4. leht 8-st

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 09 Veebr 2010, 12:13
Postitas legendaarne666
Nojah kui sa arvad et sierra on nii -tsenseeritud- siis las ta olla.Igaühel on õigus oma arvamusele eksju :)

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 09 Veebr 2010, 15:47
Postitas Jaan
Golf-II GTI oma 85kw kustutab söögi alla ja söögi peale ilmselt sierrasid. Nii sirgel, nii pidurdades kui ka ringrajal.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 09 Veebr 2010, 15:52
Postitas killer666
Bomsch kirjutas:Golf-II GTI oma 85kw kustutab söögi alla ja söögi peale ilmselt sierrasid. Nii sirgel, nii pidurdades kui ka ringrajal.
Huvipärast m6tlen , et palju kaalub sierra? Mul katlamaja kaalus kuima ei eksi siis n6ks alla tonni.
Ega G2 eriti vähem ei kaalu vist?

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 09 Veebr 2010, 16:10
Postitas Jaan
Kaalust me ei rääkinud :wink: aga 850+kg kanti peaks olema
Kriitilised ollakse Dohci suhtes sellepärast, et ilge development ja ehitamine käis, et saada ohc 85kw vs dohci 88kw. Selleks lisati juurde suisa 1 nukkvõll. Süsteemi aetakse ringi ketiga, hüdrotõukurid jne. Ühesõnaga nähti hullu nussi, et neid samu 8. klappi liigutada, mille jaoks oli juba toimiv süsteem olemas (OHC). Ning seda kutsutaksegi sellise sõnaga nagu FAIL.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 04:53
Postitas Miku
mul oli 85a 5D passis 1005kg :wink:
84a Universaal oli 1130kg

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 08:43
Postitas Tarmo
Bomsch kirjutas:Kaalust me ei rääkinud :wink: aga 850+kg kanti peaks olema
Kriitilised ollakse Dohci suhtes sellepärast, et ilge development ja ehitamine käis, et saada ohc 85kw vs dohci 88kw. Selleks lisati juurde suisa 1 nukkvõll. Süsteemi aetakse ringi ketiga, hüdrotõukurid jne. Ühesõnaga nähti hullu nussi, et neid samu 8. klappi liigutada, mille jaoks oli juba toimiv süsteem olemas (OHC). Ning seda kutsutaksegi sellise sõnaga nagu FAIL.
ma usun küll et selle developmenti nimi ei olnud mitte 3kw vaid rohelised, küll aga oleks võinud klappe rohkem olla jah. a ja eks sõidu mugavuse pärast kah see nukk juures, hiljem lisati veel ju sellele mootorile tasakaalustus võllid ja värki.
Kui siin 110kw opeliga võrdlema hakata, siis võta pmst see sama mootor rs2000 pealt 110kw'na ja võrdle siis minekut

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 09:20
Postitas kaabakas
mopple kirjutas:Seadistaja peab tundma üsna hästi tsiklikarpade hingelu ja tehakse seda reeglina dünopingis. Kütusekulu vähemalt sarnaste autode puhul on saadud 7l/100 kanti, Sierral ilmselt suurema massi arvelt natuke rohkem.
waher kirjutas:kui raske on MS üldse seadistada,pluss kui selle tsikli karpa värgi peale paned see hakkab megalt ju kütet võtma,või eksin?
Kui ma ei eksi siis ma kuulsin tsikli karpade kohta mingit sellist asja asja et se pidavat mootori kiirelt ära lõpetama, paar tuhat kiltsa ja otsas, samas ei ole ma kindel kas se jutt vastab ka töele! Tuttav tahtis ka panna golfile et teeb pulli golfi mootorid maksavad niivõinaa ainult 500! tegi selle nalja ära. regullis ja korralik aju k**p oli olnud ta ütles et ültse mootorit korralikult tööle saada. tööle ta selle sai ja ega se kaua vastu ei pidanud tal mingi max 1300km ehk! aga ei laske tulla tahaks ise seikest 2 liitrist näha, temal läks 1,3 juba päris asjalikult edasi! se oli suht otsas mootor ka! Väga metsikut kütte kulu ei olnud, suht sama seis aga kui vajutad siis läks rohkem! keskmine kütte kulu tõusis 9 liitri pealt 10 liitri peale!

Jõudu jäksu proovimisel!

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 12:50
Postitas killer666
kaabakas kirjutas: temal läks 1,3 juba päris asjalikult edasi! Väga metsikut kütte kulu ei olnud, suht sama seis aga kui vajutad siis läks rohkem! keskmine kütte kulu tõusis 9 liitri pealt 10 liitri peale!
Selle mootori küttekulu peaks olema keskmiselt 6.
Kui ma ei eksi siis ma kuulsin tsikli karpade kohta mingit sellist asja asja et se pidavat mootori kiirelt ära lõpetama, paar tuhat kiltsa ja otsas, samas ei ole ma kindel kas se jutt vastab ka töele!
Ilmselt Sa eksid , korraliku seadistamise juures ei juhtu midagi. Ilmselt jäi segu lahjaks ja tekkis detonatsioon.

Samas Pritse on kindlasti paremate omadustega ja täpsemalt regullitav , kui karbuss. Kes ikka korraliku j6udu tahab , see ei hakka mingite tsikli karbussidega jagama vaid ehitab korraliku pritse systeemi.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 15:20
Postitas Jaan
killer666 kirjutas: Kes ikka korraliku j6udu tahab , see ei hakka mingite tsikli karbussidega jagama vaid ehitab korraliku pritse systeemi.
See ehitab OHC-d jõuame tagasi teemasse.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 20:56
Postitas Jaanis
Bomsch kirjutas:Golf-II GTI oma 85kw kustutab söögi alla ja söögi peale ilmselt sierrasid. Nii sirgel, nii pidurdades kui ka ringrajal.
Tavaline GTI oli üks ühele, aga see krdi 16v dohc, selle käest sai ohc Sierra küll pika puuga. Sierraga stardist sain pika edumaa, aga kui GTI 16v kolmanda käiguga pidamise maha sai, oli tunne nagu oleks pidurit vajutanud. Sierra piiraja on 6250 (OHC) pöörde peal ja Golfil oli sinna 8000 pöörde kanti.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 21:13
Postitas waher
oleneb muidugi ka sierrast,iS tõmbas sõbra sugulase GTI-le 3 korda koti pähe,minu dohc tõmbas ühe korra ühele GTI-le(pärast sain muidugi mina 2 korda :mrgreen: ),aga korraliku,hooldatud mootoriga iS ja dohc lutivad 85kw golfi ilusti ära...16v.st ei oska kommenteerida
mis teemasse puutub siis oleneb mis otstarbeks sa oma sierrat ehitada,tahad rinkale või sprindile,siis saada sisu välja ja kõik muu mida vaja pole.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 21:15
Postitas Jaanis
GTI 8v polnud Sierra ohc-le probleem, aga see 16v dohc oli.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 21:38
Postitas killer666
Lõpetaks selle tagumiku-Düno jutu ja veel m6ttetum on , kes kellele koti pähe t6mbas.
Ma v6in kombainiga k6igile lutti teha , lihtsalt s6idan keset teed ja keegi ei saa mööda.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 10 Veebr 2010, 21:45
Postitas waher
ma ei kavatsenudki siia kirjutada,et kes kellele koti pähe tõmbab,see oli vaid näide hooldatud mootorist ja tema suutlikusest,sina pigem hirmutad oma kombainiga :mrgreen: ma räägin,et hoolda mootorit ja ürita enamvähem stockina hoida,niipalju kui mina isetegevust olen näinud, siis see pigem võtab kw maha kui annab juurde ja nende stock kilovattidega ronid puuotsa küll.

Re: 2.0 ohc ergemaks

Postitatud: 12 Veebr 2010, 00:17
Postitas killer666
XcosworthX kirjutas:se oli näiteks toodud,et se ei ole üldse s.... mootor :P
Nii... Siearra Gt myydud , kas mte muutunud?
Tegin veitsa oma dochile ka katse-eksitus diagnosti ja j6udsin järeldusele , et lambda läbi.
Minek hea , aga kyttekulu umbes 10/100... 169 eek/100km ..Minu kui paadunud katlakytja jaoks oleks norm umbes 30 eek/100km..:(