2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Faric » 25 Jaan 2015, 18:47

Tühikäigul toimib ilusti aga pööret andes sureb ära, vaikselt meelitades läheb aga mitte kauaks. Mootor hetkel võetud mk1 85kw is, juhtmestik jäi mk2 oma. Sisselaske all on juhtmestik aind vahetamata, mis ei tohiks asja mõjutada. Mootor sai omale tutika nukkvõlli komplekti ja rihma.
Kahtluse all on pihustid ehk on mk1 natuke suurema avanemisrõhuga??? Ja pump ei jaksa läbi lüüa et pööretel hoopis kütusenälg. Aga pole kindel
Puudu on küljest ka lambda andur kuid polnd seda ka eelmisel mootoril ühendatud ja see käimist ei mõjutand eriti.
Pakkuge asju mida kontrollida, endal veits mõistus otsas juba.

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Henn » 25 Jaan 2015, 19:14

kütusefiltri olukord? Kas kütust iika on piisavalt paagis? kindlasti tasuks kontrollida ka kütusetorud üle(mul kütusetoru lekkis siis oli laadne nali, sõitis täpselt niipalju kui filtrisse kogus vms) mk1 iS-il polegi lambdaandurit.pihusti avanemisrõhk 85kw pintol on samad aastakäigust hoolimata. Kuid pihustid võivad "kuseda". Kas sa sõita saad muidu?

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Faric » 25 Jaan 2015, 20:11

Kütusefilter veel vahetamata, kütust on, torud peaks küll üle vaatama.
Tean jh et mk1 puudub lambda kuid kasutan hetkel mk2 juhtmestikku koos ajuga, mk1 juhtmete peale tehes on natuke pusimist rohkem. Ei julge aju otse mk2 pistikusse kh pista.
Sõita ei saa kuna käigukast väikse veaga vaja uuesti lahti võtta ja kokku panna, panin veits valesti kokku ja käigukang ei liigu paremale. Siduripedaal kh jupsib, ei tule üles kuid lahutab vahepeal käib krõks siis jälle ei lahuta, mingi automaatpinguti pidi seal olema. Kuni teise käiguni õnnestuks ehk isegi peeneks lasta. Rohkem käike sisse ei lähe.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Jaan » 26 Jaan 2015, 11:41

Mis mootor eelnevalt oli sellel MK2-l? Efi pihusteid avatakse vapsee elektrooniliselt, meh pritse juures survega.
Efi puhul on rõhk vastavalt regulaatoriga regullitud, midagi 3,5bar juures ja kui mõlemad pihustid on sama tüübi (kõrge või madala oomised) omad siis pole vahet. Lihtsalt suurema läbivusega pihustid suudavad sama ajaühiku ja surve juures rohkem kütust läbi lasta.
Mis tähendab sisselaske all on juhtmestik ainult vahetamata? Näiteks sisselaske all on just coolanti sensor, kust aju saab mootori temperatuuri teada, kas need andurid ikka on taga?
2. Tutika nukakomplekti panid õigesti ikka peale? Seal olid need nukamärgid mälu järgi all pool, mitte üleval nagu enamus pillidel.
Sierra Is

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Faric » 26 Jaan 2015, 14:16

Sama mootor 2.0 pinto efi, juhtmestiku all mõtlen väikest kimpu kus pihustid, gaasipedaali andur, tühikäigumootor küljes. Loodan küll et õieti märgid võib üle kontrollida aga ei usu et mööda panin,

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Jesper » 28 Jaan 2015, 00:05

Kui nukk 180 kraadi valesti peal on, siis ei toimu seal piiksugi, ainult bensuhaisu tuleb :)

Mina hakkaks ükskõik millise mootori puhul pihta põhiasjadest:
- kas kütuserõhk on ok?
- kas süüde on õige?
- kas õhulugeja annab loogilist signaali? kas vaakumsüsteem on tihe?
- kas segusiibri asendi andur annab loogilist signaali?

Kui kõik need asjad on ok, siis võtaks pihustid maha ja vaataks et kas ja kuidas nad pritsivad.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Tarmo » 28 Jaan 2015, 18:12

kas õhulugeja pistik on küljes?

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Faric » 28 Jaan 2015, 21:46

Õhulugeja küljes, kui üldse ära võtta jääb seisma

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Faric » 31 Jaan 2015, 18:10

Nüüd käib ainult 5 sek tühikäigul ja kõik, gaasipedaali ei taha üldse, Bensiin pihustini jõuab, kõik juhtmed on küljes va lambda (ilma pidi keskmist võtma), õlirõhu juhe ja mingi egr süsteem mille minema viskasin.
Bensupump omega paagisisene pandud, muud polnd võtta.
Tundub et talle ehk need pihustid ei sobi, läheb teine sisselase koos pihustitega peale, mis vanal mootoril olid. Näis mis siis saab.
Bensumootor pole minuteema, diisel käiks ammu juba. Kuigi ei ole seal midagi keerulist tegelt.

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Jaan » 02 Veebr 2015, 09:43

No, aga kas bensiinipumbas ei või viga olla?
Sierra Is

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Faric » 02 Veebr 2015, 09:53

Võib proovida, otsida mõne teise pumba.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Jesper » 04 Veebr 2015, 12:34

Mõttetu on loopida a'la sajaeuroseid juppe auto külge kui sama hästi võib see olemasolev korras olla. Mõõda ära bensiini rõhk ja kontrolli süütenurk üle ffs.

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0 efi pinto ei lähe pöördesse

Postitus Postitas Faric » 23 Veebr 2015, 22:58

Masin käib, vahetusse läksid pihustid, rõhuandur, kütusefilter
Aga ei käi kõigepuhtamalt õrnaltõrnalt puterdab ja minek võiks tiba teravam olla, kahtluse all jagaja asend(süüde) ja klappide reguleering, kuna ülalt on kuulda veidike klõbinat, võiks olla vaiksem, küljes uus nukakomplekt.

Vasta