1. leht 1-st

2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 19 Okt 2014, 22:18
Postitas paneakenkinni
Tervist,

Lugu siis selline ,et tegemist on 91a 2.0 DOHC 88kw sierraga. täna päeval ringi sõites tundus õlitase vähe kuna auto tahtis välja surra kui hakkasid seisma jääma ja pöörded langesid alla 1000 . otsustasin siis ülevaadata kas õli ikka. avastasin ,et õli oli alla normi. Ostsin siis 2 liitrit 10w-40 poolsünti ja kallasin seda peale . tööle minne oli kõik norm. sõitsin siis mõnisada meetrit ja ei olnud rohkem võimalik sõita kuna sinist lõi igale poole ülesse. suretasin siis auto välja ja kontrollisin taset ja tase oli pea 2 korda üle normi. ma ei tea kas see on isegi reaalne?. otsustasime siis edasi sellega mitte sõita ja transportisime auto köiega minema siis. Mis oleks järgmine tegu mida teha? kas keerata kork alt lahti ja lasta õli välja?

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 19 Okt 2014, 23:09
Postitas rinu
Üle max taseme ei tohi õli olla, sellega võib mootori laiali lasta. Ära küsi miks, nii olen targematelt kuulnud ja on meelde jäänud.

Kui muud moodi õli vähemaks ei saa siis jah, alt õlipunn lahti korraks.

Polegi veel kuulnud, et tühikäik ja õlitase võiks omavahel seotud olla. Kuidas sellisele järeldusele jõudsid? Väga huvitav teooria.

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 19 Okt 2014, 23:57
Postitas paneakenkinni
Välja surres ainukest märki mida ta vilkuma lõi oli õli märk. siis otsustasin seda proovida. aga eks homme vaatan mis saama hakkab.

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 20 Okt 2014, 21:18
Postitas rinu
Õli tuluke hakkab põlema kui õlisurvet pole. Minu pakkumine on, et üleliia madalad pöörded põhjustasid õlirõhu langemist, mitte vastupidi.

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 20 Okt 2014, 22:35
Postitas Sten P
Ma olen kuulnud et õli ei tohi sellepärast liiga palju olla kuna muidu väntvõll pmst ujub õli sees ja piltlikult öeldes klpib vahtu selle. Parandage kui olen valesti aru saanud :D

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 21 Okt 2014, 00:09
Postitas paneakenkinni
täna kontrollisin külma mootoriga õlitaset. ikka oli kõrge. auto oli vaja ümber parkida siis käivitades lõi väheke suitsu tagant üles. 150m edasi sõites ei juhtunud õnneks midagi. homme kui saab siis lasen õli vähemaks. senikaua auto seisab.

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 21 Okt 2014, 07:58
Postitas Tarmo
lihtsalt teadmiseks, kõik autod millega mina olen kokku puutunud (ei anna pead et kõikidel autodel nii on) on max min vahe täpselt liiter, sealt arvuta edasi palju juurde vaja valada on. kui oled just seisma jätnud ja kontrollid õlitaset, siis arvesta et õli on alles mootoris laiali, natuke seisab siis vaata

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 21 Okt 2014, 13:05
Postitas paneakenkinni
Ei no seda ma teadsin. aga ma kunagi ei uskunud et sierrasse kallates 2 liitrit õli peale kui mootoris on alla miinimumi siis kohe on kõvasti üle normi

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 21 Okt 2014, 14:21
Postitas rinu
Kogu õli mahutavus peaks olema veidi üle 4 liitri. Peale valamine käib ikka nii 100 ml kaupa... 2l on päris ulme.

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 21 Okt 2014, 19:40
Postitas Dexter
rinu kirjutas: 2l on päris ulme.
ulme on siis kui mootorisse on jäänud ca 1 l või vähem. Ise olen ühele suksule valanud 3,xx L juurde kuna klient kurtis, et mootor on hakanud natike valjemat häält tegema kui ennem. Üldmaht oli vist ca 4 L :D

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 22 Okt 2014, 01:28
Postitas FLAMEWAR
ma valasin ka kevade 2 liitrit juurde ja sain normi, auto ei teinud teist nägugi, tema auto suitseb, vähe imelik ju? kui palju õli siis karterituulutus sõel võib ka umbe minna aga mis sümtomid seal on?

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 22 Okt 2014, 08:38
Postitas Henn
autodata järgi nõuab dohc 4.5L õli. Ise arvan, et mootor on hõre.

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 13 Nov 2014, 02:26
Postitas BlueQ
Kusagil 4,2-4,3 l on täpne kogus. Tarmo, mõõtevarda min ja maxi vahe kõigub seinast seina, oleneb margis, mudelist. Paneakenkinni, sinu probleemis pole loogikat, kui tahtis välja surra ja pöörded langesid alla 1000, pole see kindlasti õli probleem. Õli oleks probleemiks olnud, oleks sul õlituluke armatuuris kenasti põlema läinud. Vaata kütusefilter üle alustuseks.

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 14 Nov 2014, 08:24
Postitas Tarmo
võimalik et mõnel on ka teisiti, kuid need mis on endal olnud, kellele olen juurde valanud ja kellele olen nõu andnud, pole kuskilt vastupidist näinud kuulnud tagasisidena. kui on kenasti max min vahel olnud ja on pool liitirit juurde saanud on pärast max olnud, kui on min olnud ja liiter juurde valanud on max olnud

ülevalt poolt, kui vänt jõuab õli sisse, siis tõuseb vardal tase kiiremini

Re: 2.0 DOHC probleem!

Postitatud: 10 Dets 2014, 22:10
Postitas Kristjan
90% bensiini pump