mootori föönitamine
Ma oleks raudselt keraamilisest katmisest huvitatud, eriti sellise hinnaga. Tooks kohe 8 kolbi joonelt. Samas äkki viitsid välja uurida mis ainetega katmine täpselt toimub, neid on palju erinevaid ja eri omadustega ning teps mitte kõik ei ole mootoris abiks.
Vabandust muidugi offtopicu eest, aga see on palju huvitavam teema kui see turbo-õhulosside oma
Vabandust muidugi offtopicu eest, aga see on palju huvitavam teema kui see turbo-õhulosside oma
Kui satun TPI pulbri laborist mööda sõitma , võin ju pädevate kodanike käest küsida. Sama on ka vingelt taastatud nukkvõllidega...peale saab kõigile keevitada aga kuidas pärast võlli sirgestamisega lood on? Pinto nukk on kolmel laagril ja ilmselt pärast katmist /modimist on see kõver niikui kapsaraud. Lada nukkide taastamise juures olen veidike viibinud - isegi laboritingimustes olid tulemused küllaltki kesised. Ja ainus mure oli - võll tõmbas kõveraks ka siis , kui oli polditud rakisesse keevituse ajaks , pärast kuumutati terve võll koos rakisega ja lasti ka maha jahtuda koos.
See pulberpihustamine ei ole mitte 21 sajandi imeteema , häid tulemusi andis see veoautode väntvõllide taastamisel ja äkkepiide katmisel põllumajandusele(VK8). . Põleteid toodab/tootis INTERFAKEL.
too arvatav saladuslik kollane kate on kah silmaga nähtud , kaeti sellega lõikeriistu kulumiskindluse tõstmiseks. Nimi kah keelel aga välja ei suuda öelda.
See pulberpihustamine ei ole mitte 21 sajandi imeteema , häid tulemusi andis see veoautode väntvõllide taastamisel ja äkkepiide katmisel põllumajandusele(VK8). . Põleteid toodab/tootis INTERFAKEL.
too arvatav saladuslik kollane kate on kah silmaga nähtud , kaeti sellega lõikeriistu kulumiskindluse tõstmiseks. Nimi kah keelel aga välja ei suuda öelda.
nõka nõõ
- skyline boy
- turist
- Postitusi: 43
- Liitunud: 24 Okt 2006, 20:31
- Asukoht: Tallinn
Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks )
Pinto Turbo
Essugi eisaa aru aga suured tänud sulle lingi eest. Väga palju pinto turbotamise värki leiab, mõnel koguni 2 turpsi peal.skyline boy kirjutas:Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks )
Turbo hind - 3-4 k
WB seadmestiku hind - 2-3k
Uue kolvikomplekti hind - mingi 4000 tuleb ikka ära?
Torutöö, IC, väljalaske jms hinnad juurde, kõike ise tehes kolm neli kilo miinimum, normaalselt ise tehes 10k, teha lastes rohkem
***
Megasquirti hind kokku panduna - 4500kr + nipetnäpet vidinate peale veel 1000 ringis.
Milleks?
WB seadmestiku hind - 2-3k
Uue kolvikomplekti hind - mingi 4000 tuleb ikka ära?
Torutöö, IC, väljalaske jms hinnad juurde, kõike ise tehes kolm neli kilo miinimum, normaalselt ise tehes 10k, teha lastes rohkem
***
Megasquirti hind kokku panduna - 4500kr + nipetnäpet vidinate peale veel 1000 ringis.
Milleks?
sattusin skogenracingu foorumi ingliskeelsele osale, kus oli ka kõi puust ja punaseks tehtud. originaalsüsteem jaksab toita kuni 0,2-0,3 bari ülerõhku. aga mis ma ikka jauran, panen lingi
http://skogenracing.editboard.com/engli ... o-t657.htm
http://skogenracing.editboard.com/engli ... o-t657.htm