Töö käigus eemaldasin kõik võimendust puudutava osa ja keerasin sobiva vindiga poldijupid torustikust jäänud aukudesse. Kus vinti ei olnud, sinna lõikasin sisse augule sobiva vindi, millisele polte käepärast juhtus olema. Aukude täitmine käis stiilis "polt otsapidi sisse ja väljaulatuv osa relakaga maha." Siis sama poldi järelejäänud osa järgmisse auku jne. Ühte auku keerasin määrdenipli, et pärast sealtkaudu määret sisse taguda, aga koostades määrisin kõik laagrid-puksid niikuinii ära ja arvan, et edaspidise määrimise vajadust vist ei tule, seega nippel jääb tõenäoliselt kasutuseta.
Kuna kaks pisikest laagrit on ette nähtud õli sees ujuma, siis see on üks võimalik kiire loksuma hakkamise põhjus. Nüüd igatahes sai määre õli asemele. Nende laagrite vahel olev ainult võimendusele vajalik junn on tihvtiga kinni. Selle eemaldamiseks lasin relakaga tihvti niikaua lühemaks, kuni jubina kätte sain. Kuna tihvt hoiab ka võlli pooli koos, sai järelejäänud osale keevitusega täpp peale tehtud, et mingil juhul välja ei kukuks. Aga kuna see tihvt on auku kõvasti sisse pressitud, on keevituspunkt tõenäoliselt overkill. Kokku pannes eemaldasin ka õlisektsiooni alumise simmerlingi, et kui tõesti peaksin kunagi niplist määret lisama, läheb seda ka allapoole. Vesi sealtkaudu niikuinii ei tule, kui ülevalt peaks tõesti vett sisse pääsema, jookseb see siis alt kaudu paremini välja.
Roolilati peale on pressitud tihenditega rõngas, "kolb," mille mõlemal pool on võimendiõli, mis selle kolvi vahendusel rooli keerates latti kaasa lükkab. Kolbi ei saa muidu kätte, kui mõlemalt poolt ettevaatlikult lahti lõigates. Noaga lõikasin ära ka roolilati kõrvalistuja poolse otsa tugipuksi küljes oleva simmerlingi tihendi osa, et see lati peale pandud määret maha ei pühiks.
Panen alla paar pilti juppidest. Eemaldatud tükid on piltidel punase ringiga ümbritsetud ja moditud tükid/kohad noolega märgitud. Ei viitsi eraldi teemat teha, panen siia ka kärbitud otstega vedrupüstmike pildid ning tavalisest reibolist tehtud koonusreiboli, millega rooliotste uued augud koonusesse lasin. Reibol istub 17mm padruni otsa. Puurisin 12mm augu, panin reiboli pneumovõtme otsa ja andsin "hagu," kuni augu alumise poole läbimõõt 14mm oli. Kes tahab, saab seda reibolit minu käest laenata.





