k: m50b25 sierra

Kapotialused jutud
Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Kristjan » 26 Jaan 2016, 11:19

BLA BLA igal kaanel on peal tähis ju. Milles on mure. Kui tähis on õige siis on ka kanalid vastava kujuga ja klapipesad õigest materjalist. Olen uuemal pritsel ka näinud/katsunud seda "sport" voolavusega kanalit...

Kõik on nii skeptilised. Kui rõhk taga siis külla ta selle segu sealt silindrisse pressib!
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Rain
aktivist
Postitusi: 296
Liitunud: 15 Aug 2008, 21:05
Asukoht: Talna lähedal

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Rain » 26 Jaan 2016, 23:00

Bemmi mootoritest ei tea ma midagi, koperdasin veebis pildi otsa.
Pilt
http://www.itlabor.ee - emaplaatide ja videokaartide remont

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Jaan » 30 Jaan 2016, 12:39

Äh, ehitage parem see Lima 2.3 + Volvo B234f 16v kaane conversion. Siis oleks nagu midagi hingele ka :)
Samas võib minult 2.0 kapremonditud durateci ka osta turbotamiseks. 8.7:1-le surveaste (Mazda turboka kolvid).
Ja nina saab ka kohe hea kerge, sest täis alu mootor.
Sierra Is

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Jesper » 05 Veebr 2016, 13:14

Ma ka ei saa aru sellest bemmi mootori kuhugi toppimise vaimustusest, siis võiks ju lihtsalt bemmi osta, raha kulub kordades vähem, tulemus on kordades parem ja kui ära tüdined, siis saad selle kellelegi maha ka müüa. M50B25 on rämedalt suur, raske, kui juba mootor põrandal on siis tuleks seal terve rida asju kohe välja vahetada, jupid maksavad palju ja igat juppi on mitte 4 vaid 12 või 24tk. Ilma vanoseta versioonid hakkavad maailmast otsa lõppema, enamasti see ostes ei tööta ja vanose remont on kallis. Originaalne hooratas on kahemassiline, töötav custom siduri ja hooratta lahendus on kallis, toorikuks olevad jupid haruldased. Kolmese käigukast on raske ja samas õrn, viiese oma on veel raskem ja selle pead mootorist eraldi ostma kuna viiese karter jms dressing ei sobi Sierra sillatalaga. Töötava jahutussüsteemi tekitamine tähendab kärutäit uusi mitte just odavaid juppe, ja kui seal täpselt ei tea mis teed siis on varsti kaboom, kaas Windorfi ja ise kurva näoga Fixuse leti taha. Elektrisüsteemi saab küll bemmi pealt üle tõsta, aga seal on ka oma nüansid, pead hästi teadma mis juppe lisaks juhtmekimbule vaja on, mille küljest neid maha keerata ja kuhu ühendada, lisaks on bemmil juhtmete läbiviik keresse juhi pool, minu arust Sierral oli vastupidi. Nuka ja vända andurid surevad ette hoiatamata, uued on kallid, kasutatuna romulas on veel kallimad :D. Krt isegi välised tihendid ei ole mingid väga odavad vidinad, mu mälu on halb aga kulub kuskil 60-70€ tuuris, et kolled, klapikambrikaas, karter, õlifiltri korpus jms üle käia, noh ja samas on idiootsus see tegemata jätta kui mootor maas on, sest vanal asjal hakkavad need lekkima varem või hiljem. OHC-l teeb tihendite ja veepumba raha eest juba kergema otsa kapremondi ära.

Noh ja oleks siis tegu veel mingi super võimsa mootoriga, aga pole ju, täiesti tavaline harju keskmine. Paberi peal näeb 141kW ilus välja, aga reaalselt sellist mootorit mis selle ära tõmbab saab poest (päriselt ka, müüaksegi tutikaid mootoreid varuosana), romula omadel võid sealt kohe rahulikult 10-15% maha tõmmata ja siis on ka hästi saadud. Mu isiklik "rekord" ntx on 80kW rattast. Täisvõimsuse saavutamine tähendab seda et võtad ilusti kaane maha, asendad kõverad klapid, lased pesad freesida ja teed alumisele otsale vähemalt hoonimise ja uued rõngad (ja kui juba lahti on siis saaled jms). Arvestades mis tüüpi rahvas selliste autodega sõidab, siis pole haruldane et tuleb asendada ka detonatsioonist puretud kolbe või vahetamata õlist ummistunud hüdrotõukureid.

Kristjan nüüd küll kirjutab kindlalt vastu et ma olen nõrk ja tegelikult see kõik on palju lihtsam :D, aga no ma ei tea, minuarust on maailmas ridamisi palju toredamaid mootoreid kui M50B25. Näiteks Cosworth YB, ma olen täiesti kindel et selle peale ei kulu päeva lõpus rohkem raha, pigem vähem kuna lihtsalt füüsilisi tükke on vähem, swap on lihtsam ja tulemus on ikkagi Sierra. Mitte mingi nullilähedase turuhinnaga "vaese mehe E36".

scarles
kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 25 Veebr 2015, 08:31
Asukoht: Tartu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas scarles » 05 Veebr 2016, 13:26

Word, mina ei paneks põhimõtte pärast bemmi mootorit sirtsule. Oman selleks teise autona e36-te. Kui asjad pea ilma kuskilt kätte saad ja swapi peale raha ei kuluta palju, why not ja kuskil spordis oleks lahe jälle kiiremat sierrat näha, aga niisama linnapilli jaoks, milleks? Enamus turbo projekte on 100 korda lahedamad.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 05 Veebr 2016, 17:58

juhtmed lähevad sierral kah juhi poolt. odavaim yb on 2,5k praegu müügis ja selle raha eest peaks saama mitu bemmi mootoriga sierrat tehtud. bemmi mootor võib raske ju olla aga cologne on veel raskem :D
kui ise ei tee siis jääb järgi vähe autosi millel tasub mootori ehitamine ära

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Jesper » 05 Veebr 2016, 18:15

Nojah, mitu tükki saab neid kaheksakümnekilovatiseid :) Ma reaalselt ei räägi siin mingist kosmosest a'la bemmicupi võidusõidumootor, vaid hädapärasest remondist ja modimisest, mis on vajalik selleks et asi esimese veerandmiilise kiirendusega pilbasteks ei lendaks, sest no milleks seda mootorit sinna üldse toppida kui pole plaanis kunagi lahti vajutada.

YB puhul vähemalt on nii et kui ära tüdined siis müüd kola jälle 2,5k eest edasi. M50B25 hädapärasele remondile kulutatud rahast võid müües vanaema kassile kurta, keegi seda kinni ei maksa. Noja lisaks kuna Sierra Cosworth on tehasetoode siis mootori legaliseerimine on uue tehnilise passi välja trükkimise vaev, maksab vist 40€. Bemmi mootoriga taotled ümberehitusloa, teed ekspertiisid möllud, ja maksad 400-500€ puhtalt bürokraatia eest isegi siis, kui tehniliselt kõik esimese korraga läbi läheb.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 06 Veebr 2016, 12:13

legaalsuse osas on sul õigus, aga ma ei saa aru kuidas see mootor bemmi kere peal esimese veerand miili peal laiali ei lenda ja niikui sierra peale tõstad siis lendab :lol:

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Jesper » 06 Veebr 2016, 13:36

No kui sa ostad swapiks sõitva auto, siis see maksab ka kohe joonelt vähemalt 2k :) Ja hooratast ning sidurit on ikka kohe vaja, radikas on tõenäoliselt rämps ja õli immitseb igast otsast ja... Vahel linnas on sattunud selline 325 kõrvale, mille tõukurikolin käib tümmist üle, noh mina neid trikke ei tea aga kindlasti kannatab mingit ollust sinna karterisse valada, mis selle müügihetkeks ära vaigistab, palju õnne ostjale.

Sa jälle vaidled lihtsalt vaidlemise pärast, kui ma oleks kirjutanud et YB on halb idee ja pane bemm, siis sa vaidleks 180 kraadi teises suunas, peaasi et saaks vaielda.

Ega mul muidugi ka Cossie kogemust pole, aga no lihtsalt seal on numbriliselt palju vähem juppe, mis üldse saavad vahetust vajada.

Kasutaja avatar
tommu1
aktivist
Postitusi: 289
Liitunud: 26 Jaan 2013, 20:11

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas tommu1 » 06 Veebr 2016, 17:47

m50b25 on igatepidi odavam kui cossu.Juppe liigub ja mõistliku raha eest.Ei saa aru mida siin vaielda on-Best bang for buck!!!

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Henn » 06 Veebr 2016, 18:23

tommu1 kirjutas:m50b25 on igatepidi odavam kui cossu.Juppe liigub ja mõistliku raha eest.
Ning miks võrrelda siga ja kägu , et kui fordi poolt cossu siis peaks bemmi M olema võrdluseks, sest see m50b25 mingi suvaline r6 ju(ei tea neist bemmi kondedest midagi) , sama moodi on pinto r4 sissepurse mäinstreem kone. Ning võrrelda m50b25 ja pinto kap.remonti siis :mrgreen: . 4küünalt on odavam kui 6 näiteks.
Cossuga on veel see nali ka , et ei pea hakkama midagi leiutama, kuidas mootor kere külge ühendada, samamoodi ka juhtmestik ja käigukast.

Jesper
aktivist
Postitusi: 348
Liitunud: 04 Veebr 2007, 21:31
Asukoht: Tallinn

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Jesper » 06 Veebr 2016, 20:05

No M3-l on ikka kaarega üle 200kW, pole päris võrreldavad asjad siiski.

Aga no mis seal ikka "juppe liigub", eks siis jääme ootama jutte ja pilte lihtsast projektist :D Pärast on jälle muidugi nutt lahti et raha otsas ja "hobiautot müües ei saagi kunagi sinna paigutatut tagasi", aga noh jah, õige eesti mees ei õpi isegi enda vigadest.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 06 Veebr 2016, 20:51

henn, siiski võiksid mootoreid võrrelda sarnaste kw põhjal.
jesper, mul pole midagi cossu vastu, parim tehase sierra mootor üldse, saadavus kehva ja kuradi kallid.
ja no laksus või mädanenud kere kuid korras mootoriga *25 *28 2k?

1 sierra bemmi müügikuulutust olen kunagi näinud ja priimarko tegi kah ühe koos piltide ja jutuga
PriiMarko kirjutas:Üldiselt on suhteliselt lihtne sellist mootori swapi teha. Mina tahtsin tulemüüri mitte lõigata ja, et kere jääks originaali.
Mootor istub ilusti vahele aga kohe tuleb stabikas eemaldada ja sillatala ringi teha, sest roolilatt läheb vastu karterit ja käigukasti koda vastu stabikat. Käigukasti tala oli mul olema, mis oli küll mõldud M20mootorile aga sobib ka M50-nele, mootori kandu oli lihtne teha, orig. mootori padjad viskasin kohe minema ja mootor istub kummilittrite peal. Karter ja käigukang on kolmese(e36) omad.
Kardaan on bemmi oma, tagumine rist on Scorpiolt. Bemmi kardaan istub ilusti Scorpio kardaani sisse aga Scorpio kardaan peab olema jämedam(64mm või midagi sellst oli), mitte nagu dohc mootoriga isenditel(50mm oli vist neil).
Juhtmestiku poole pealt on kõik väga lihtne, M50-ne mootoripistikus on 25 juhet aga selleks, et mootor ja näidikud tööle saada on vaja 7 või 8 juhet. Salongis on kõik nagu Sierral ikka. Võtmest käib käima ja kõik näidikud töötavad.
Väljalase on vaja võtta M52mootorilt ehk siis torukolle mitte malmkolle, sest malmkolle läheb vastu mootorikäppa.
Gaasitrossi on lihtne teha, hüdrosidur tuleb teha. Mina kasutasin bemmi enda survesilindrit aga vaatab mis sellega saab. Aga kõik muu on Sierral nagu ikka. Kui sillatala täiesti valmis saab pajatab sellest ka veidi. Hetkeline lahendus pole kõige õigem.

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Kristjan » 07 Veebr 2016, 11:55

On olnud cossu, üritasin m20b25 sierra sisse panna... kuid nüüd sõidan tavalise 2l pintoga.

Miks siis nii:

cossu osad kohati siiski kallid. Kui sa just ei tea mõnda otseteed. Eks see ole iga mootoriga nii tegelt.

bmw mootori paigaldus siiski vajab teatud koguse töötunde.. ei poolda igasugust rämedat silla geomeetria nihutamist. tahaks hommikul järvevanas rahulikult 80ga tööle sõita ilma, et peaks kartma mingit x silla töökäigu faktorit mille peale kolm kuud tagasi garaazis esisilda keevitades ei tulnud. samas suur scoop siiski mõne teise margi teema

maiksi suht min vahenditega tehtud pinto turbo sõitis minu stock cossu sierrast 400m peal kenasti mööda. (raha kulus tal äkki 50% vs mina pealiskaudselt asjade hindu mõeldes)



Kuid jesperiga vaidlemise eesmärgil on ka tegelt juba pintol asju mis maksvad palju vs m50. Et hea ülemine ots saada tuleb tänapäeval saata kaan Soome. Kuna eestis ei taha keegi kiviajaga tegeleda ning rem klappe ei saa/taha keegi paigaldada.

kuna ise just tegelen siis arvan, et pinto ja turbo tuleb kas odavam või sama mis m50b25 paigaldus. lisaks ei pea ise väga silda leiutama jääb sierra täpne ja konkreetne juhitavus. :lol:

samas kui keegi mulle seda 7aastat tagasi oleks öelnud oleks ma nad kukkele saatnud ja läinud garaazi bmw mootorile sierra jaoks vajaminevaid kronsasid keevitama. Noored mehed huvi on las teevad.
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Jaan
sõltlane
Postitusi: 1167
Liitunud: 03 Veebr 2007, 22:57

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Jaan » 07 Veebr 2016, 12:17

Kaane Soome saatmine pole tänapäeval mingi ulme ka, jutud käivad, et hinnad on seal ka juba soodsamad kui Tallinnas.
Windorfis veel Zeteci kaanega viitsiti tegeleda, 335€ tööraha ja olid 16x +1mm klapid sees, paigaldatud uued juhtpuksid ja pinnad lihvitud.
Sierra Is

Vasta