Klapi reguleerimine
Klapi reguleerimine
Tere. Kas keegi teada oleks nõus 2.0 OHC klapivahed ära reguleerima. Tallinnas või selle läheduses. Sümboolse summa eest.
Re: Klapi reguleerimine
selle tööga peaks ju ka ise toime tulema ju kui käed liiguvad ja võti käes seisab- reguleerid külmalt!-vastav nukk ülesse ja olenevalt millise klapiga on tegu kas sisse v väljalaskega- kontrollid regeleerid vahe parajaks sisselaskel on see 0.2mm väljalaske võid ka 0.3mm(tegelik soovitus on 0.25mm) panna ei juhtu ka midagi hullu, kui pole vahe õige siis keerad kuulpoldi vastumutri lahti ja ajad vahe õigeks ja kui vahe õige keerad vastumutri jälle kinni... ja nii kõik 8 klappi, simple aga mida täpsemad vahed seda parem!
Re: Klapi reguleerimine
Ok.Proovin ise ära teha. Olen kuulnud et seda tehakse ziletiteraga kuna ühe tera paksus on täpselt 0.10mm
Re: Klapi reguleerimine
0.1mm on 1 tera* 2 tera on siis 0,2mm jne vajad ka mingit lühemaks lõigatud vastumutri võtit kitsas on aga pm saab kõik tehtud nii et eemaldad aind klpikaane....
Re: Klapi reguleerimine
Kas pinto mootoril on ka mingin asendid/surnud seisud kus saab teatud hulga klappe ära reguleerida või keerangi iga klapi jaoks natuke mootorit? Kas kuskil netis on selle tegevuse kohta ka manuali olemas?
Re: Klapi reguleerimine
Vaata, klappidega on selline nali, et vahesid tasub siis reguleerida kui klapid kinni on. Kindluse mõttes ikka teed silindri haaval.
Sierra Is
Re: Klapi reguleerimine
Otseselt sellist probleemi ei ole aga aga ma arvan et üle 5-e aasta näiteks tuleks ikka hoolduse käigus olukod üle vaadata, või mis?Jaan kirjutas:Vaata, klappidega on selline nali, et vahesid tasub siis reguleerida kui klapid kinni on. Kindluse mõttes ikka teed silindri haaval.
Re: Klapi reguleerimine
Ei, reguleerida võiks ideaalis Sierra klappe peale iga sõitu, aga ma pidasin seda silmas, et kui sina tahad korraga mitu klappi järjest ära regullida, ilma vahepeal mootorit keerutamata siis mina soovitasin, et täpsuse huvides oleks mõistlik ikka igale klapile eraldi pühenduda. Ajaliselt suurt midagi ei võidaks ja kuna nukk käib igal juhul vastu rokkerit siis kunagi ei tea, kas on nüüd p****karva jagu klapp lahti surutud või mitte kui sa ala 1-4-8 klappe üritad korraga teha. Või sain mina sinu küsimuse püstitusest ise valesti aru.
Sierra Is
Re: Klapi reguleerimine
Vabandan, minuviga. Küsimus oli jah selles kas saan mitu silindrit korraga teha (näiteks on olemas mootoreid millel saab kogu reguleerimise ära teha nii et peab ainult 2 korda mootorit keerama). Ja nagu ma aru saan siis sisselaske klapp 0.20mm ja väljalaskeklapp 0.25mm on mõeldud külma mootoriga ikka? Kas keegi oskab ka öelda millise jõuga käib kinni nookuri lukustus mutter?Jaan kirjutas:Ei, reguleerida võiks ideaalis Sierra klappe peale iga sõitu, aga ma pidasin seda silmas, et kui sina tahad korraga mitu klappi järjest ära regullida, ilma vahepeal mootorit keerutamata siis mina soovitasin, et täpsuse huvides oleks mõistlik ikka igale klapile eraldi pühenduda. Ajaliselt suurt midagi ei võidaks ja kuna nukk käib igal juhul vastu rokkerit siis kunagi ei tea, kas on nüüd p****karva jagu klapp lahti surutud või mitte kui sa ala 1-4-8 klappe üritad korraga teha. Või sain mina sinu küsimuse püstitusest ise valesti aru.
Re: Klapi reguleerimine
Kinni tuleb keerata mitte otseselt looma jõuga aga tunned ise kuna kinni on
Re: Klapi reguleerimine
Tähendab, ma siin olen paska kergelt ajanud selles osas, et rokkerid on pidevalt vastu nukka. Ei ole, sest neid vahesid ju regullitaksegi
Aga ikkagi jään selle juurde, et täpsuse huvides teha silindri kaupa.
Aga ikkagi jään selle juurde, et täpsuse huvides teha silindri kaupa.
Sierra Is