bensiinikulu

Kapotialused jutud
xxxxxxy
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Okt 2006, 18:22
Asukoht: järvamaa,koeru,kapu
Kontakt:

bensiinikulu

Postitus Postitas xxxxxxy » 30 Okt 2006, 18:58

et siis nagu kellel kui palju mootor sirtsul bensu võtab: nt maanteel ja lühikeste otsadega.


mul võtab sierra 1.8cl umbes 6-7 sajale (66 kw)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 30 Okt 2006, 19:16

keskmine oli suvekummide ja kinnise laagriga 7,14
praegu mootoril sissesõit niiet ei paaruta

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 30 Okt 2006, 19:40

Olenemata sellest, kas linnas või trassi peal ikka ~10l 100-le

Kasutaja avatar
hulleq
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 12 Okt 2006, 18:07
Asukoht: Harjumaa , Saku
Kontakt:

Postitus Postitas hulleq » 30 Okt 2006, 22:03

mul ikka keskmiselt 8-10l 100km peale ! aga pole veel korralikult mõõtnud ! ostan teinekord paagi täis ja panen uhama kuni 100 km täis on siis võtan pagassist bena kanku milles on piisavalt ben nt:20l ja valan selle paaki ning vaatan siis palju mahub ! :D aga ikkagi arvatavasti 8-10l 100le ! :D
ma pole ming turist 8)

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 30 Okt 2006, 22:18

mine tanklasse lase paak täis, vajuta odomeeter nulli ja sõida, siis mine uuesti samasse tanklasse ja lase samast püstolist jälle paak täis. jaga saadud kilomeetrid liitritega ntx 325:25=13 st 13 km ühe liitriga. nüüd 100:13 ja saad teada kui palju liitreid läheb sajale ehk =7,69

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas waher » 30 Okt 2006, 23:56

mul on ka kütusekulu päris suur
Viimati muutis waher, 31 Okt 2006, 13:40, muudetud 1 kord kokku.

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 31 Okt 2006, 01:36

Kui hästiläheb ja vaikselt sõita siis saab 12L sajale hakkama.
Kui täiega anda minna ja paarutada ikka 15L sajale ära.

Eimõista seda 7,4 mitte kuidagi, kas on mul mootor hõre või milles asi, alla 10 pole võimalik isegi 10 enam pole.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 31 Okt 2006, 09:02

tegelikult mitte 7,4 vaid lausa 7,14. noh see keskmine on enamus ikka maanteel. nädala sees on 5 päeva linna siseseid otsi umbes 4*10km päevas ja nädala vahetusel on tavaliselt tartu-pärnu-tartu ots seega enamus kilomeetreid maantel ja muidugi linna kiirus on kah nii nagu ta on üle lubatu (kui poleks linnas peatusi siis läheks aeglase maantesõidu alla) maantel umbes 100-110 vastavalt tujule (tavaliselt jääb ikka umbes +20 kanti).
Ja mina mõtlesin et mul võtab palju kütust kui keskmine oli umbes 8 :lol:

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 31 Okt 2006, 16:07

Mul ikka ka enamasti jääb sinna 7,5-8l kanti..linn ja maantee umbes pooleks. 2,0 -dohc- heas korras mootor ja mitte just kõige kergem jalg

kersti
Klubi auliige
Postitusi: 1213
Liitunud: 27 Okt 2006, 10:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kersti » 31 Okt 2006, 16:10

Kütuse kokkuhoiu mõttes päris positiivne see, kui foori tagant energiliselt kiirendada soovitud kiiruseni ja siis 5-s käik panna ning sellega rahulikult edasi kulgeda.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 31 Okt 2006, 16:17

mul kah dohc ja kiirendada on päris hea. kindlasti on v6 parem aga magus koht on mootoril juba 2,5k pöörete peal

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 31 Okt 2006, 16:20

tarmo kirjutas:mul kah dohc ja kiirendada on päris hea. kindlasti on v6 parem aga magus koht on mootoril juba 2,5k pöörete peal
Kahtlen selles kas ikka v6 on parema kiirendusega kui rida 4.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 31 Okt 2006, 16:22

ei ole saanud proovida ei oska öelda

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 01 Nov 2006, 00:37

sierramen kirjutas:
tarmo kirjutas:mul kah dohc ja kiirendada on päris hea. kindlasti on v6 parem aga magus koht on mootoril juba 2,5k pöörete peal
Kahtlen selles kas ikka v6 on parema kiirendusega kui rida 4.

eks se v6 on lihtsalt jõuline mootor aga teinekord oleneb ikka mootrist 8)


kahtlused võib alati kindlaks teha :wink:

Kasutaja avatar
waher
fanaatik
Postitusi: 814
Liitunud: 18 Okt 2006, 22:23
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas waher » 01 Nov 2006, 02:54

kui tegu on 2,3 V6 siis on asi raudne et dohc peaks ära tegema ...kui aga vahele on toppitud 2,9 V6 pritsung siis ma nii kindel enam poleks....aa...küsimus ka et kas 2,3 V6 karpale annab 2,9 V6 pritsungit peale aretada?

Vasta