2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Siia teistele tutkimiseks oma õnnestunud aretused
Vasta
rastrophuck
turist
Postitusi: 40
Liitunud: 14 Sept 2010, 03:16

2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas rastrophuck » 08 Juul 2017, 12:27

Saadaval 4wd tehnika kõik, -dohc- mootori otsas.
Mõte on , et kuna sel kere pole praktiliselt olemas enam, siis võtan kuskilt tagaveolise ja lappan sinna ümber selle 4wd.

Küssad:
Kui keeruline see on?
Kuidas testida vahekasti korrasolekut kui auto ei sõida?
Kas V6 mootori (scorpalt vms) saab -dohc- 4x4 tehnika otsa tõsta? Läheb sinna 4x4 tehnika otsa veel mingi muu mootor peale dohci - 74kw nt?
Kuidas on 4x4 varuosadega - näiteks eesmised poolteljed?
Viimati muutis rastrophuck, 08 Juul 2017, 21:46, muudetud 2 korda kokku.

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas Jaanus » 08 Juul 2017, 16:30

v6 ja dohci kastidel kojad erinevad.
ohci kohta ei oska öelda, teine asi mis tuleb ka vahetada on ju karter, kas see dohc ja ohc sama?

kere on pmst savi millisele paned. vanematel pole vist kõigil tunnelis vahekastile ruumi ja ees poolraamidel tuleb ilmselt teha väiksed süvendid pooltelgedele.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas MrBungle » 08 Juul 2017, 18:23

Lisaks kojale erineb ka sisse tuleva võlli pikkus. Saab aretada kui leida täpselt õige tagavedu v6 kast doonoriks. Võlli pikkus on sama ka diislil, kuid koda ei sobi.

rastrophuck
turist
Postitusi: 40
Liitunud: 14 Sept 2010, 03:16

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas rastrophuck » 08 Juul 2017, 21:48

Kui nüüd jättagi see dohc mootor, siis kuidas saada see pommikindlaks, või vähemalt pommikindlamaks -> kaks tükki selliseid olnud ja mõlematel olid kaaned kõverad :/
Eesmärk talvel lustida.

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas MrBungle » 08 Juul 2017, 21:53

Mida uuem kaas, seda paksem valu, AFAIK. Ma muidugi pole eriline r4--tsenseeritud-, nii et targemad, lööge ainult näkku, jätke munad terveks :-P

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas rekkamees » 08 Juul 2017, 22:02

rastrophuck kirjutas:Kui nüüd jättagi see dohc mootor, siis kuidas saada see pommikindlaks, või vähemalt pommikindlamaks -> kaks tükki selliseid olnud ja mõlematel olid kaaned kõverad :/
Eesmärk talvel lustida.
Pane punnsilm skorpa pealt 2,0 või 2,3 16V mootor, kui sihukest projekti juba tegema hakkad. Need mootorid peaksid mu teada otse DOHC kasti otsa istuma, juhtmete ja elektroonikaga on muidugi majandamist.
esivedu tähendab tõmbamist

Kasutaja avatar
MetalBender
aktivist
Postitusi: 263
Liitunud: 31 Mai 2007, 15:40
Asukoht: Tallinn

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas MetalBender » 08 Juul 2017, 22:31

Mootoriks sobib 80' lõpu Sierra ja Scorpio mootorid + 12V Scorpio mootorid aastatest 95 - 97. Käigukastiks peab olema V6-le sobiv nn:

http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Sierra-2 ... SwX61ZKCv-

Kindlasi läheb vaja V6 4x4 karterit ja õlivõtu toru.

Varuosi 4x4 jaoks vähemalt UK eBay-s liigub. Mõned aastad tagasi leidsin sealt uue vahekasti keti ja viskoos-siduri. Lisaks vaata http://en.bildelsbasen.se/?logout=true

rastrophuck
turist
Postitusi: 40
Liitunud: 14 Sept 2010, 03:16

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas rastrophuck » 11 Juul 2017, 19:45

Kas on mingit vahet mis aasta Sierrale nelivedu külge läheb? Endale meeldiks esimene versioon nagu rohkem.. 4wd süsteem on aasta 1992a autolt.

MrBungle
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 02 Mai 2006, 22:29

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas MrBungle » 11 Juul 2017, 22:43

Vanematel sirtsudel oli teine põhjaplekk. Vajab kuvalda/rellaka/keevituse tjuuningut.

rastrophuck
turist
Postitusi: 40
Liitunud: 14 Sept 2010, 03:16

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas rastrophuck » 12 Juul 2017, 02:14

Kas kuskilt leiab mingit inffi mismoodi seda ümber tegema peab?
On keegi teinud, ehk võimalik mingit linki jagada või kontakti?

Siis veel: kas on mingit vahet keretüübil (univ, sedaan, kupee) või istub see 4x4 igale?
Tuli välja, et sellel on 3.92 ülekandega süsteem. Taga LSD diff, kuid see vist igal neliveolisel...

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: 2wd -> 4wd ehitamine + v6?

Postitus Postitas Jaanus » 12 Juul 2017, 03:10

rastrophuck kirjutas:Kas kuskilt leiab mingit inffi mismoodi seda ümber tegema peab?
On keegi teinud, ehk võimalik mingit linki jagada või kontakti?

Siis veel: kas on mingit vahet keretüübil (univ, sedaan, kupee) või istub see 4x4 igale?
Tuli välja, et sellel on 3.92 ülekandega süsteem. Taga LSD diff, kuid see vist igal neliveolisel...
Pole ruumi vahekasti jaoks nagu ma ka enne kirjutasin. Uuematel selgelt salongist vaadates aru saada, istme juures tunnel laiem. Pilte peaks netist leidma.
Samamoodi ka kere ei ole oluline, ainult et universaalil peab panema siis universaali õõtsad, kuna amortide kinnitused teistsugused.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Vasta