Scorpio 2.3 R4 DOHC 108kw Sierra kapoti alla?
Postitatud: 16 Veebr 2015, 12:34
Tervitus,
Kas keegi teab rääkida, kas pealkirjas mainitud mootorit on keegi kunagi meie maal edukalt Sierrale kapoti alla sobitanud ja millised takistused sellise ettevõtmisega kaasneksid - kas tasub ära? Tean et Sassu pani 2.0 DOHC vahele, 2.3 plokk on sama aga mootor ise vist siiski veidi erinev? Siit-sealt olen uurinud ja mõned asjad teada saanud, panen need ise siia alla kirja, palun lahkesti täiendada/parandada.
Ütlen ka kohe ära, et isiklikult ei ole kunagi mootorivahetust läbi teinud, pigem teeks mõne tuttava mehaanikuga kahepeale. Kui juhtub olema keegi Tallinna kandis, kes tunneb end sellise projekti juures koduselt ja tahaks vähe haltuurat teha, õla alla panna ja kõrvalt taskuraha teenida, võib ka julgelt endast märku anda.
Olgu ka öeldud, et mootorit valmis vaadatud mul veel ei ole, aga paistab et neid liigub küll.
Sierraks on 1989 kupee, originaalis 1.8 57kw mootoriga.
1) Mootorikäpad pidavat üks-ühele klappima ilma mingi modimiseta
2) Karter olevat 2.3 mootoril suurem kui Sierra vahele mahub ja seetõttu tuleks seda ümber keevitada
3) Scorpa sidur olevat hüdrauliline kui Sierral on trossiga, seega tuleks võtta Sierra 2.0 DOHC pealt sidur ja käigukast, pidi otse otsa hakkama. Samas sellel sidurikettad väiksemad seega peaks olema võimalikult heas korras, et suurema valu käes mitte kiirelt ära lõppeda
4) Scorpa peal võib leiduda immo mida Sierral pole, seega tuleb sellest mööda saada et mootor käivituda saaks - samas Jesper rääkis et tema punnsilmal immot pole?
5) Väljalase tuleb kindlasti improviseerida, aga kas Scorpa väljalaske kollektor ja leegitoru võiks olla kasutatav? Või äkki passib Sierra 2.0 DOHC kollektor ja leegitoru nii 2.3 mootori kui kupee kerega?
6) Mootori juhtmestik - peaks õnnestuma kahe auto pealt kokku klapitada? See on asi, millele mu enda hammas üldse peale ei hakka.
Seda 2.3 mootorit leidub lisaks Scorpale veel ka Galaxy ja Transiti peal, väljamaa foorumis räägiti et Galaxy pealt võid mootori otse Scorpa peale ümber tõsta kuigi seal on põikipidi mootor, ainult käigukast ja väljalase tuleb Scorpa omad võtta. Samas kuna need niikuinii Sierra jaoks mujalt vaja võtta, siis võiks teoorias ka Galaxy doonoriks vaadata?
Igasugused mõtted teretulnud!
Kas keegi teab rääkida, kas pealkirjas mainitud mootorit on keegi kunagi meie maal edukalt Sierrale kapoti alla sobitanud ja millised takistused sellise ettevõtmisega kaasneksid - kas tasub ära? Tean et Sassu pani 2.0 DOHC vahele, 2.3 plokk on sama aga mootor ise vist siiski veidi erinev? Siit-sealt olen uurinud ja mõned asjad teada saanud, panen need ise siia alla kirja, palun lahkesti täiendada/parandada.
Ütlen ka kohe ära, et isiklikult ei ole kunagi mootorivahetust läbi teinud, pigem teeks mõne tuttava mehaanikuga kahepeale. Kui juhtub olema keegi Tallinna kandis, kes tunneb end sellise projekti juures koduselt ja tahaks vähe haltuurat teha, õla alla panna ja kõrvalt taskuraha teenida, võib ka julgelt endast märku anda.
Olgu ka öeldud, et mootorit valmis vaadatud mul veel ei ole, aga paistab et neid liigub küll.
Sierraks on 1989 kupee, originaalis 1.8 57kw mootoriga.
1) Mootorikäpad pidavat üks-ühele klappima ilma mingi modimiseta
2) Karter olevat 2.3 mootoril suurem kui Sierra vahele mahub ja seetõttu tuleks seda ümber keevitada
3) Scorpa sidur olevat hüdrauliline kui Sierral on trossiga, seega tuleks võtta Sierra 2.0 DOHC pealt sidur ja käigukast, pidi otse otsa hakkama. Samas sellel sidurikettad väiksemad seega peaks olema võimalikult heas korras, et suurema valu käes mitte kiirelt ära lõppeda
4) Scorpa peal võib leiduda immo mida Sierral pole, seega tuleb sellest mööda saada et mootor käivituda saaks - samas Jesper rääkis et tema punnsilmal immot pole?
5) Väljalase tuleb kindlasti improviseerida, aga kas Scorpa väljalaske kollektor ja leegitoru võiks olla kasutatav? Või äkki passib Sierra 2.0 DOHC kollektor ja leegitoru nii 2.3 mootori kui kupee kerega?
6) Mootori juhtmestik - peaks õnnestuma kahe auto pealt kokku klapitada? See on asi, millele mu enda hammas üldse peale ei hakka.
Seda 2.3 mootorit leidub lisaks Scorpale veel ka Galaxy ja Transiti peal, väljamaa foorumis räägiti et Galaxy pealt võid mootori otse Scorpa peale ümber tõsta kuigi seal on põikipidi mootor, ainult käigukast ja väljalase tuleb Scorpa omad võtta. Samas kuna need niikuinii Sierra jaoks mujalt vaja võtta, siis võiks teoorias ka Galaxy doonoriks vaadata?
Igasugused mõtted teretulnud!