2.0 dohc probleem

Kapotialused jutud
Vasta
miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 31 Okt 2014, 21:07

mootor 2.0 dohc 88kw 1990 aasta sierra peal, käivitub normaalselt, tühikäik ühtlane. gaas põhja panna hakkab turtsuma ja sureb lõpuks välja. kergelt meelitades saab pöörded kõrgele. liikumist sõitmiseks ei kannata nimetada kuna liigub väga vaevaliselt ja suure meelitamisega. pandud uus kütusefilter, uued küünlad, kommutaator vahetatud. vahetatud ka bensiinipump, gaasiandur?. nende kahe töökorrasolekus kindel pole kuna ei ole võetud töötava masina pealt, vana pump lõi üsna kehvasti kuid käivitus paugust, uus pump lõi 2bari süüdet keerates kui mälu ei peta kuid käivitamine vajas ketramist.
kellelgi ideid kust viga võiks otsida ?

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas FLAMEWAR » 01 Nov 2014, 02:30

eks ta mingi anduri viga ole.. kas või tühikäigumootor.. uuri andurite vigasi netist (tühikäigumootor mõjutab pöördeid ja kui ta ei sulgu siis teab mis veel..)
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

franck1
kasutaja
Postitusi: 160
Liitunud: 26 Apr 2012, 17:36

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas franck1 » 01 Nov 2014, 16:22

Kütuse süsteemis ehk mingi ummistus. Sama viga oli siis kui põllurallikas kanistrist teibi tüki tepi sisse imes.

miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 02 Nov 2014, 19:20

Ega keegi targem mees tartust kohapeale vaatama/nõu andma viitsi tulla? Arvestades palju auto hind oli siis esimese asjana ei tahaks remonti tõttata temaga.

sti
kasutaja
Postitusi: 74
Liitunud: 04 Jaan 2012, 12:49
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas sti » 03 Nov 2014, 10:40

2 bar-i on vähe.

miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 03 Nov 2014, 19:57

Proovisin tàna autot töölepanna. Ei lähe, säde nõrk. Millestsaab see tingitud olla
? Kaks paeva tagasi probleemi sellega ei olnud

viga ilmselt leitud, süütepooli ja jagajakaane vahelise juhtme kontaktid kehvad, pärast puhastust töötas korralikult.

veltsy
turist
Postitusi: 41
Liitunud: 03 Dets 2006, 22:42

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas veltsy » 28 Dets 2014, 20:48

miki kirjutas:mootor 2.0 dohc 88kw 1990 aasta sierra peal, käivitub normaalselt, tühikäik ühtlane. gaas põhja panna hakkab turtsuma ja sureb lõpuks välja. kergelt meelitades saab pöörded kõrgele. liikumist sõitmiseks ei kannata nimetada kuna liigub väga vaevaliselt ja suure meelitamisega. pandud uus kütusefilter, uued küünlad, kommutaator vahetatud. vahetatud ka bensiinipump, gaasiandur?. nende kahe töökorrasolekus kindel pole kuna ei ole võetud töötava masina pealt, vana pump lõi üsna kehvasti kuid käivitus paugust, uus pump lõi 2bari süüdet keerates kui mälu ei peta kuid käivitamine vajas ketramist.
kellelgi ideid kust viga võiks otsida ?
Minul sama aasta käigu sierra ning jõuallikaski ja sama viga, kui nüüd pikkalt käies hakkas vähe paremini liikuma. kui panin natuke vähe värskemat bensiini sisse (seisis 7 kuud)... kuid ikkagi vahepeal jõud kaob ära.. käima läheb ilusti ja tühikäigul käib vaikselt ja rahulikult.

miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 30 Dets 2014, 00:39

soovitan kütusefiltri ära vahetada, pumba üle vaadata ning sädet kontrollida, ilmselt ei tee ka erinevate pistikute ja kontaktide puhastamine halba

miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 17 Jaan 2015, 17:48

Ei hakka uut teemat tegema. Probleem selline: laen aku täis, saan sõita paar päeva (aku korralik), siis saab aku tühjaks. Genekal laadimisvool 14.04v ja akule jõuab 13.94v. Kiirendamise ajal kaob hetkeks nagu vool mootoril tagant ja tuleb kohe tagasi ning seda üsna tihti, tuled ja muudel viledel seda probleemi ei ole. Teise käiguga madalatel pööretel laba põhja andes hakkab korralikult puterdama ja tõmbab kinni (täpseid pöördeid ei tea kuna aku tule põledes ei näita korralikult pöördeid), teiste käikudega seda probleemi ei ole. kellelgi ideid vea kohta ?

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas siim25 » 17 Jaan 2015, 18:50

kuskil mingi lühis vms kohati äkki et aku ära kõngeb ?! tunduks nagu kuskil oleks ka mingi ühenduse probleem kui korraks kaob ja kohe uuesti tagasi tuleb- mingi asi ei saa korralikult ühendust vaata üle omal juhtmed asjad..

miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 17 Jaan 2015, 20:02

massid üle kontrollitud ja puhastatud, geneka juhtme kontakt puhastatud. kas variant on et genekal harjad liialt kulunud ja sellest teeb niimoodi pulli ?

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas rekkamees » 17 Jaan 2015, 20:32

Mõõda seisval autol voolutarbimist. Äkki on miski asi suvaliselt akut sööma hakanud. Võid katsetada ka nii, et võtad alati pärast seismajäämist akujuhtme maha, et proovida, kas siis ka tühjaks tõmbab.
esivedu tähendab tõmbamist

siim25
aktivist
Postitusi: 375
Liitunud: 06 Jaan 2014, 05:47
Asukoht: saaremaa

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas siim25 » 17 Jaan 2015, 21:05

genekaharjased nagu pole loog et nõnda pullib tundub..ikka mingi muu kala kuskil peab olema ehk..

miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 18 Jaan 2015, 05:06

pärast seisma jätmist läheb ilusasti tööle, isegi kui pullib niimoodi. õhtul sai nüüd päris palju sõidetud ja siis enam sellist nalja ei teinud.

miki
turist
Postitusi: 22
Liitunud: 25 Okt 2014, 21:58

Re: 2.0 dohc probleem

Postitus Postitas miki » 30 Juun 2015, 20:59

Vana ront ikka ja ainult käib ajudele. Külma mootoriga madalate pööretega sõitma hakates poob täiesti kinni, kuid välja ei sure. Startides pöörded ca 2k peale lasta siis sellist nalja ei tee. 100m ära sõita siis enam sellist nalja ei tee. Teine jama see, et ca 4k pöörete peal kaob jõud tagant ära, kiirendab aga väga vaevaliselt. Kellelgi mingit aimu vigadest või on Tartus mingit spetsialisti kes saaks kaablit taha panna?

Vasta