K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
Oskab keegi öelda mis need on kas üks neist on aju või ei ole?
http://fotoalbum.ee/photos/nirk89/84291457/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fotoalbum.ee/photos/nirk89/84291455/" onclick="window.open(this.href);return false;
parem poolne kast pildilt on lahti kaanetatud millegi pärast
http://fotoalbum.ee/photos/nirk89/84291457/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fotoalbum.ee/photos/nirk89/84291455/" onclick="window.open(this.href);return false;
parem poolne kast pildilt on lahti kaanetatud millegi pärast
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
Mõlemad on nn ajud, ehk siis juhtmoodulid.
*Ženja Fokin ütleb et Sierra on moes. Ja nii ongi!
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
aga mida see parem poolne aju juhib?Milman kirjutas:Mõlemad on nn ajud, ehk siis juhtmoodulid.
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
vasakpoolne on sul keskmise kompu jaoks. Indikaatortuled. A'la et jätad ukse lahti siis kompus vastav tuli põleb jne.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
seda ma tean jahkaups kirjutas:vasakpoolne on sul keskmise kompu jaoks. Indikaatortuled. A'la et jätad ukse lahti siis kompus vastav tuli põleb jne.
huvitaks mida see teine teeb
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
kui üks jookseb juhipoole jalgade juurde ja teine kundepoole jalgade juurde siis tööpõhimõte tal sama, ehk siis seotud kompuga. muud nagu ei oska pakkuda.
0 esiveolist, 8 tagaveolist.
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
aga kas tal aju pole mis mootori andureid juhiks
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
Need mõlemad on märgutulede juhtmoodulid/kontrollerid/ajud,
üks on kompu uste-tulede-jääoht jne tulukeste juhtmoodul, teine temp/vedelike jne märgutulede jaoks.
üks on kompu uste-tulede-jääoht jne tulukeste juhtmoodul, teine temp/vedelike jne märgutulede jaoks.
Täpsuste küsimust! Mis värk sul nende anduritega on siis?Sierrais kirjutas:aga kas tal aju pole mis mootori andureid juhiks
*Ženja Fokin ütleb et Sierra on moes. Ja nii ongi!
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
mootori vahetus tuleb ja küsimus selles et kas neid on 2.8 vaja et mootor käima saada?
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
kui sul on meh pritsega 2.8 siis pole seal mingit aju!
mootorit lähemalt jälgides näed et ülemäära palju juhtmid sealt kuhugi ei jookse, mõni andur ja kogu moos
mootorit lähemalt jälgides näed et ülemäära palju juhtmid sealt kuhugi ei jookse, mõni andur ja kogu moos
XR4i
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
nii mootor peal aga tekkis uus probleem!
probleem selles et ei sa kütet peale
pritse peasse läheb kütte ilusti ruve ka hea
aga pritsest edasi ei tule mootor käib ainult külmkäivitus pihusti pealt
tegemis siis mehaanilise pritsega
ummistust ei tohiks olla sai nagu läbi puhutud
probleem selles et ei sa kütet peale
pritse peasse läheb kütte ilusti ruve ka hea
aga pritsest edasi ei tule mootor käib ainult külmkäivitus pihusti pealt
tegemis siis mehaanilise pritsega
ummistust ei tohiks olla sai nagu läbi puhutud
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
Palju see hea surve BAR-is on. See mootor vajab 6 bari vähemalt
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
surve on 5,2-6bar nii nagu pump lööb
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
kütus peast välja tuleb? Pihustini jõuab? Kas pihusti avaneb üldse v on kinni roostetanud? Proovi teist pihustit nt. Mõõda reaalselt surve ära. Pump paagiväline?
Re: K: Küsimus 2,8 110kw mootori kohta!
sain mootori tööle probleem oli selles et 2,0-i aju juhtis pumpa
kui süüde sees siis pump toimis kui mootor käima läks siis enam ei toimind
esialgu sai otse vool peale pandud ja töötab
enda viga
kui süüde sees siis pump toimis kui mootor käima läks siis enam ei toimind
esialgu sai otse vool peale pandud ja töötab
enda viga