jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
alert
kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Nov 2009, 19:17
Asukoht: Saue

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas alert » 28 Apr 2010, 09:41

FLAMEWAR kirjutas:
kui mootor hakkab piisavat soojust saavutama siis tekib turtsumine ja pöörde häired
sellekohta julgeks väita, et sul tühikäigu klapp umbes/must
Sierra 2.0 -dohc-, Volvo S80 2.4T

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 28 Apr 2010, 18:56

a see ilmselt oligi see klapp mille bensuga läbipesin...

Täna sai vahetatud sumpa tagumine sport pytt tavalise vastu! ÜV jaoks

eila hakkasid juba pidev kõrgete pöörete jama ja täna hommiku sama panin käima pöörded 1500 ja nats hiljem tõusis 2 ja pool ning jäi sinna pendeldama..

ÜV.le jõudes auto peaaegu kees sest jahutus vendikad ei toimi ja radika praost lausa tilkus tosooli, muidu vaid niiske sealt...

probleeme aga jagus, sai pöörete tõttu ka kapoti alla vaadatud ja koputatud, kutsusin kõrval asuva töökoja mehe ja ta ka seal koputas, arvas et gaasiklapi andur pees, sai lahti jäetud ja üvsse mindud..
esipidur näitas ekraanil punast kuigi asfaldil 10 m lohas jooksid, see selleks tagumistega olex saanud ka ära teha..
kõige hullem hakkas kui juhtmed kyljes siis seal vist co bensiin ja kat või lamda 3 asja reas mida mõõdeti - bensiini ei saanudki normi :( ilma gaasi andurita või anduriga vaja oli sada aga tegelt näiats 230-800 co ja muud sai normi kui anduri peale koputasin aga bensiini mitte

gaasiklappi anduri saab ilmselt romulast aga ei tea ju kas siis bensiini ka korda muudab?
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas contact » 28 Apr 2010, 20:40

mul on olemas andur ja kui õhuklapp ei tööta siis sa pöördeid alla ka ei saa!

aga helista ehk on aega ja saan, sul selle asja seal paika timmida.
Lamda toimib, kui see on puhas. kui tahmae, siis pole mõtet üritadagi.
ja lamda näitu korda ei saa, kui kat tuksis. tean kust saaks odava uue kati, mitte küll originaal või B-varu osana vaid universaal, mida saab paljudele alla toppida. kui hind pole muutunud, siis alla 800.- oli selle hind.
üks võimalus on kati ja selle sees olevate sõelade olemas olul, see läbi puhuda.
kui kat ei tööta või seda polegi, siis CO-d sa ka paika ei saa, olgugi et lamda on korras.

selles mõttes paika, mis on lubatud max-min saaste norm.
€-contact

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 30 Apr 2010, 21:13

nii jah Contactiga sai jamatud ja tühiklappimootor ei saanud voolu!

nyyd pöörded suht normis ja tühikäigul vahest kohapeal käies turtsatab aga palju parem!!

käisin hommiku Ülevaatuspunktis bensiin ikka jama korras sada aga seal tõusis 400-1000
vist gaasi andis siis läks hoopis suuremax...
bensiin ilmeslt lühend HC.. COga oli niijanaa

lamda jamab?
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
contact
sõltlane
Postitusi: 1099
Liitunud: 03 Apr 2009, 17:06
Asukoht: Garage, Keila City

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas contact » 30 Apr 2010, 22:41

kat võib läbi olla.
külma mootori puhul on ka näitajad kõrgemad.

lamda otsa võid ka tahmast puhtaks teha.
€-contact

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas Tarmo » 01 Mai 2010, 10:31

ega kuskilt summutajasse õhku pääse enne lambdat?

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 01 Mai 2010, 20:53

visuaalsel vaatlusel ei paista probleeme! alt vaadates oli vaid vahetatud pyti esiotsa väike tumelaik aga see ei tohiks probla olla...

mõted liiguvad diagnostika suunas! parku siis peab rahakott pungil olema...
a mingi vaatluse ehk saab 500 kr.iga
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
tann
fanaatik
Postitusi: 704
Liitunud: 18 Dets 2006, 19:43

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas tann » 02 Mai 2010, 09:35

no kui CO 5% või rohkem ja HC 400-500, siis võimalikus põhjused:
lisaõhk
hammasrihm valesti
klapid ebatihedad
kui üks silinder ei tööta (HC mingi 1000, aga võib ka 4 silindri peale kokku tulla 1000)

Kui mootor võtab väga palju õli, siis läheb ka HC üles.
Seda CO-d ja HC-d võiks mõista nii, et CO- põlemata bensiin (ei olnud küllalt õhku)
HC - bensiin, puhtalt mööda läinud, pole süüdatud

Kui sumps katki, siis O2 on umbes 3% ja lambda 1,2 kanti.

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 11 Mai 2010, 02:33

täna sai diagnostikas käidud ja seal pakuti et keti asend on paigast või plokitihend läbi kõrbend .. 2-3 silinder on lahjad.....
ilmselt mingi nurk vale ex siis targem kui aega asi lahti võta..

üks pilt ka
http://fia.site40.net/nk/cad/test.jpg
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 12 Mai 2010, 01:43

paneks pildi lehele aga mite lingile aga paistab et asi limiteeritud nii et pikkupidi ei mahu nendesse -tsenseeritud- limiitidesse!
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas Tarmo » 12 Mai 2010, 18:51

ära ropenda, pildi limiit on padud vaid lugemismugavuse pärast. pealegi mis kasu on maakaardist mõõtkavas 1:1 :idea:
seni kuni pildi teise serva jõuad on juba meelest läinud mis esimeses oli, see et sul on enam vähem norm mõõdus ei tähenda et limiidita keegi siia 3*3 lehekülge pilte toppima ei hakka

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 13 Mai 2010, 02:24

no jah see selleks .. mõnejaoks on sierra ka ropp sõna..... poindile said pihta ju! (aeg läheb edasi! systeema ja veebilahendused on edasi arenenud..)

räägi parem kas (tsenseeritud) HC- keti jama??? kõik toimib enamvähem.. sõidan igapäev.. ei kurda..!
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 15 Mai 2010, 02:14

sierral kaan maas aga rohkemat kyll ei jaga...

nuki kriipsukesi seal on aga midagi arusaadvat polnud..

kysimus:

sisselaske nukkvõlli kriips on yle plokikaane mingi 4 mm, väljalaske oma paistab paigas olevat!
kuidas kett nii lõdvaks saada, et hammasratas yhe hamba võrra kriipsu allapoole tooks?
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 16 Mai 2010, 01:22

täna sai otsitud saku pealt oskajat meest aga kedagi ei õnnestunud tabada :(
a muide sai esimene kyynal maha võetud ja tagumine ots oli hallikas valge.. ilmselt vähe kytust..
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: jamad.. 2.0l dohc 85kw mootoriga

Postitus Postitas FLAMEWAR » 17 Mai 2010, 02:03

mini ketileevendi 8)

Pilt
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Vasta