1. leht 1-st

1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 26 Mai 2010, 17:01
Postitas terror15
plaanis on siis vahetada 1,6l 55 kw tavaline karbuss mootor 2,0 74kw monopritsungiga küsimus siis oleks kas see mootor ilma ajuta tööle hakkab kuna plaanis ratsida kütuse säästmise eesmärgil peale 1,6l karpa kas kellegil kogemusi on sellega või oskate nõu anda minu loogika kohaselt peaks töötama aga võimsuse koha pealt kas on mõtet? Küsimus siis selles et äkki oleks mõttekam elektrijuhtmestik välja vahetada ja panna vahele ka 2,0 monopritsungi aju

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 26 Mai 2010, 17:11
Postitas IvoK
terror15 kirjutas:plaanis on siis vahetada 1,6l 55 kw tavaline karbuss mootor 2,0 74kw monopritsungiga küsimus siis oleks kas see mootor ilma ajuta tööle hakkab kuna plaanis ratsida kütuse säästmise eesmärgil peale 1,6l karpa kas kellegil kogemusi on sellega või oskate nõu anda minu loogika kohaselt peaks töötama aga võimsuse koha pealt kas on mõtet? Küsimus siis selles et äkki oleks mõttekam elektrijuhtmestik välja vahetada ja panna vahele ka 2,0 monopritsungi aju
Tee pilti sellest monopritse mootorist, või näita suvalist pilti, kus selline mootor peal on. :roll:

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 26 Mai 2010, 18:16
Postitas terror15
IvoK kirjutas:
terror15 kirjutas:plaanis on siis vahetada 1,6l 55 kw tavaline karbuss mootor 2,0 74kw monopritsungiga küsimus siis oleks kas see mootor ilma ajuta tööle hakkab kuna plaanis ratsida kütuse säästmise eesmärgil peale 1,6l karpa kas kellegil kogemusi on sellega või oskate nõu anda minu loogika kohaselt peaks töötama aga võimsuse koha pealt kas on mõtet? Küsimus siis selles et äkki oleks mõttekam elektrijuhtmestik välja vahetada ja panna vahele ka 2,0 monopritsungi aju
Tee pilti sellest monopritse mootorist, või näita suvalist pilti, kus selline mootor peal on. :roll:

hmm kuna hetkel olen ise eemal siis pilte raske saada aga mootor peal 1987 aasta 2,0 74 kw sedaani peal millel kere mäda ja vaatasin et tollel on karbussil aju vahel aga ma loodan lähipäevil pildid ülesse panna

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 28 Mai 2010, 12:17
Postitas Teet01
Novott, tegemist ju karpamoooriga, mitte monopritsega. Ainuke asi, mis seal midagi pritsida võib on kiirenduspump, aga see selleks.... Kui sa paned 1.6 karpa 2.0 mootori peale, siis on võimalik auto ilma selle elektroonikaplokita käima panna küll. Aga ma olen kindel, et erilist kütusekokkuhoidu sa küll ei saavuta.

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 28 Mai 2010, 14:01
Postitas terror15
Teet01 kirjutas:Novott, tegemist ju karpamoooriga, mitte monopritsega. Ainuke asi, mis seal midagi pritsida võib on kiirenduspump, aga see selleks.... Kui sa paned 1.6 karpa 2.0 mootori peale, siis on võimalik auto ilma selle elektroonikaplokita käima panna küll. Aga ma olen kindel, et erilist kütusekokkuhoidu sa küll ei saavuta.

kütusekokkuhoid pole probleem pigem kui hea mineku ma saavutan, kui väga uimaseks jääb siis samahästi võib seal vahe olla ka vana kulunud ja kohati traktorile kohast häält tegev vana 1,6 mootor vahel olla.

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 28 Mai 2010, 23:36
Postitas kalevipoeg
kui hea mineku ma saavutan,
Sellise mineku nagu sellel masinal hetkel on millelt sa mootori võtad. Eeldusel et tõstad ringi ka kõik muu mootori tööks vajaliku.

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 29 Mai 2010, 00:51
Postitas terror15
kalevipoeg kirjutas:kui hea mineku ma saavutan,
Sellise mineku nagu sellel masinal hetkel on millelt sa mootori võtad. Eeldusel et tõstad ringi ka kõik muu mootori tööks vajaliku.
selles ongi jama et mul ei ole suurt tahtmist kogu elektrisüsteemi välja vahetada et 2,0 mootorile peale panna originaal karpa koos ajuga, sellest tekkiski idee peale aretada 1,6 karpa tööle ta hakkab selles ma ei kahtlegi. aga ilmselt pean ikka ära proovima julge hundi rind on ikka rasvane või haavleid täis

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 04 Juun 2010, 17:55
Postitas terror15
terror15 kirjutas:
kalevipoeg kirjutas:kui hea mineku ma saavutan,
Sellise mineku nagu sellel masinal hetkel on millelt sa mootori võtad. Eeldusel et tõstad ringi ka kõik muu mootori tööks vajaliku.
selles ongi jama et mul ei ole suurt tahtmist kogu elektrisüsteemi välja vahetada et 2,0 mootorile peale panna originaal karpa koos ajuga, sellest tekkiski idee peale aretada 1,6 karpa tööle ta hakkab selles ma ei kahtlegi. aga ilmselt pean ikka ära proovima julge hundi rind on ikka rasvane või haavleid täis
:D kõik toimib 100% kütusekulu kusagil 5l/100km maanteel 7-8l/100km linnas igati korralik ökoauto, minek väga hea korralik auto sai soovitan 1,6 karpaga 2,0 mootori käivitus on natuke imelik aga töötab korralikult

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 05 Juun 2010, 16:12
Postitas Miku
mul oli 1.6-l 2.0-i weber peal.. tõmme läks kõvasti paremaks ja käima läks ka paremini kui 1.6 escordi karpaga :D

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 05 Juun 2010, 22:10
Postitas soosu3
Mis elektrisüsteemi puutub, siis 2,0 karpa juhtkimp on ainult kapoti all ja eraldub põhikimbust mõne pistikuga.

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 06 Juun 2010, 09:08
Postitas terror15
soosu3 kirjutas:Mis elektrisüsteemi puutub, siis 2,0 karpa juhtkimp on ainult kapoti all ja eraldub põhikimbust mõne pistikuga.

põhimõtteliselt küll aga asi ikkagi natuke keerulisem lihtsam oli 1,6 karpa peale panna ja ei kurda tõmme on väga hea kui väga tahta siis põleta või oma rehvid puru jõudu on loomamoodi.

Re: 1,6 55kw 2,0 74 kw vatiks mootori vahetus

Postitatud: 28 Juun 2010, 18:31
Postitas oliver85
Minumeelest oli lahja aga ploki üle kurta ei saa, see sõidab siiani. :lol: