1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
jkj
turist
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Mai 2012, 22:06

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas jkj » 01 Jaan 2013, 18:34

Ei oska mina ka täpselt õelda milline see külmkäivitusklapp on .
Arvan ,et selle kümkäivituse juurde käib veel mitmeid vidinai mis sellega seotud on.
Jään ootama .
Aga milliste märkide järgi sa süüte paika panid ?

Jaa kas siis seda vabalt hingavat 1.8 d pumpa ei saa asendada 1,8td pumbaga?

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas ValgeKotkas » 01 Jaan 2013, 20:35

Pole veel auto lähdusse saanud, asi sõbra oma ikka, et paika proovida saada, aga eks seda eelpoolnimetatud aukude järgi proovima peab :D
D pumpa TD omaga asendada saaks vast lebolt :D Aga ma mõtlen, et sa mõtlesid tegelikult vastupidi?
1.8d pumbal ei ole ülerõhuklappi, mis kütust turborõhu sissetulekul korrigeeriks. Seega üldliikluses oleks sellega suhteliselt tahmane ringi sõita. SAMAS keegi vist siin foorumis kirjutas, et "keerasin ülerõhuklapi külge ja asi töötas". Ons Boschi pumbal võimalik selline asi lisada? Keegi pildiga?
Venikummi

Kasutaja avatar
jkj
turist
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Mai 2012, 22:06

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas jkj » 01 Jaan 2013, 22:55

Jah mõtlesin vastupidi küll,aga kus see ülerõhuklapp seal td pumbL ASUB?
Turbo juurde ei tule ju mingit juhet või asja ,kuidas see ülerõhuklapiga omavahel seotud on?

Ega mul see sierra eriti hea minekuga küll ei ole ,et selline laisk teine. Ise imestan ,et siin foorumis kirjutavad kui hea minekuga ja milline püss see 1,8td sierra on . Ise enesest turbo vilet on küll kuulda .

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas ValgeKotkas » 02 Jaan 2013, 01:38

Väga huvitav, et sul vilet kuulda... Mul sisselaske ümberehitusega ei hakanud eriti vilisema. Samas jällegi sellel teisel isendil, mis ei käivitu (kui korraks käivitus :D), siis vilises väga edukalt. Hmm...

Kiirendusel tuleb musta tagant? :D
Palju turborõhk on?
Kuskandis kaugel asud?

Ülerõhuklapp on see, millel tule sissselaskekollektori tagumisest osast kõigepealt toru, mis läheb voolikuks üle.
Pilt

See junn paremal all, millest toru tuleb. Meil pole küll identne pump, aga taoline, pluss sellest jullast jookseb veel tagasivoolu üks väike voolik.
Seda polti/mutrit seal peale keerates peaks saama rõhu all kütet maha, välja keerates aga juurde. Peamine kütteregull käib aga pumba seest (suht lihtsalt teostatav tegelikult)
Venikummi

Hulkur
kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Veebr 2007, 12:52

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas Hulkur » 30 Jaan 2013, 21:09

Täitsa boschi pump.

Raudselt kompunnitud vw ja fordi 1.8D pumbast.


http://www.sierracorner.net/forum/viewtopic.php?t=5366

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas Tanel » 30 Jaan 2013, 23:09

jkj kirjutas:
Tühikäigul töötab kui mootor juba natuke soe kuskil 855-900 juures .See lagin koos pöörete tõusmisega on tühikäigul intervalliga (pöörded tõusevad ,mootor nagu puterdaks ja irmus lagin ka ,tagant hakkab mustasuitsu tulema,siis natukese ajapärast jälle langeb ja lagin kaob, jääb ilusti jälle töle ) .Kui pöördeid juurde anda siis viskab juba sinist suitsu ja nii jääbki tühikäigul tegema .( pöördrd tõusevad ,lagin ja mustsuits ,siis langeb jälle normaalseks)
Külmast peast pean jalaga gaasi peal hoidma .Kui ma selle sierra ostsin ,siis juba ei töötanud see külmkäivitus . Kuidas seda külmkäivitust korda saada?

Kui sõitma hakkan või kohabjal pöördei üleval hoida käib mootor normaalselt nii nagu peab.

Eks see vana mootor ikka õli võtab .Aga millest see, siis lõhkuma läheb? See pöörete kõikumine koos kõva laginaga ja tagant mustasuitsuga (tühikäigul) ?
Süüde vaata üle !
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
jkj
turist
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Mai 2012, 22:06

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas jkj » 26 Apr 2013, 23:13

Aga kus kohas saub väntvõlli süüte märk ?
Mida ja kuskohast täpselt vaadata ?

Nuka ja pumba märgid teada ,need saab ära lukustada .

Ette tänades Jaanus

ValgeKotkas
aktivist
Postitusi: 229
Liitunud: 11 Nov 2012, 21:29

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas ValgeKotkas » 27 Apr 2013, 17:13

Vändal pole nagu miskit. Imestas mindki.
Vända peaks saama lukku ära panna geneka kohalt ja pumba alt. Ploki seest keerad kümnesega vist poldi eest ja seal taga peakski olema. Pole ise aga täpset kohta leidnud seal sees, kuhu tift istuks :/ Kuidagi imelik värk seal...
Venikummi

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas martinjev » 27 Apr 2013, 17:34

väntvõlli lukustamiseks on vastav keermega tihvt mis poldi asemele keeratakse. Tihvt peab olema kindla pikkusega, vastasel juhul ei jää väntvõll õigesse asendisse. Mina tegin vajaliku tihvti ise netist saadud mõõtude järgi.

Kasutaja avatar
jkj
turist
Postitusi: 26
Liitunud: 20 Mai 2012, 22:06

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas jkj » 28 Apr 2013, 10:21

Lähen täna ja vaatan järgi kas lejan selle märgi üles.
Aga mis selle tihvti õige mõõt peaks olema ja kui pikk se on?

Tänades Jaanus.

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: 1.8td ei käivitu soojas garaazhiski

Postitus Postitas martinjev » 28 Apr 2013, 17:47

Pmst ostsin poest M10 poldi millel keere lõpuni, lõikasin selle keermeosa 48mm pikkuseks, käiasin poldi peal kandid maha (muidu ei istu ta ploki süvendisse) ja teise otsa koonusesse. Poldi otsa keevitasin pulga mille teise otsa omakorda mutri (et saaks võtmega poldi ploki sisse keerata). Ja ongi kogu vajalik tööriist.

Vasta