K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas Tarmo » 16 Okt 2015, 07:34

diffri kinni keevitamist ei soovita

Kasutaja avatar
tommu1
aktivist
Postitusi: 289
Liitunud: 26 Jaan 2013, 20:11

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas tommu1 » 16 Okt 2015, 19:36

Ei saa aru miks kemppi diffrit nii maha tehakse.Terve talve sõitsin kempiga ära-palju turvalisem kui lahtine differ.Autol juhitavus ettearvatav+saab kohapealt kiiremini minema.Kui auto enam roolile ei allu ja tahab otse minna siis tõmbad käiguga rattad plokki või rebid kässarit ja küll ta keerab jälle.Palju lõbusam on roolis istuda.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas Tarmo » 17 Okt 2015, 09:38

sigmaril oli kempi diffriga sierra, manteel oli mitu korda mõnus juhus kui järsku viskas rehvidest tekkinud pinge välja, valel hetkel võib kogenematu juhiga palju nalja saada (fataalset)

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas Jaan » 17 Okt 2015, 10:51

Kemppi differ on mingi illusioon, et midagi on parem. Meibi drägi või kruusarallit sõites see ei häiri, aga igasuguses tavakasutuses ja rinka spordis on see küll lollus.
Ettearvatav on siis kui sa lasedki pidevalt risti seda asja ja siis kontrollid ja mässad. Niisama kulgedes ei arva sa midagi ette, vaid vastupidi. Sõber kandis sõbra E30 eelmisel suvel ilusasti maha ja mina väidan, et just seepärast, et oli sitaks jõudu ja kemppi differ, millega seda jõudu ei olnud võimalik loogiliselt händlida.
Sierra Is

Kasutaja avatar
tommu1
aktivist
Postitusi: 289
Liitunud: 26 Jaan 2013, 20:11

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas tommu1 » 17 Okt 2015, 21:15

Jaan kirjutas:Kemppi differ on mingi illusioon, et midagi on parem. Meibi drägi või kruusarallit sõites see ei häiri, aga igasuguses tavakasutuses ja rinka spordis on see küll lollus.
Ettearvatav on siis kui sa lasedki pidevalt risti seda asja ja siis kontrollid ja mässad. Niisama kulgedes ei arva sa midagi ette, vaid vastupidi. Sõber kandis sõbra E30 eelmisel suvel ilusasti maha ja mina väidan, et just seepärast, et oli sitaks jõudu ja kemppi differ, millega seda jõudu ei olnud võimalik loogiliselt händlida.

Eks rooli ja istme vaheline puks ka loeb miskit.Ega see auto viga pole kui juht ei suuda seda tee peal hoida.Mina talve ilma kempita ette ei kujuta.Igapäevasõidus oli suureks abiks see ,et igalpool kinni ei istu, kui lahtisega monomähkimine hakkab siis on tükk tegemist ,et paigalt minema saada (nt valgusfoori tagant).

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas rekkamees » 17 Okt 2015, 22:29

Ma nagu LSD-ga ei tunne talvel mingeid stardiprobleeme, kuigi kempi jäikusest on asi kaugel.
esivedu tähendab tõmbamist

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas Jaan » 18 Okt 2015, 09:53

Mulle ei meeldi, võite kiita palju tahate, aga võrdub minu silmis selle relakaga vedrude lõikamisega, et auto vastu maad lasta ja siis rattad ka lääpa alla keerata ja jube äge kohe. Tegelikult muidugi ei ole ja kõik tehaselahendused mis kehvemuse poole muudetakse on minu silmis porno. See, et 2 nädalat aastas lume sees paremini liikuma saab ei ole teema. See kemppi ongi sul reaalselt monomähkija kui nii võtta. Tehase lahtine vähemalt toimetab intelligentselt.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas Tarmo » 18 Okt 2015, 11:57

ega jah sierra lsd on nii defka ja kallis kaup et seetõttu peab ikka enda ja teiste elu ohtu seadma.
üldiselt on nii et kui kupli all mõistust ei ole siis ei loe kui kõva tihend sa omaarust oled, sa lihtsalt oma oskustega viidi piiri kaugemale ja siis ka rängemaks. üks asi mida ajudega inimene teab on see et ta ei suuda olla kunagi valmis kõigeks, vbl enamuseks, aga mitte kõigeks

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas FLAMEWAR » 22 Okt 2015, 22:52

täna mõtlesin, et naudin talve kuna asfalt märg. LSD all ja lasin teisega ringil piirajasse, viskas nats peale ringist väljumist 180 ja üle äärekivide :? nii et pole ka see lsd turvaline :x
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K:Kuidas oleks kõige lihtsam ja odavam võimalus?

Postitus Postitas Tarmo » 23 Okt 2015, 07:21

loll olla pole turvaline.
me räägime maanteel rahulikult kruisimisest keevitatud diffriga vs lsd'ga külje libistamisest juhi poolt kes ei oska ette mõelda. pealegi on sierral tehasest keeramis nurk nii väike et sellega on lihtne üle lasta.

Vasta