2.0 ohc kolvid

Kapotialused jutud
Vasta
Hustler
turist
Postitusi: 13
Liitunud: 26 Sept 2013, 22:26

2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Hustler » 01 Juul 2015, 03:57

Tere, olen leidnud internetist jutte, et on tehtud ka 2.0 turboga sierra ehk RS Cosworth. Kas keegi oskab öelda seda mis mõõdus on selle mootori kolvid ja kas need istuvad tavalise 2.0 sierra plokki võin on need kolvid täpselt samad?
Tegelikult on plaan ehitada ford sierra turboks, aga ei oska välja mõelda millised kolvid sinna sisse panna mis kannataks natuke rohkem kui originaalid. Muidugi oleks öigem panna seppis sisu aga ei tea kus seda leida vms :roll: ehk oskab siin keegi targem nõu anda!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Tarmo » 01 Juul 2015, 07:54

cosworthil pole sama sisu

Hustler
turist
Postitusi: 13
Liitunud: 26 Sept 2013, 22:26

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Hustler » 01 Juul 2015, 13:44

Kolvi mõõdud teised ka siis, et neid tavalises plokis kasutada ei saa?

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Silver » 01 Juul 2015, 15:57

Cossul on 16v pea ka. Otsi siit foorumist Mihkli teema üles. 2.0ohc turbo, 180kw ja 300nm väänet vist. Teemas on täis spec list veel
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Jaan » 04 Juul 2015, 08:41

Kõige tähtsam ja keerulisem on seadistamine ja seda tuleks teha progeajuga. Juppide tugevus on teisejärguline, sest kui sa saad oma 74kw pilli järsku 170kw peale sõitma sama sisuga siis sul on suu korralikult kõrvuni ja ma võin omast kogemusest väita, et parasjagu õudne on sellise Sierraga sõita :lol:
Sierra Is

mrt
turist
Postitusi: 2
Liitunud: 20 Okt 2015, 22:32

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas mrt » 20 Okt 2015, 22:53

Tegelikult saab cosworth´i kolbe kasutada küll.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Tarmo » 21 Okt 2015, 07:11

mrt kirjutas:Tegelikult saab cosworth´i kolbe kasutada küll.
Cosworthi kolbide deck height on madalam kui ohc'l kuna cosworthi kepsud on pikemad. Kui paned lihtsalt cosworthi kolvid siis ajad surveastme veel madalamaks kui ta algselt oli. Lisaks on cosworthi kolvid ujuv sõrmede peal ja ohc mitte.
Teema algataja küsimus oli kas cosworthil kolvid on samad ja istuvad ohc mootorisse, vastus on et ei ole samad ja nii sama ei istu, lisaks üksi teevad asja hullemaks kui algselt oli

mrt
turist
Postitusi: 2
Liitunud: 20 Okt 2015, 22:32

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas mrt » 21 Okt 2015, 10:59

Cosworth´i kepsude kasutamine on mõistlik kui cossu kolbe kasutada. Kui sohc turbotada siis on see way to go. Aga originaalid kannatavad ka u 1.4 bari.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Jesper » 09 Nov 2015, 15:49

Cosworthi kolvid sobivad tavaplokki kenasti, õigemini "tavalisel" ja "Cosworthi" plokil ei olegi mingit erilist vahet. Iseasi on muidugi selle tegevuse mõttekus, sest Cossie jupid on kallid ning tänapäeval on aeg päris paljude asjade suhtes 80ndatega võrreldes natuke edasi läinud :lol:

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Tarmo » 09 Nov 2015, 21:39

Jesper, loe paar posti kõrgemalt minu posti, enda arvates seletasin piisavalt lihtsalt ära et võiks aru saada mis erinevus on cosworthi kolvil ja pinto kolvil. ka plokis on väikesed erinevused.
aga kui sa arvad et samad on siis võid ju panna ühte mootorisse kokku 4 varianti ja töötab laitmatult :D et siis cossu keps ja cossu kolb, cossu keps ja pinto kolb, pinto keps ja cossu kolb, pinto keps ja pinto kolb. :lol:

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Kristjan » 10 Nov 2015, 21:37

Tarmo kirjutas: ka plokis on väikesed erinevused.

aga tegelt ei ole...

Teema algatajale usun, et sierra puhul ei tasu üle mõelda stock sisu sõidab ka kenasti kui korralikult seades on.
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Tarmo » 10 Nov 2015, 23:29

Kristjan kirjutas:
Tarmo kirjutas: ka plokis on väikesed erinevused.

aga tegelt ei ole...

Teema algatajale usun, et sierra puhul ei tasu üle mõelda stock sisu sõidab ka kenasti kui korralikult seades on.
noh pmst 205 on suht sama jah, mikroskoopilised erinevused aka töö õnnetused, 200 aga on juba natuke rohkem erinev
tabetha kirjutas:Yes you can without a doubt, you can also use the 200 block if you want.
All that happened with the "yb" blocks were they were plucked off the standard pinto production line based purely on bore sizes, they were microscopically smaller so the walls of the bores were microscopically thicker, the bores were numbered 1 to 4 with 1 being the smallest(thickest bore walls), that's why most yb have the numbers 2/2/2/2 stamped by the dizzy hole, not all 2/2/2/2, my own one is 2/3/3/2.
So use with confidence any 205 block, the 200 block has a thicker skirt around the base of the block, as the sump and of course the 4wd diff etc are supported off this.
tabetha kirjutas: comapred with the T88/pinto engine from which the new turbocharged YB evolved almost everything was changed, except fro the cylinder block, front cover and jackshaft, except for these parts all was new.
For those that don't know Mario was the man behind the engineering of the YB, I've a suspicion he knew what was used as he used it and asked for it.
ühe huvitava jutustuse leidsin veel :D
martysmartie kirjutas:The YAA which was seen by accident when on a visit to Cosworth to look at Formula 1 engine, Stewart Turner asked Keith whats that? To which the reply was "Thats a Pinto with a cylinder head conversion, we believe there is enough demand for it to put into production as a performance part" Nothing more was said. Turbocharging was then thrown in by Stewart's legendry comment whilst consuming a ploughmens lunch at a pub. To be specific "If we turbo charge your Pinto with the 16V head and put it into a Sierra Rover won't win another race" and so the YB was born.

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Kristjan » 10 Nov 2015, 23:44

saad muidugi aru, et enamus seda jura on YBT kone kohta (escort)

Edit: howli shit pool juttu muutus vahepeal
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Tarmo » 10 Nov 2015, 23:47

ma just vaatasin et keegi ei loe hetkel ja midagi pole kirjutatud, et siis võin oma juttu korrigeerida ilma et teeks uue postituse :D

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: 2.0 ohc kolvid

Postitus Postitas Henn » 11 Nov 2015, 09:29

Vahepeal on teema algataja ka oma posti sõnastust muutnud.
Esiteks osta omale prgeaju, suuremad pihustid,kütuserõhuregulaator. saad stock sisuga ka sõita. mina seda kohe alguses ei teinud ja pidu lahkus suht kiirelt mu hoovist. Internet on suur ja lai kust omale turbotamis manti tellida.

Vasta