2.0 ohc kolvid
2.0 ohc kolvid
Tere, olen leidnud internetist jutte, et on tehtud ka 2.0 turboga sierra ehk RS Cosworth. Kas keegi oskab öelda seda mis mõõdus on selle mootori kolvid ja kas need istuvad tavalise 2.0 sierra plokki võin on need kolvid täpselt samad?
Tegelikult on plaan ehitada ford sierra turboks, aga ei oska välja mõelda millised kolvid sinna sisse panna mis kannataks natuke rohkem kui originaalid. Muidugi oleks öigem panna seppis sisu aga ei tea kus seda leida vms ehk oskab siin keegi targem nõu anda!
Tegelikult on plaan ehitada ford sierra turboks, aga ei oska välja mõelda millised kolvid sinna sisse panna mis kannataks natuke rohkem kui originaalid. Muidugi oleks öigem panna seppis sisu aga ei tea kus seda leida vms ehk oskab siin keegi targem nõu anda!
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 ohc kolvid
cosworthil pole sama sisu
Re: 2.0 ohc kolvid
Kolvi mõõdud teised ka siis, et neid tavalises plokis kasutada ei saa?
Re: 2.0 ohc kolvid
Cossul on 16v pea ka. Otsi siit foorumist Mihkli teema üles. 2.0ohc turbo, 180kw ja 300nm väänet vist. Teemas on täis spec list veel
Long live 88kw!
Re: 2.0 ohc kolvid
Kõige tähtsam ja keerulisem on seadistamine ja seda tuleks teha progeajuga. Juppide tugevus on teisejärguline, sest kui sa saad oma 74kw pilli järsku 170kw peale sõitma sama sisuga siis sul on suu korralikult kõrvuni ja ma võin omast kogemusest väita, et parasjagu õudne on sellise Sierraga sõita
Sierra Is
Re: 2.0 ohc kolvid
Tegelikult saab cosworth´i kolbe kasutada küll.
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 ohc kolvid
Cosworthi kolbide deck height on madalam kui ohc'l kuna cosworthi kepsud on pikemad. Kui paned lihtsalt cosworthi kolvid siis ajad surveastme veel madalamaks kui ta algselt oli. Lisaks on cosworthi kolvid ujuv sõrmede peal ja ohc mitte.mrt kirjutas:Tegelikult saab cosworth´i kolbe kasutada küll.
Teema algataja küsimus oli kas cosworthil kolvid on samad ja istuvad ohc mootorisse, vastus on et ei ole samad ja nii sama ei istu, lisaks üksi teevad asja hullemaks kui algselt oli
Re: 2.0 ohc kolvid
Cosworth´i kepsude kasutamine on mõistlik kui cossu kolbe kasutada. Kui sohc turbotada siis on see way to go. Aga originaalid kannatavad ka u 1.4 bari.
Re: 2.0 ohc kolvid
Cosworthi kolvid sobivad tavaplokki kenasti, õigemini "tavalisel" ja "Cosworthi" plokil ei olegi mingit erilist vahet. Iseasi on muidugi selle tegevuse mõttekus, sest Cossie jupid on kallid ning tänapäeval on aeg päris paljude asjade suhtes 80ndatega võrreldes natuke edasi läinud
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 ohc kolvid
Jesper, loe paar posti kõrgemalt minu posti, enda arvates seletasin piisavalt lihtsalt ära et võiks aru saada mis erinevus on cosworthi kolvil ja pinto kolvil. ka plokis on väikesed erinevused.
aga kui sa arvad et samad on siis võid ju panna ühte mootorisse kokku 4 varianti ja töötab laitmatult et siis cossu keps ja cossu kolb, cossu keps ja pinto kolb, pinto keps ja cossu kolb, pinto keps ja pinto kolb.
aga kui sa arvad et samad on siis võid ju panna ühte mootorisse kokku 4 varianti ja töötab laitmatult et siis cossu keps ja cossu kolb, cossu keps ja pinto kolb, pinto keps ja cossu kolb, pinto keps ja pinto kolb.
Re: 2.0 ohc kolvid
Tarmo kirjutas: ka plokis on väikesed erinevused.
aga tegelt ei ole...
Teema algatajale usun, et sierra puhul ei tasu üle mõelda stock sisu sõidab ka kenasti kui korralikult seades on.
sierra mk I 5d
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 ohc kolvid
noh pmst 205 on suht sama jah, mikroskoopilised erinevused aka töö õnnetused, 200 aga on juba natuke rohkem erinevKristjan kirjutas:Tarmo kirjutas: ka plokis on väikesed erinevused.
aga tegelt ei ole...
Teema algatajale usun, et sierra puhul ei tasu üle mõelda stock sisu sõidab ka kenasti kui korralikult seades on.
tabetha kirjutas:Yes you can without a doubt, you can also use the 200 block if you want.
All that happened with the "yb" blocks were they were plucked off the standard pinto production line based purely on bore sizes, they were microscopically smaller so the walls of the bores were microscopically thicker, the bores were numbered 1 to 4 with 1 being the smallest(thickest bore walls), that's why most yb have the numbers 2/2/2/2 stamped by the dizzy hole, not all 2/2/2/2, my own one is 2/3/3/2.
So use with confidence any 205 block, the 200 block has a thicker skirt around the base of the block, as the sump and of course the 4wd diff etc are supported off this.
ühe huvitava jutustuse leidsin veeltabetha kirjutas: comapred with the T88/pinto engine from which the new turbocharged YB evolved almost everything was changed, except fro the cylinder block, front cover and jackshaft, except for these parts all was new.
For those that don't know Mario was the man behind the engineering of the YB, I've a suspicion he knew what was used as he used it and asked for it.
martysmartie kirjutas:The YAA which was seen by accident when on a visit to Cosworth to look at Formula 1 engine, Stewart Turner asked Keith whats that? To which the reply was "Thats a Pinto with a cylinder head conversion, we believe there is enough demand for it to put into production as a performance part" Nothing more was said. Turbocharging was then thrown in by Stewart's legendry comment whilst consuming a ploughmens lunch at a pub. To be specific "If we turbo charge your Pinto with the 16V head and put it into a Sierra Rover won't win another race" and so the YB was born.
Re: 2.0 ohc kolvid
saad muidugi aru, et enamus seda jura on YBT kone kohta (escort)
Edit: howli shit pool juttu muutus vahepeal
Edit: howli shit pool juttu muutus vahepeal
sierra mk I 5d
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: 2.0 ohc kolvid
ma just vaatasin et keegi ei loe hetkel ja midagi pole kirjutatud, et siis võin oma juttu korrigeerida ilma et teeks uue postituse
Re: 2.0 ohc kolvid
Vahepeal on teema algataja ka oma posti sõnastust muutnud.
Esiteks osta omale prgeaju, suuremad pihustid,kütuserõhuregulaator. saad stock sisuga ka sõita. mina seda kohe alguses ei teinud ja pidu lahkus suht kiirelt mu hoovist. Internet on suur ja lai kust omale turbotamis manti tellida.
Esiteks osta omale prgeaju, suuremad pihustid,kütuserõhuregulaator. saad stock sisuga ka sõita. mina seda kohe alguses ei teinud ja pidu lahkus suht kiirelt mu hoovist. Internet on suur ja lai kust omale turbotamis manti tellida.