1. leht 1-st

Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 12 Juul 2008, 02:27
Postitas Kristjan
Rasket midagi ei ole. Aega kulus mul 30-40 minutit.

vajaminevad asjad:

Rõhu kell (hydroscan ca 300 eeki)
6mm kütuse voolikut (mul kulus 1 meeter ca 60eeki/m)
6 klambrit mis 6mm vooliku peale läheks (kust iganes)
6mm kolmik (ben auto tarvetest sain mina)

step 1. võtad kütuse peale voolu toru lahti lati küljest. 19 võtmega keerad stutsi lahti mis asub kütuse lati taga otsas. Originaal kütuse toru on selline plastiku taoline toru/volla kus on kummi voolik peale. Mina tõmbasin noaga originaal torule sälgu sisse ja tõmbasin stutis otsast maha. Sama asja pead tegema ka teisel pool. Seal on selline metallist latakas (kompensaator peaks olema) lõkad samamoodi lõhku originaal toru.

step 2. võtad 6 mm kütuse volla ühe otsa paned sututsi otsa mis lati küljest võtsid teise otsa selle metall lattaka otsa. klambrid peale ja kinni. selle toru külge paigaldad ka surve külla. kolmik vahele ja siis vead vastavalt vajadusele kella. Mina panin parema lanseka ja tiiva vahele.

step 3. mina kasutasin nuga. võtad noa ja väikse haamri ja lööd selle vaikselt kütsue rõhu regulaatori keskel oleva ringi sisse. väänad selle ringi sealt ära puhastad kuuskandi sisu ära, et võti korralikult sisse läheks.

step 4. kontorollida kõik klambrid üle ja masin käima panna. Silmga üle vaadata kõik uued ühendus kohad, et ei lekkiks. (NB käivitus võib nac aega võtta kuna pump peab bensiini jälle üles lööma)

step 5. istud maha võtad külma õlle ning otsustad, et proovisõidu võib homme ka teha :D



Viimane punkt mul küll ei kehtinud ja sai nac proovitud. maks rõhk mis ma proovisin oli 4 bar. Originaal on 2 vaakumiga 2,5 bar. Kasutegurit ei oska lubada, kuna katsetan vähe teist kütust enda masinal ja süütega on vaja vähe mängida, et asja korralikult liikuma saaks. Kunagi kui esimese bmw'ga sellist süsteemi kasutasin tundus nagu vähe parem asi...


Äkki kellelgi on abi
Kristjan

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 12 Juul 2008, 13:32
Postitas Tarmo
dohciga on see tore asi et kui sa keerad rõhu peale, siis ta võtab pihusti lahti oleku aja lühemaks, selle reguleerimiseks on tal aju ja lamda andur ;) , põhimõtteliselt võid lihtsalt panna ka suuremad pihustid ja kaovad kõrgetel pööretel flat sectionid ära kui muidu pihusti oli open loop'is sest suuremate pihustitega tal teoreetiliselt ei olegi open loopi

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 14 Juul 2008, 00:14
Postitas xr4
hästi ei mõista et millega sa seda rõhku reguleerid?

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 14 Juul 2008, 00:30
Postitas Tarmo
dohcil on kapoti all kütuse rõhu regulaator, millel plommi eemaldamisel tuleb välja kuuskant võtme auk kust keerata saab, weber on kah peale kirjutatud, pidavat olema väga head regulaatorid

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 14 Juul 2008, 22:53
Postitas xr4
kas see on ainult dohc idel või teistel ka? pilti on ka sellest?

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 14 Juul 2008, 23:09
Postitas Kristjan
Pilt

netist präegu kiiruga leidsin kui oma fotoka korda saan võin vähe täpsemaid pilte teha

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 20 Juul 2008, 22:16
Postitas Kristjan
pildid siis:

Pilt

Pilt

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 28 Juul 2008, 20:26
Postitas Kristjan
Kui tarmo vicib võib selle teema pooleks teha 150hj dohc vs v6 ja siis see regulaatori teema...


Aga teemasse ka mõned päevad vaevas autot mure ei käinud peast ega peest. Kuna kütuseks oli bioetanool siis mõtlesin, et asi pihutites ja panin 220cc pihustid korra nagu asi paranes, aga siis jälle sama jama. Täna sai lõpuks kopp ette ja vaatasin kütusesüsteemi üle. Tuleb välja, et see reguleerimine või selle regulaatori peese ka keerata. Panin vana tagasi ja asi käib normaalselt ja hoiab segu paigas. Eks vaatan ja annan teada kui mingi põhjuse leian miks see asi peeti läks.


Päikest!

]võtsin julguse kokku ja kustutasin vahepealse möla ära. oli teine niisama kõvatamine ja asjalikku peitus vähe. Pealegi teemast mööda.. (italianopriit)

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 15 Jaan 2009, 09:43
Postitas Tehnic
no mina eisaa küll aru et midagi selle rõhu tõstmisega paremaks läheb...mul dohcil pole seda keeratavat regulaatorit üldse vahel ega neid teisi regulaatoreid...töötab ikka samamoodi ja kütet tuleb niipalju kui pump lööb :mrgreen:

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 15 Jaan 2009, 18:00
Postitas Tarmo
ega see kütuse rõhu suurendamine pmst ei annagi midagi üksi juurde, sest lamda annab ajule infot segust ja aju pihustitele käsu tsükli jooksul rohkem kinni olla

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 15 Jaan 2009, 18:47
Postitas Tehnic
aga lamdat ka pole :mrgreen:aga pmst seda regulaatorit pole mul sellepärast et kui see on siis auto ei lähe käima kuna see regulaator laseb kogu kütte tagasivoolu ja siis jääb pihustitel rõhku väheks....kas siis on regulaator peetis? :roll:

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 16 Jaan 2009, 21:42
Postitas Tarmo
kujutaks ette küll et siis peetis või kinni keeratud

Re: Dohc' ile reguleeritav kütuserõhu regulaator+rõhukell

Postitatud: 20 Jaan 2009, 14:02
Postitas Tehnic
kinni keeratud küll pole sest keerasin teda ise igatpidi aga ei muutunud midagi....