Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Kapotialused jutud
SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG » 04 Jaan 2010, 17:37

järgmine küsimus tahtiski mul olla see,et miks ta liialt kytet v6tab nu keskmine tuleb 8 koguaeg nu mul sitad kummid ja hommikuti lõksub k2ija ka pea pooltundi:Dja kinni istun ka suht palju:Daga palju ta pr2eguse ilmaga v6tma peaks normaalse s6idu juures linn ja mnt segamini!?
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D

kalmer1989
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 21 Apr 2008, 17:00
Asukoht: Saku/koeru/v-maarja

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas kalmer1989 » 04 Jaan 2010, 17:41

no eelmisel talvel oli keskmine mul kuskil alla 8
miinimum 5 ja max 10l sajale (jäärajal)
Sierra pole auto vaid elustiil ;)

SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG » 11 Jaan 2010, 09:31

killer666 kirjutas:
SOG kirjutas:heh ja läkski k2ima...see universaalne on p2ris asjalik 400w aint aga tunniga oli juba k2ega katsudes tunda et plokk on soe lasin 1.5 tundi ja piisas kyll:D
nüüd veel uut akut vaja,uusi küünlaid,ja syydet veits varasemaks siis peaks suurte kylmadega ka k2ima saama:D
No kylma pold ju eriti.

nii t2na oli -21 ja k2ivitus ka nüüd enam ei saa öelda et külma polnud:Dtal ei ole vahet kas -5 või-20 ikka l2heb hommikuti kehvasti,krt peab ikka selle syyte s2ttimise ja kyynalde vahetamise ette v6tma...
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D

Hulkur
kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Veebr 2007, 12:52

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas Hulkur » 11 Jaan 2010, 17:57

Endal oli eile selline pull, et tegin ühe väikse otsa ca 24 km siis majaette seisma. Lasin lõksuda kohapeal. (sõites tundus, et juba vahepeal poob)seisisi kohapeal vajutasin korraks gaasi põhja lõi tagant lume pääris mustaks :D Ja siis käis veel tühikäigul ja suri välja. Enam käima ei saanud. Läks hetkeks ja suri välja.

Täna hommikul ca 27c külma ei hakkanud mõtlemagi starteri peale köis ette ja ca 1km vedu enne kui käima sai. Eile suri välja nagu oleks kuskilt õhku tõmmanud või nii aga kuidas täna käima jäi ei tea. :? Muidu auto enne käivitus ca 17c külma probleemideta. Ei tea kas siis tõesti pump hakkab lõppema?

Kasutaja avatar
Tehnic
fanaatik
Postitusi: 960
Liitunud: 10 Apr 2007, 21:55
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas Tehnic » 11 Jaan 2010, 20:03

ma pakun et filter hakkab umbe minema :mrgreen:
XR4 2.9i

fordsi
aktivist
Postitusi: 268
Liitunud: 07 Apr 2006, 09:54
Asukoht: türi

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas fordsi » 12 Jaan 2010, 09:23

sierraga tuli nüüd välja selline loll lugu, et kuna mootor alt lahtine ja see kõverik mis õhupuhasti otsas , no see kus kaudu õhku sisse imetakse, siis kõik see lumi mis lendab kapoti all imetakse õhufiltrisse. mul suri niimoodi kätte ära ja puterdas mis jube, keerasin õhufiltri kaane maha ja pilt oli masendav,kõik ujus veest ja oli läbi märg. viisin tuppa kuivama filtri ja hommikul oli kõik nagu lill jälle. ma keerasin selle kõveriku nüüd pumba kohale õhku imema , sest seal seda lume mõllu oluliselt vähem.lihtsalt teadmiseks.
jään fordide juurde

SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG » 12 Jaan 2010, 09:36

SOG kirjutas:
killer666 kirjutas:
SOG kirjutas:heh ja läkski k2ima...see universaalne on p2ris asjalik 400w aint aga tunniga oli juba k2ega katsudes tunda et plokk on soe lasin 1.5 tundi ja piisas kyll:D
nüüd veel uut akut vaja,uusi küünlaid,ja syydet veits varasemaks siis peaks suurte kylmadega ka k2ima saama:D
No kylma pold ju eriti.

nii t2na oli -21 ja k2ivitus ka nüüd enam ei saa öelda et külma polnud:Dtal ei ole vahet kas -5 või-20 ikka l2heb hommikuti kehvasti,krt peab ikka selle syyte s2ttimise ja kyynalde vahetamise ette v6tma...
nii nyyd ka väike m6te et 2ki vajub kyte tagasi...
sest auto seisis 3 tundi 6ues kuskil -15 ja katsusin plokk kylm ka k2ivitus p66rdest...aga seisab 6-7tundi siis peab k2ijama 10sek siis l2heb k2ima alles nagu imeks alles kytet ylesse:S
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas motohead » 12 Jaan 2010, 21:24

Nojaah mina käian starterit umbes 10sek siis hakkab alles lubama ja siis läheb käima puterdab kuskil kaks minutit ja siis jääb ilusti tööle. Enne käivitamist annan alati 3 korda küünalt ja pumpan jalaga kaasi muidu pole lootustgi :(
Ometigi on vahetatud eelsüüteküünlad, pihustid on stendis käinud ja kontrollitud, pumbal vahetatud etteande pump ja otsa simmer aga ei midagi.
Kui külma üle 15 miinuskaardi siis ei ole lootustgi starterist käima saada halli suitsu terve ilm täis aga käima ei lähe, paela otsas läheb koheselt.
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Kasutaja avatar
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas killer666 » 13 Jaan 2010, 11:30

motohead kirjutas:Nojaah mina käian starterit umbes 10sek siis hakkab alles lubama ja siis läheb käima puterdab kuskil kaks minutit ja siis jääb ilusti tööle. Enne käivitamist annan alati 3 korda küünalt ja pumpan jalaga kaasi muidu pole lootustgi :(
Ometigi on vahetatud eelsüüteküünlad, pihustid on stendis käinud ja kontrollitud, pumbal vahetatud etteande pump ja otsa simmer aga ei midagi.
Kui külma üle 15 miinuskaardi siis ei ole lootustgi starterist käima saada halli suitsu terve ilm täis aga käima ei lähe, paela otsas läheb koheselt.
ma tean mis sul viga on.
1) ilmselt on mootor h6re
2)kyynlad kehvad
3) pump kulunud
4)aku nõrk

ega muud viga ei saagi ju olla:D Minioma läheb suht hästi käima , kui aku ja starter põske ei pane.

Hulkur
kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Veebr 2007, 12:52

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas Hulkur » 13 Jaan 2010, 17:44

Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.

Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.

SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG » 14 Jaan 2010, 09:24

Hulkur kirjutas:Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.

Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
aga kui mootor patjadest lahti lasta ka siis nii palju mootorit t6sta ei saa et saat karteri k2tte!?
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D

Kasutaja avatar
killer666
kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 20 Nov 2008, 21:03

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas killer666 » 14 Jaan 2010, 12:00

Tühja plära k6rvale v6iks keegi mainida kus asub kyttekruvi? ja mis pidi keerates mida teeb?
Muuseas tegin avastuse kuidas saab vähemalt diiselsirjesid ärandada.
T6mbad j6uga ohukate nupust ja laks syyde sees. rooli keerad puruks ja lähed.

Kui peaks m6nda kena sirret silmama , eks siis annan teada kuidas praktikas asi toimib .

Hulkur
kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Veebr 2007, 12:52

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas Hulkur » 14 Jaan 2010, 20:06

Kui sirje töötab siis ära seda kruvi näppi!. Muidu kui keerad seda sissepoole siis saab rohkem küttet, kui väljapoole siis läheb lahjemaks.

Hulkur
kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Veebr 2007, 12:52

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas Hulkur » 14 Jaan 2010, 20:09

SOG kirjutas:
Hulkur kirjutas:Mul nii, et kui ca -17 siis veel saan käima aga kui juba üle -21 siis köietantsu!.

Põhiprobleem enda 2,3 mega on, et õli lahmab karteripõhja ja mootori vahelt:S Kohapeal seistes ei tule kuskilt ühtegi tilka aga kui käid kaarutad ringi jääd seisma siis kohe tilgad maas:S Tuleb võtta ette üks üüber jura töö. Sillatala lahti lasta siis saab selle õlivani kätte. Teen uue papp tihendi sinna kokku ja loodan, et jääb pidama.
aga kui mootor patjadest lahti lasta ka siis nii palju mootorit t6sta ei saa et saat karteri k2tte!?
Seal ikka niinormaalselt vähe ruumi, et jama tegutseda. Kätte saaks vb aga külgepanemisega oleks raskusi. Õlivõttur tal sügaval karteri põhjas ja esimene ots karteripõhjast on täiesti sile. Ei saa seda sealt arvatavasti kätte. Muidugi suurem töö oleks moto ise maha võtta ja seda tegema hakkata.

SOG
kasutaja
Postitusi: 65
Liitunud: 04 Okt 2009, 09:27

Re: Probleem 2.3 diisliga:S!?!?mõistus ei võta...

Postitus Postitas SOG » 15 Jaan 2010, 10:26

nii hetkel ei kurda enam küttekulu üle...sain keskmiseks 6,5l/100km ja see peaks p2ris hea tulemus olema...talver6ngaste ja normaalse s6idustiiliga ei v6tagi masin niipalju kytet:D
sõidan ainult autoga kuhu saab õli paaki valada:D

Vasta