mootori föönitamine

Kapotialused jutud
Vasta
Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 26 Veebr 2007, 22:17

Ma oleks raudselt keraamilisest katmisest huvitatud, eriti sellise hinnaga. Tooks kohe 8 kolbi joonelt. Samas äkki viitsid välja uurida mis ainetega katmine täpselt toimub, neid on palju erinevaid ja eri omadustega ning teps mitte kõik ei ole mootoris abiks.

Vabandust muidugi offtopicu eest, aga see on palju huvitavam teema kui see turbo-õhulosside oma :)

tugrik
turist
Postitusi: 18
Liitunud: 01 Mär 2007, 11:26

Postitus Postitas tugrik » 23 Apr 2007, 01:48

Kui satun TPI pulbri laborist mööda sõitma , võin ju pädevate kodanike käest küsida. Sama on ka vingelt taastatud nukkvõllidega...peale saab kõigile keevitada aga kuidas pärast võlli sirgestamisega lood on? Pinto nukk on kolmel laagril ja ilmselt pärast katmist /modimist on see kõver niikui kapsaraud. Lada nukkide taastamise juures olen veidike viibinud - isegi laboritingimustes olid tulemused küllaltki kesised. Ja ainus mure oli - võll tõmbas kõveraks ka siis , kui oli polditud rakisesse keevituse ajaks , pärast kuumutati terve võll koos rakisega ja lasti ka maha jahtuda koos.
See pulberpihustamine ei ole mitte 21 sajandi imeteema , häid tulemusi andis see veoautode väntvõllide taastamisel ja äkkepiide katmisel põllumajandusele(VK8). :lol: . Põleteid toodab/tootis INTERFAKEL.
too arvatav saladuslik kollane kate on kah silmaga nähtud , kaeti sellega lõikeriistu kulumiskindluse tõstmiseks. Nimi kah keelel aga välja ei suuda öelda.
nõka nõõ

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 23 Apr 2007, 18:07

vaevalt lõikeriistu kaeti termoplahvatuse kindla kattega ;) pulbreid on vääga palju ja nendega tehakse igasugu imesid.
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 03 Okt 2007, 18:49

kui suure üle rõhuga saaks sierra standard aju hakkama kütuse ette andmisel? (ärge näkku lööge, see on lihtsalt küsimus, niikuinii ma midagi ei tee aga teada tahaks et kui teeks)

Kasutaja avatar
skyline boy
turist
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Okt 2006, 20:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas skyline boy » 03 Okt 2007, 21:53

Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks :D)
Pinto Turbo

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 03 Okt 2007, 22:12

ohc ja dohc on muidugi erinevad kuid eks vaatan mis seal lingil on

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 03 Okt 2007, 22:45

skyline boy kirjutas:Muidu sellel lingil on turbotatud (ohc) sierrasi päris palju -> http://www.skogenracing.com/ (kui ainult keelt oskaks :D)
Essugi eisaa aru aga suured tänud sulle lingi eest. Väga palju pinto turbotamise värki leiab, mõnel koguni 2 turpsi peal.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 07 Okt 2007, 21:27

tarmo kirjutas:kui suure üle rõhuga saaks sierra standard aju hakkama kütuse ette andmisel? (ärge näkku lööge, see on lihtsalt küsimus, niikuinii ma midagi ei tee aga teada tahaks et kui teeks)
jesper? bomsch? ehk oskate öelda

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 08 Okt 2007, 12:27

Keine ahnung :lol:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 08 Okt 2007, 12:32

see ei olnud küll hea vastus :lol: aga ega selliseid andmeid vist kuskilt naljalt saagi, rohkem katse- eksitusmeetod segu kellaga, või siis kui kuskilt välismaa foorumist leiab mõne kes on viitsinud katsetada väikest tulemust aind

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jesper » 08 Okt 2007, 13:04

Turbo hind - 3-4 k
WB seadmestiku hind - 2-3k
Uue kolvikomplekti hind - mingi 4000 tuleb ikka ära?
Torutöö, IC, väljalaske jms hinnad juurde, kõike ise tehes kolm neli kilo miinimum, normaalselt ise tehes 10k, teha lastes rohkem
***
Megasquirti hind kokku panduna - 4500kr + nipetnäpet vidinate peale veel 1000 ringis.

Milleks?

Kasutaja avatar
lapik
aktivist
Postitusi: 255
Liitunud: 05 Apr 2007, 15:01
Asukoht: Haljala, Lääne-Viru
Kontakt:

Postitus Postitas lapik » 17 Dets 2007, 15:07

sattusin skogenracingu foorumi ingliskeelsele osale, kus oli ka kõi puust ja punaseks tehtud. originaalsüsteem jaksab toita kuni 0,2-0,3 bari ülerõhku. aga mis ma ikka jauran, panen lingi
http://skogenracing.editboard.com/engli ... o-t657.htm

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Postitus Postitas Tanel » 17 Dets 2007, 17:06

Päris palju tööd selle turbo lisamisega :wink: :wink: :wink:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 17 Dets 2007, 19:49

kus kohast sa sealt selle 0,2-0,3 bar leidsid, mul jäi kuidagi kahe sillma vahele

Sigmar
Moderaator
Postitusi: 383
Liitunud: 07 Juun 2006, 14:51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Sigmar » 17 Dets 2007, 20:03

lapik kirjutas:originaalsüsteem jaksab toita kuni 0,2-0,3 bari ülerõhku.
Kuidagi vähevõitu.. Ma olen kuulnud, et originaalsüsteem kannatab rohkem rõhku. Vaevalt pihustid on max võimsusele tööle pandud. Aga las targemad valgustavad.

Vasta