedrud ja toodaksin mõned prooviks.


Mart

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K: Phantom Grip

Postitus Postitas rinu » 28 Juun 2014, 17:24

Polnudki kuulnud sellisest asjast. Sierradel on tehase LSD ka täiesti asjalik ja pole veel võimatu leida.

Trammijuht
turist
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Juun 2012, 22:51

Re: K: Phantom Grip

Postitus Postitas Trammijuht » 11 Okt 2014, 01:54

Tegin selle ise valmis, jooniseid ei kasutanud, kuna tegemist on nii lihtsa vidinaga siis tõesti pole jooniseid vaja. Võtsin diffri näppu, võtsin lahti, treisin pooltelgede otsa käivad hammasrattad pisut õhemaks, et tekiks rohkem haardepinda ja oleks natuke rohkem ruumi seal vahel, tegin klotsid valmis ja panin kõige tugevamad vedrud nii pikalt kui vähegi mahtus. Joonise detaili freesimiseks tegin kohapeal freespingi kõrval, neti pildi ja oma mõõtmistulemuste järgi, tegelikult ei olnud midagi keerulist.


Töötamisest: tegemist ei ole blokeeritud diffriga, seega driftida sellega ei saa, sest kohe kui lased küljel minna on rataste kaalujaotus väga ebaühtlane (ma ei ole seda mõõtnud, ega taha tulla välja numbritega millel pole alust kuid pakuksin et kurvis võib olla mingi 70:30 või veel äärmuslikumgi kaalu jaotus) kuid klotsid toimivad väga hästi kohalt võtul, ehk siis kiirendus paraneb, kohalt võtul pole enam monoveoline käkk, burnouti saab ka kenasti kahe rattaga teha.

Tahad driftida - differ kinni ja jutul lõpp.

Tehase LSD'ga olen kahjuks sõitnud ainult kruusal siiamaani ja ei oska phantoom klotsidega võrrelda.
56846911

Kasutaja avatar
rinu
Webmaster
Postitusi: 767
Liitunud: 12 Dets 2010, 20:19
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K: Phantom Grip

Postitus Postitas rinu » 11 Okt 2014, 10:20

Uurisin vahepeal päris põhjalikult seda teemat ja kui selle tööpõhimõttesse tõeliselt süveneda on siiski tegemist rämpsuga. Ma ei taha teada, mis klotside ja hammasrataste kulumisel juhtuda võib. Üks hetk on kogu differ metallipuru ja muud sodi täis.

LSD on selline, et mida rohkem läbi libiseb seda enam see vastu punnib. Klotsidel sul vaevalt sellist võimekust on. Kui juba libisema hakkab siis on sama hea kui lahtine. Kohalt võtul klotside hõõrdest üle ei saa ja stardid nagu blokiga. Külg ees sõites oled ikkagi nagu lahtisega või on hästi natuke parem.

Trammijuht
turist
Postitusi: 21
Liitunud: 07 Juun 2012, 22:51

Re: K: Phantom Grip

Postitus Postitas Trammijuht » 12 Okt 2014, 22:03

Võin olla osaliselt nõus Rinu viimase postiga, kuid siiski "rämps" on minumeelest pisut vale sõna, sest igal asjal on oma eesmärk, nii ka phantom grip ei ole blok differ ega korralik LSD, kuid siiski, kohalt võtul ja ka näiteks libedal toimib ju kenasti, see on lihtsalt selle asja võimete piir.

Metalli puru koha pealt ma väga üle ei muretseks, sest iga 90 kraadise pöörde peale teeb välimine ratas ühe pöörde rohkem kui sisemine ratas (arvutatud umbes, selline on suurusjärk), seega kui sujuvas kurvis teeb sisemine ratas 15(lambist arv)pööret, teeb välimine 16 pööret, see liikumine kahe metall pinna vahel on suhteliselt aeglane (ärgem unustagem fakti et see kõik toimub õli sees), tõsine treimine algab vaid siis kui lasta see jõud üle minna ja mitte järgi jätta vaid ikka juurde vajutada kui pöörleb ainult üks ratas (seda saab vältida), lõppude lõpuks me räägime siin tavalisest sierra diffrist mis maksab 10 euri, kui isegi õli sees on pisut metalli puru, ei juhtu midagi.

Külg ees sõitmine: asfaldil külg ees sõitmisel ei ole klotsid natuke paremad kui lahtine differ, vaid on täpselt nagu lahtine differ, lihtsalt, see poolte jõudude erinevus kaalu ühele poole kaldudes on üle selle asja võimete piiri.

Kahjuks mul oma "AAA" diffriga (LSD) sierra hetkel ei sõida, seega pole saanud asjalikku võrdlust teha, klotside ja tehase LSD vahel, kuid minu enda subjektiivne arvamus on see, et ka tehase LSD ei tee imet, aitab kohalt ära kahe rattaga (nagu klotsidki), aitab libedal (nagu klotsidki), kahtlen et ka tehase LSD'ga õnnestub asfaldil driftida, (kuid see on minu arvamus ja kui keegi tahab mulle näidata vastupidist tulen hea meelega lähima kaubakeskuse platsile vaatama).
Minu soovitus, sul on sierra ja tahad palju FUN'i vähese vaevaga, keevita differ kinni.

Viimane asi, klotside tegemine on pool tööd, teine pool on differ nii kokku tagasi panna, et ulguma ei jääks, sellega aga aitab google, täpne värk. :D


Pilt
Pilt
Pilt
56846911

Kasutaja avatar
Tamm85
Klubi liige
Postitusi: 838
Liitunud: 28 Sept 2008, 00:30
Asukoht: Tartu/Otepää

Re: K: Phantom Grip

Postitus Postitas Tamm85 » 13 Okt 2014, 19:24

Nii kaua kui tehase LSD on veel heas seisus, saab väga edukalt asfaldidil "driftida". Kuid enamus juhul on 20+ aastat selle LSDga oma töö teinud. Enda sierral hakkab samuti juba vaikselt ära väsima. Oma roll selles ka amortidel ja vedrudel, mida rohkem pehmed on ja rohkem auto õõtsub, seda rohkem 2rattavedu lsd puhul ära kaob. Ehk mida jäigemad amordid/vedrud seda parem.
Sierra 1.8 OHC 87
Sierra 1.8cvh->2.0 dohc 92
Sierra DOHC 91
Sierra DOHC 93

Vasta