(DIY) MT75 käigukasti hoovastik jäigaks

Siia teistele tutkimiseks oma õnnestunud aretused
Vasta
RaunoRS
turist
Postitusi: 11
Liitunud: 20 Okt 2017, 08:39
Nimi: rauno

(DIY) MT75 käigukasti hoovastik jäigaks

Postitus Postitas RaunoRS » 20 Okt 2017, 10:06

Tere! Tegin enda käigukangi jäigaks, sest viskas üle selle nuudliga supi segamine kastis. Tulemuseks jäik kang salongis ja eemaldatud tross.
Lisan pildid ja väikse jutu.

Vajaminevad asjad:

stopperseibi tangid/kruvikas
keevitusaparaat
rellakas
LADA tagasilla varda metallhülss
keermepulk(M8)
trell
metallipuur 8mm
sisekuuskant/tavaline M8 polt


Käigukangi jäigaks tegemine:


1. Võta käigukangil katted maha, eemalda kang. (kui ei taha alumise raamiga koos võtta, siis piisab ülevalt stopperseibi eemaldamisest - tõmbad/koputad alt ja tuleb üles välja munakast)
Eemalda kang, mis istub plastikklambriga metallvarda otsas ning lihvi maha pildil nähtavad kõrvad. Lõika maha tross ja tagurpidi käigu sõrm, neid ei ole ju nii või naa vaja.

Pilt

2. Eemalda kogu eemaldatud kangi ülemise otsa sisu ( plastik jne.) Käia servad puhtaks, sest kang on tsingitud ja seda auru sa keevitamisel hingata ei taha ( tapab! keevita hästi ventileeritud ruumis või õues). Sisesta lada tagasilla metallhülss kangi ja koputa lõpuni põhja - seejärel keevita ümberringi hülss kangi sisse kinni.

Pilt

Pilt

Pilt

3. Puuri 8mm ava kangi küljele ning keermesta M8 keermega ( puuri läbi ja lase väike koonus ka alumisele kangi osale, et kang ringi ei hakkaks käima - poldi ots läheb sinna puuritud koonusesse)

Pilt

4. Leia lühike M8 polt ja keera kangi ülemine ja alumine ots omavahel kokku. Mina kasutasin sisekuuskant polti, mis karbis leidus.

Pilt

Sellega on KANGI osa lõppenud. Pane asi tagasi kokku, nagu lahti võtsid.

Käigukasti otsa jäigaks tegemine:
Kuna fotosid ei teinud sellest lihtsast tööst, siis viskasin CADis ruttu mingi mudeli kokku, et anda aimdus, mis tegema peab.

1. Eemalda kasti otsast "SILM", jäta meelde kumba pidi ta otsas oli ning käia ülemised servad puhtaks (tsink!, jällegi)
2. Eemalda kõik plekist vedrud, keskel asuva alumiiniumist klotsi ümbert.
3. Pane klots silma keskele ning mõõda mõlemalt poolt ülejäävat vahet. (kokku oli vist 6mm materjali vaja vahele keevitada - 3 ühele poole, 3 teisele.) Märgitud piltidel punasega.

Pilt
Pilt

4. Keevita lisatükid kahele poole seda alumiiniumist klotsi.
5. Pane tehtud asi tagasi autole külge.


DONE.

Kui kellelgi on miskit lisada, pange aga kirja. Minul asi toimib ja käigud on konkreetsed.

Rauno.

Vasta