2.0 DOHC 88kw-->2.0 OHC 74kw EFI KIIRE!!!

Kapotialused jutud
Vasta
Justice
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 15 Okt 2014, 16:28

2.0 DOHC 88kw-->2.0 OHC 74kw EFI KIIRE!!!

Postitus Postitas Justice » 23 Mär 2015, 01:07

Saaksin OHC'i koos kerega, kuid kere tollel väga läbi, tõstaksin mootori ümber., seega küsin targematelt, kui suuri muudatusi see eeldab?
Mootori ja kasti kinnitamiseks vaja midagi ümber ka teha?
OHC'i tahan seetõttu, et pidi pommikindlam olema ning väiksed turbo mõtted.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: 2.0 DOHC 88kw-->2.0 OHC 74kw EFI KIIRE!!!

Postitus Postitas rekkamees » 23 Mär 2015, 09:48

Radikas ja sumpa esimene osa on erinevad, aga kui saad terve auto, saad need ringi tõsta. Radika puhul kinnitused klapivad, kui OHC just mk1 pole. Aga isegi siis on täiesti tehtavad need kinnitused. Omal on mk1 radikas ees, alumised kinnitused läksid otse, ülemised panin poldiga kere külge ja paksema seinaga kõvema kummivooliku jupid kere ja radika vahele pehmendusega distantspuksiks. OHC-l on ventikas siduriga mootori otsas, DOHC-l on elektriga. Kui viitsid aretada, siis minu meelest elektrivariant on parem, mootorile pidi 1-2kw rohkem jõudu alles jääma. Kui koos kastiga ringi tõstad, pead kardaani ka kaasa tooma, pikkused erinevad. Ei oska ise kommenteerida, aga äkki saab OHC mt75 kasti otsa panna, siis jääks kastivahetus ära, lisaks pidi mt75 kast tugevam olema?
esivedu tähendab tõmbamist

Justice
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 15 Okt 2014, 16:28

Re: 2.0 DOHC 88kw-->2.0 OHC 74kw EFI KIIRE!!!

Postitus Postitas Justice » 26 Mär 2015, 22:10

Teema lukku!

Vasta