mootori föönitamine

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Jaan » 17 Apr 2011, 10:10

Tarmo kirjutas:vastupidiselt bomschi arvamusele on siiski siin foorumis lubatud küsimusi esitada, kui talle see ei meeldi siis mingu mujale foorumisse, eks üritame kuidagi ilma tema saladuses hoitavate tarkusteta hakkama saada.
Jah Tarmo, mina olen süüdi, et keegi oma Sierrasid ei suuda turbotada, sest on mingid saladused, mida ma varjan.
See ei ole saladus, et pappi läheb. Kuni seda ei taheta uskuda mõista niikauaks jääb turbotamine tõesti saladuseks.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tanel » 17 Apr 2011, 18:57

Mihkel seadistas täna haapsalu lennukal ühte lennukimootoriga rullikat :mrgreen:
haige lihtsalt kui suur föön seal oli :lol:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo » 17 Apr 2011, 21:35

Bomsch kirjutas:
Tarmo kirjutas:vastupidiselt bomschi arvamusele on siiski siin foorumis lubatud küsimusi esitada, kui talle see ei meeldi siis mingu mujale foorumisse, eks üritame kuidagi ilma tema saladuses hoitavate tarkusteta hakkama saada.
Jah Tarmo, mina olen süüdi, et keegi oma Sierrasid ei suuda turbotada, sest on mingid saladused, mida ma varjan.
See ei ole saladus, et pappi läheb. Kuni seda ei taheta uskuda mõista niikauaks jääb turbotamine tõesti saladuseks.
rohkem kui milleski muus on asi sinu suhtumises. "kui ikka reaalselt ei ole teinud ühtegi turbomootorit valmis siis mine tsenseeritud" suhtumine on sul. see kas keegi jõuab turbotamiseni või jääb asi unistamiseni on ju pohhui. las planeerivad oma mõtteid kõigepealt. kui leiavad et plaanid on liiga kallid ja loobuvad, siis las loobuvad, seda ei tohiks sa ju küll hinge võtta. kui piisavalt on interneti mootoreid ehitatud siis äkki keegi leiab, et pole ka see päris mootori ehitamine nii võimatu kui näpuga järge ajada.

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tanel » 17 Apr 2011, 22:18

Pussyd olete,müüge parem mulle sierra kere
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

oliver85
fanaatik
Postitusi: 721
Liitunud: 06 Juun 2010, 10:52
Asukoht: PÄRNU
Kontakt:

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas oliver85 » 17 Apr 2011, 22:24

Tanel kirjutas:Pussyd olete,müüge parem mulle sierra kere

mida sa inised 200 euri ja tule vii kere minema. Ei kõlba jälle v?

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Jaan » 17 Apr 2011, 22:24

Tarmo kirjutas:rohkem kui milleski muus on asi sinu suhtumises. "kui ikka reaalselt ei ole teinud ühtegi turbomootorit valmis siis mine tsenseeritud" suhtumine on sul.
Ise sa ei viitsi juppegi OMA autole tellima, vaid lased minul seda teha ja siis samas seljataga mustad foorumis kui ilge M ikka mina olen ja suhtumine on vale ja kuidas ma üldse ei tohiks siin käiagi jne. Imelik vend oled ikka kohati.
Sierra Is

Kasutaja avatar
simp
kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 12 Dets 2008, 11:05
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Trummi)

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas simp » 17 Apr 2011, 22:36

lasteaed...
Eesti majandus seisab hetkel suure kuristiku serval. Valides Keskerakonna astume suure sammu edasi.

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tanel » 17 Apr 2011, 23:11

oliver85 kirjutas:
Tanel kirjutas:Pussyd olete,müüge parem mulle sierra kere

mida sa inised 200 euri ja tule vii kere minema. Ei kõlba jälle v?
Arvata on et kallis ju :mrgreen:
homme tegelen lähemalt yhe kerega,ehk saab kaubale.
Pole su myygiteemat isegi näinud veel...Muide.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo » 17 Apr 2011, 23:38

Bomsch kirjutas:
Tarmo kirjutas:rohkem kui milleski muus on asi sinu suhtumises. "kui ikka reaalselt ei ole teinud ühtegi turbomootorit valmis siis mine tsenseeritud" suhtumine on sul.
Ise sa ei viitsi juppegi OMA autole tellima, vaid lased minul seda teha ja siis samas seljataga mustad foorumis kui ilge M ikka mina olen ja suhtumine on vale ja kuidas ma üldse ei tohiks siin käiagi jne. Imelik vend oled ikka kohati.
jajah, näed ei saa aru jah kui kord öeldakse et tellin ära ja kord öeldakse et mina ei tea midagi. ja kui lõpuks enam -tsenseeritud- aru ei saa siis oled rahva vaenlane et julged küsida et mis värk siis on. miks sinu poole üldse alguses pöörduti oli ju imelihtne, sul on internetist tellimise kogemused. pealegi keegi ei sundinud sind aitama ja kindlasti ei oleks ka keegi palunud aidata kui oleks teadnud milline probleem see olema saab. aga noh eks seda teemat saab nüüd arutatud söögi alla ja peale.
siiski siin kohal tahaksin tänada bomschi, et ta need jupid mulle tellis ja kindlasti saan teda tänada foorumis veel neljas ja viies ja kuues kordki (lisaks muudes kanalites avaldatud tänule), ehk iga kord kui ta tunneb et teada ei austata piisavalt

edit: mis selja taga? jumala avalikult foorumis, toetudes sinu enda postitustele mitte irl toimunud vestlustele. ja eks ma ole sinult palju õppinud kah

M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas M-Tech » 17 Apr 2011, 23:41

Rahu poisid, verd lendab kahte lehte, varsti kaob silmanägemine. :mrgreen:
Jesper kirjutas:Ah seda Mihkli-onu möla ei tasu nüüd liiga hullult kuulata, tema meil ju ainult turbotab ja annab lapatsit, kui õnnestub enam-vähem elusa ja tervena linnas vasakpööre ära teha, siis on juba õnnestunud juhitavus :) Nüüd jõudis härrale lihtsalt katsetamise teel kohale, et piltlikult öeldes Reet Linna külge Pammy tisside install ei muuda komplekti võluväel voodissemineku-kõlbulikuks,
LIIGA HÄSTI ÖELDUD LIHTSALT! :lol:

Ega ma nüüd mingi ülim etalon ka pole, vaikselt hakkavad tulema kogemused aasta-kaks tagasi tehtud projektidelt, et mida tuleks teha kestvuse mõttes teisiti.
Asi puudutab siis igasugu installi puudutavaid pisividinaid (voolikud, ühendused jne.).
Lahendused mis toimivad ilusti esimesed 10k km ei pruugi hiljem sama head olla, see ongi kogemus mida tuleb koguda.
Mina ei viitsi lihtsalt viis korda samasse ämbrisse astuda ja kiiruga proovi mõttes tehtud asjale raha raisata.
Üritan inimestele head nõu anda, et nad oma raha mõtetult ei raiskaks. Aga kes ei taha kuulata see ei pea kuulama.
Mõtekam on osta võimsama mootoriga auto kui üritada 5k eek eest turboprojekti teha.
Reaalsus on see, et 95% juhtudest on see võimsama mootoriga tehaseauto kiirem kui 5k eek turbosierra, kestvusest me ei räägigi.
Mina ei viitsińud Sierra juhitavust eriti parandama hakata, kuna lihtsalt mõistliku hinnaga lahendused suht puudusid või ei viitsinud ma otsida.
Üldse olen vanaks jäänud ja ei viitsi enam 5-te autot pidada, mis veel paar aastat tagasi tundus igati normaalne.

Tore on kui vahest harva saab sõita autoga mis sõna otseses mõttes jala värisema võtab, kui igapäevaselt ei sõida sellise autoga.
Täna oli jälle üle kuue kuu selline päev kus sai üks 800hj auto talveunest äratatud ja veidi närve kõditatud.
Samas on kõrvalt hea vaadata, et ise ei pea muretsema, et iga hetk võib see 10 000.- eur mootor 0.- eur vääriliseks muutuda.
Viimati muutis M-Tech, 18 Apr 2011, 09:40, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo » 17 Apr 2011, 23:52

golf 2 teema võrdlusesse võiks panna sigari esipidurid, 1,8karpa esimene facelift kere, täiesti ventileerimata kettad ees ja trumlid taga.
aga noh jah see kestvus on jah selline asi mis nõuab raha, ja kui oled kõik võimalikud ämbrid läbi kolistanud sisi üritad neid vältida. samas mõni ei julge liiga palju raha magama panna ehku peale ja mõni tahabki vaid proovida mingi raipe sierra peal kuidas siis on ning liikuda siis tõsisemate autode juurde või võtta kindlama käeliselt asi korralikult ette. ilmselt skogenis on igasugused variandid ära proovitud ja sealt võiks vaadata endale sobiva mootori ja sobiva komplekti ehitamiseks juhiseid. ning kui plaan sellega sõita rohkem kui üks suvi (kui veab), siis pöörduda konkreetsete küsimustega mihkli poole

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Jesper » 18 Apr 2011, 04:31

Sa ikka ei väsi oma joru ajamast...

Kui "mõni tahab proovida" kuidas näiteks on kasvõi majja kanalisatsiooni paigaldada, siis mõistlik inimene läheb teeb endale põhimõtted selgeks, paneb juppide eelarve kokku ja paigaldab kogu pulli vastavalt aastasadade jooksul läbi proovitud reeglitele ja põhimõtetele. Kõik asjad on poest saada ja tarkus raamatutes kirjas. Kui eesmärgiks on töötav lõpptulemus, siis mõistlik inimene ei teoretiseeri kõigepealt 4 aastat foorumis selle üle, kas julga liikumine mööda toru on üldse võimalik, kas saaks plastist toru asemel kasutada ka odavat papist toru, et ühe raundi peaks ju ikka vastu pidama, kas haisulukk on vajalik asi või kodukootud projektil saab selle arvet kokku hoida ning et kui ma lihtsalt tahaks öelda et mu maja on kanalisatsiooniga, siis kas võiks torud panna 2cm läbimõõduga, et mõni kergem häda sealt ju ikka läbi mahub? Ise kõik see aeg tuisu ja tormi käes põõsa all kanni välgutades ja möödaminnes kogu maailmaga selle üle vaieldes, kas parem on kükitada sirelipõõsa või kadaka taha.

Pealkirja järgi käib jutt turbotamisest, aga tegelikult kohasem oleks teha mingi eneseabi teema, pealkirjaga stiilis "miks ma foorumis trollin selle asemel et asju reaalselt ära teha". Võib-olla sellele küsimusele vastamine viib sind su turboprojektile palju lähemale kui kogu maailma know-howd ja how-tod. Või 4 aasta pikkune tule all hoidmine teemal, mis on hetkel lõppenud täpselt seal kuhu Bomsch selle juba esimesel-teisel lehel suht otsesõnu paika pani.

Krt isegi see on sul hambus kui keegi läheb mõned laupäeva hommikud kodus vaevlemise asemel pohmakaga garaaži, teeb peaparanduseks õlle lahti ja seal sita kokku pühib ning seinad valgeks värvib. Kohe peab kisama nii et kogu küla kajab, et vahi nüüd tõusikut, talle ei kõlba lumehanges külili Mondeo küljekarpe keevitada. Mis tuuningust või üldisemalt mingist arengust sellise maailmavaate juures üldse mõtet rääkida on?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Tarmo » 18 Apr 2011, 07:17

Jesper kirjutas:Krt isegi see on sul hambus kui keegi läheb mõned laupäeva hommikud kodus vaevlemise asemel pohmakaga garaaži, teeb peaparanduseks õlle lahti ja seal sita kokku pühib ning seinad valgeks värvib. Kohe peab kisama nii et kogu küla kajab, et vahi nüüd tõusikut, talle ei kõlba lumehanges külili Mondeo küljekarpe keevitada. Mis tuuningust või üldisemalt mingist arengust sellise maailmavaate juures üldse mõtet rääkida on?
???
pigem on teema ikka selles, et kas ma tõesti pean panema kullast toru, äkki piisab sita juhtimiseks ka plastikust. ja kas ma pean suvilast tõesti juhtima kogu sita linna kanalisatsiooni, või piisab mul seal settekaevust, mida kord 5 aasta jooksul tühjendada

M-Tech
kasutaja
Postitusi: 89
Liitunud: 14 Nov 2008, 11:45

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas M-Tech » 18 Apr 2011, 10:01

Turbotamise puhul pole sa Tarmo ilmselt "kullast" päris hästi aru saanud või seda veel näinud.
See, et normaalne projekt on juppidena min 2000.- eur kui kõik ise teed ongi juba plastiktorude teema.
Kõik mis sellest odavam on, on juba 2cm läbimõõduga papptorud. See siis piltlikult Jesperi jutu järgi väike selgitus.

Kullast torude võrdluseks tooks näite, et maailmas on täiesti normaalne, et cooler koos torustikuga maksab üle 2000.- eur ehk terve teise mehe projekt.
Kusjuures odava projekti juures on selle 2000.- eur torustiku peale kulutatud heal juhul 200.- eur, ilmselt vähem.
Vot see on võrdlus kulla ja plastiku vahel.

Kui kellegile meeldib hobi korras endale mittetoimivat kanalisatsiooni ehitada, siis laske käia, keegi teile kätt ette ei pane.
Aga paneksin siin lihtsalt käe südamele, et ärge minge siis torumeest pärast oma probleemidega tülitama, kui teil ei olnudki kavas see süsteem toimivaks/kasutatavaks teha.
Asjakohane võrdlus oleks siin veel see, et kas on mõtet ehitada kanalisatsiooni ussiatnud torudest, mis igast liitekohast rämedalt lekivad?
Lihtsam ja odavam oleks ju põõsaall käia.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: mootori föönitamine

Postitus Postitas Jaan » 18 Apr 2011, 10:14

Või siis ehitada lihtsalt lustist ikkagi teise mehe ära visatud kuivkäimla kuidagi ringi täiesti toimivaks tualetiks ja ega nõudmised ei pea ka esimesele peldikule väga suured kohe olema. Hea kui saab korra päevas hädal käia ja algatuseks piisab junnile peale tõmbamiseks ka 0,2-0,3L veest. Lihtsalt originaaltorud (loe:pihustid) ei lase hetkel rohkem vett peale, aga noh, asi seegi. Natuke on ikkagi juba solinat kuulda kui peale tõmmet loputuskasti vesi niriseb ja see on ise juba vaeva väärt. See pole üldse oluline, et igapäevaselt on käed ikkagi küünarnukini sitased, peldikut pidevalt ringi kohendades, sest kõige mõnusam on ikka enda vigadest õppida :D
Viimati muutis Jaan, 18 Apr 2011, 10:24, muudetud 1 kord kokku.
Sierra Is

Vasta