odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 26 Sept 2009, 21:25

kui lamda töökorras siis ei tohiks midagi juhtuda, lihtsalt "flat spotid" kaotab ära, piisab ka lihtsalt suurematest pihustitest

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Jaan » 26 Sept 2009, 21:43

Ühel hetkel peaks ka üle uputama, sest pihusteid hoiab ju aju ajaliselt lahti ja kui need nüüd poole suuremad näiteks on siis seda ta ju ei tea.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 26 Sept 2009, 21:56

põhimõtteliselt ikka teab, selle pärast ongi lambdad, segu rikkuse järgi määratakse ju pihusti lahioleku ajad, muidugi ma ei kujuta ette kui sinna mingid 350cc pihustid panna ja väga suureks surve veel ajada

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Henn » 27 Sept 2009, 10:34

aga kas mitte aju siis ei määra pihustite tootmis suutlikust, ning lahtioleku aega, kütusepumbal võib vist koguaeg megasurve taga olla, ise täpselt ei tea kuid krt kas keegi oli rääkinud et võiks panna omle 350cc pihustid või nägin seda unes :mrgreen: või siis fidanza al. freewheel kaalub 10pounds kodulehe järgi pidi 15hp juurde andma 330usa raha maksa.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Jaan » 28 Sept 2009, 12:09

Aju ei määra pihustite tootlikust, aju määrab pihustite lahti oleku aja. Tootlikus on antud pihustite tootja poolne, mingi surve korral, tavaliselt @ 3bar. Kui kütuse rõhku tõsta siis saab natuke pihustite voolavust suurendada, aga point on selles, et kütus ilma õhuta ei põle ja NA mootoril tuleb portida ja klappe suurendada, pöördeid tõsta jne ära teha, et rohkem õhku mootorisse saada. Ei ole nii lihtne, et keerad lihtsalt mingid suuremad pihustid peale ja ongi hull pauk juures kohe. Kui kaotabki flat spoti ära, see ei tähenda, et jõudu juurde peaks maksimumis tulema.
Sierra Is

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Henn » 28 Sept 2009, 16:00

keegi pole öelnud, et see värk lihtne on

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Henn » 28 Sept 2009, 19:03

aga Bomsch tänud näpputnäitete eest

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 28 Sept 2009, 20:46

Bomsch kirjutas:Aju ei määra pihustite tootlikust, aju määrab pihustite lahti oleku aja. Tootlikus on antud pihustite tootja poolne, mingi surve korral, tavaliselt @ 3bar. Kui kütuse rõhku tõsta siis saab natuke pihustite voolavust suurendada, aga point on selles, et kütus ilma õhuta ei põle ja NA mootoril tuleb portida ja klappe suurendada, pöördeid tõsta jne ära teha, et rohkem õhku mootorisse saada. Ei ole nii lihtne, et keerad lihtsalt mingid suuremad pihustid peale ja ongi hull pauk juures kohe. Kui kaotabki flat spoti ära, see ei tähenda, et jõudu juurde peaks maksimumis tulema.
Tarmo kirjutas:
Henn kirjutas:aga mis siis juhtub kui panna ainult võimsam kütusepump ja pihustid, ujutab üle?
Bomsch kirjutas:hel hetkel peaks ka üle uputama, sest pihusteid hoiab ju aju ajaliselt lahti ja kui need nüüd poole suuremad näiteks on siis seda ta ju ei tea.
Tarmo kirjutas:põhimõtteliselt ikka teab, selle pärast ongi lambdad, segu rikkuse järgi määratakse ju pihusti lahioleku ajad, muidugi ma ei kujuta ette kui sinna mingid 350cc pihustid panna ja väga suureks surve veel ajada
kui lamda töökorras siis ei tohiks midagi juhtuda, lihtsalt "flat spotid" kaotab ära, piisab ka lihtsalt suurematest pihustitest
kui suured pihustid on ja kõrge surve siis isegi hetkelise lahti oleku ajaga tõenäoliselt uputab üle, kuid ülejäänud ma olengi proovinud väita et eriti midagi ei muutu sul sellest, et paar tühja kohta lihtsalt pidavat ära kaotama, mõlemat ma ei suurendaks (pihusteid ja rõhku) vaid aind üht neist, sellest peaks selleks piisama, ülejäänud üritab aju niikuinii lambda toel ära nullida, kuni suudab, ja kui mootor on külm ja väga valed seaded on ning lambda veel ei tööta, siis vist suht keeruline :D

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Henn » 28 Sept 2009, 22:55

tann15 kirjutas:Mina tean mis mootorilt :mrgreen:
Et Ot poleks siis varsti viskan yhele dohcile prooviks fööni vahele,kestab kaua kestab aga ehk saab kiirem pärnu vähemalt :mrgreen:
kas saite kiiremini Pärnu :?:

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Jaan » 29 Sept 2009, 14:15

No ikkagi see Narrowband lambda (loe:kõige labasem ehituselt ehk sierra oma) suudab mõõta väga piiratud vahemikus 14:1-15,4:1. Sensori näit pendeldab kiiresti ja näitab, kas segu on rikas või lahja. Ühesõnaga sobib selline sensor hästi rohelistele puhtaid heitgaase tootma, aga mingist mootori juhtimisest ei maksa küll unistada. Ja ajus on kütusetabel:
Pilt
mida juhib lambda signaal. Et kui lambda näit on rikas siis lükatakse teisele ruudukesele asi ja proovitakse segu optimaalseks ajada, aga ega need ruudukestes toodud numbrid sellest ei muutu. Seega kui paned suured pihustid, on ikka suht huupi teema see küttesegu.
Sierra Is

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Henn » 29 Sept 2009, 21:45

põhimõtteliselt kui on võimalik see Narrowband lambda pahn sealt väljavahetada mingi lambda anduri vastu millel see pöördevahemik on suurem, mis tähendab et see sensor pendeldab pikemavahemaaga aga kiiresti siis rohelised ei sa oma puhtaid heitgaase. Teine võimalus et ärge näkku pekske. :mrgreen:

Aga Bomsch mida need numbrid seal ruututes näitavad, kütusesegu :?: paremas ülemises nurgas siis mootor lööb tagas

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Jaan » 29 Sept 2009, 23:02

Ma ei tea, nagu ma juba ütelnud olen, on see tõsine keemia ja ma pole viitsinud ennast kurssi viia.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Tarmo » 30 Sept 2009, 00:11

imho on narrow ja wideband lambda, na autodel stocis üldiselt ikka narrow

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas Henn » 30 Sept 2009, 19:54

ega ma ka sellest keemiast täpselt aru ei kuid, KPa mõõdab siis mingit rõhku oletame et kütuse, siis need v'rvilised numbrid näitavad äkki mingitel pööretel kütuse % mida pihustid välja jagavad ning need numbris seal all näitavad mootoripöörde momenti. vasakult alt siis äkki mootor pandi tööle paremas ülemises nurgas piiraja lööb tagasi.

seda tabelit näe esimest korda tegin omad järeldused, sry kui eksisn

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: odavad 5 kw dohc mootoril e. vabalthingava edasiarendamine

Postitus Postitas FLAMEWAR » 20 Okt 2009, 00:28

dont give up! keep on rollin!

mind uvitax tyno ja või siis sissepritsesüsteemide diagnostikasse mina. äkki ka nati abi?
kõlab nagu lihtsaim viis oleks pihusteid punnitada?

töökohalähedal on http://www.truumu.ee/index.php/2" onclick="window.open(this.href);return false;
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Vasta