K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitus Postitas Tanel » 20 Dets 2008, 21:31

jh mu eadmised nagu null ja keerake oma dohlakatele koonused peal,kohe tsenseeritud tunnete kuidas hammustab,lol
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitus Postitas Tarmo » 21 Dets 2008, 10:42

tann15 kirjutas:
Tarmo kirjutas:
tann15 kirjutas:Dohc on juba niigi surnud mootor,paremaks ta seal nagunii midagi ei tee,pigem pling-pling :roll:
siit loeme välja tann15 mootori alased teadmised :D
kui lisad fordi 8v dohc'le koonuse siis ei saa midagi juurde ja kui lisad mingile muule siis saad sitaks juurde ilma mootori juures midagi muutmata :lol:
jh mu eadmised nagu null ja keerake oma dohlakatele koonused peal,kohe tsenseeritud tunnete kuidas hammustab,lol
see et ta pling pling teeb ja midagi juurde ei anna on pmst iga mootori juures nii, mitte aind dohc'l

Mait
turist
Postitusi: 40
Liitunud: 27 Dets 2008, 09:51
Asukoht: Tallinn

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitus Postitas Mait » 04 Jaan 2009, 10:47

Koonus annb enamasti samapalju juurde kui näiteks vahetad tagaluugi peal 1.6 kirja 2.0 vastu. :D
Autoremont ja hooldus viimsis, alajaama tee 10, 56242797

Qubik
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 20 Jaan 2009, 14:38
Asukoht: Kuidas kunagi

Re: K: Koonusepaigaldamise suhtes!

Postitus Postitas Qubik » 22 Jaan 2009, 10:48

Katsetasime siis erinevaid filtreid soomes *Virtauspenki* ehk siis läbivoolavuse takistust mõõtvas pingis. Ka 3 erinevat koonusfiltrit oli prooviks. Tulemused olid kogu selle kallima blingi valmistajatele vettpealetõmbavad-nende läbivoolavuse paranemine ei olnud märkimisväärne. Katsetasime ka K&N originaal korpustesse käivad filtreid ja saime umbes 2% parenenud läbivoolavuse. Seega julgen väita, et kuna enamikel koonusfiltri paigaldajatel on mootoris tehtud modifikatsioonid tühised, siis sedatüüpi tuuningu kasutegur jääb sinna rooli ja istmevahelise tihendi kekutamise objeki tasemele. Ja kuna enamus koonusfiltreid ja muid mitmekordselt kasutatavaid filtreid vajavad ka vastavat hooldust(pesemine, õlitamine), millega ka enamus nende omanikke ei tegele-siis ausõna, sõitke tavalisega, säästke raha lõhnakuuse jaoks ja teie mootori eluiga ei ohusta õlitamata filtri kaudu sisseimetav teetolm.
Ainult vaesel on kiire!
Ford Sierra,2.0ohc,83
Chevy Astro,4.3V6, 91
Peugeot 106 rallye, 94

Vasta