k: m50b25 sierra

Kapotialused jutud
nakeone
aktivist
Postitusi: 232
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:15

k: m50b25 sierra

Postitus Postitas nakeone » 17 Jaan 2016, 22:52

Olen nàinud foorumites sierrasi m50b25 mootoriga.
Ehk on mõni kes tahab jagada infi ja juhendada antud teemaga?

siim123
turist
Postitusi: 37
Liitunud: 12 Mär 2013, 00:30
Asukoht: Rapla

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas siim123 » 18 Jaan 2016, 00:20

Mõttetu r6 kapoti alla visata kõige mõistlikum viis jõudu juurde saada on turbotada 2.0 74kw mootorit või 2.9 swap. R6-ga on pointi ainult siis kui poolenisti tuppa tood selle kuna muidu võid juhitavusest ainult unistada.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 19 Jaan 2016, 17:02

v6 kaalub umbes "tonni" ja seda kah nina peal, ainus mõistlik v6 on cosworthi v6 sest seal on ka natuke jõudu, samas bemmi mootor on odav ja pmst sama jõuga. kasutaja priimarko oskab täpsemalt rääkida

jusss
turist
Postitusi: 2
Liitunud: 18 Jaan 2016, 23:19

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas jusss » 19 Jaan 2016, 23:41

siim123 kirjutas:Mõttetu r6 kapoti alla visata kõige mõistlikum viis jõudu juurde saada on turbotada 2.0 74kw mootorit või 2.9 swap. R6-ga on pointi ainult siis kui poolenisti tuppa tood selle kuna muidu võid juhitavusest ainult unistada.
Aga 2.0 88kw turbotada? Teostatav? Mitme kw ringi pealse seda jääks?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 19 Jaan 2016, 23:43

dohc kaan nõrk, pigem ohc pritsung turbotada

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Silver » 20 Jaan 2016, 00:19

Dohc ei tohi kuuma saada.
Niipalju kui olen näinud m50 swapi, siis juhitavus on halb tänu roolilati asukoha muutmisele. Viikakse liiga alla see(räme bumpsteer). Ja hindadest rääkides, siis v6 cossut saab odavamalt kui m50b25, kui viitsida otsida:D Juppide hinnad ja saadavus on omaette asi. Kõige lihtsamalt väikest jõulisa saab scorpa 2.3 r4 moto, scorpa 2.0 16v sisselaske kollektor, rs2000 väljalase ja rs2000 nukad (Inglise foorumitest on silma jäänud see et rs nukad on samad mis scorpa 2.0 16v omad, aga pole ise mõlemaid kõrvuti näinud)
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 20 Jaan 2016, 01:25

kui ostad komplektse asja siis võid saada odavalt,a aga kui välja lase siit nukad sealt mootor kolmandast kohast jne, siis tuleb sul väga kallis, cossu saab odavalt siis kui on vaja hakata kalleid kuluosi vahetama, vee pump mida enamei müüda, ketid, tallad jne

Kasutaja avatar
tommu1
aktivist
Postitusi: 289
Liitunud: 26 Jaan 2013, 20:11

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas tommu1 » 20 Jaan 2016, 02:07

M50b25 tuleb tunduvalt odavam kui v6 cossu.Seda just kulu osade arvelt.Avestastada sellega ,et masin jääb rõvedaks sabaliputajaks ja bmw sidur on silindriga (pedaalimajandusega peavalu).

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Jaanus » 20 Jaan 2016, 07:21

Normaalset cossut odavalt ei saa, pole teisi enam palju alles. Ja kui peaks laiali minema siis on kellad - kas maksad ennast vigaseks või nendid fakti et juppe lihtsalt enam ei saa.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

nakeone
aktivist
Postitusi: 232
Liitunud: 14 Mär 2010, 17:15

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas nakeone » 20 Jaan 2016, 07:22

Bmw swap tundub kõige mõistlikum ja ka m50 kannatab turbot. Esialgu jääks swapi juurde. Igasugused nõuanded teretulnud. Kas kere tuleb lõigata? Kardaanitunnel? Kardaan kahest 1?

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 20 Jaan 2016, 10:08

küsi kasutaja priimarko käest, ta tegi ühe kere peal valmis ja tõstis siis teise, korraliku kere peale. ta tegi ka uue sillatala 3mm 4kant torudest

siim123
turist
Postitusi: 37
Liitunud: 12 Mär 2013, 00:30
Asukoht: Rapla

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas siim123 » 22 Jaan 2016, 01:53

Täiesti mõttetu se m50 swap minuarust on kõige targem turbotada ohc 74kw. Netis liigub know-how väga palju selle kohta ning mootor on iseenesest odav.

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Henn » 22 Jaan 2016, 09:31

siim123 kirjutas:Täiesti mõttetu se m50 swap minuarust on kõige targem turbotada ohc 74kw. Netis liigub know-how väga palju selle kohta ning mootor on iseenesest odav.
seda 74kw on ka pointless turbotada IMO kui siis 85kw ohc-d. rõhu all ja pöörde pealt(loe alates 5.5k rpm-i) hakkavad need 74kw päris kiiresti poegima originaal sisuga ning 74kw kaane voolavus ei luba ka suurt pauku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Tarmo » 22 Jaan 2016, 22:42

oled sa oma sõnades kindel? oled sa täpselt vaadanud mis on roheliste pritsel ja is pritsel vahet? niipalju kui mina lugenud olen on karpa ja pritse kaan, pritse kaan on paremini voolav, is kaan ei ole eraldi parem. ei tea ka et nukk oleks erinev, is'l puudub katalüsaator (+kw) egr (+kw) ja lambda mis segu kohendaks rohelistele (+kw), küll aga on originaalis suur jagaja, kuid kas see ka reaalselt midagi juurde annab?
kui is ja 74 taga heitgaase võrrelda siis is haiseb hullemini, toorelt nagu siks. ehk kui turbotad, siis pole suurt vahet kumba, is on alguses kallim osta. kui milleski eksisin siis lahkelt lükka ümber kuna enamus on interneti tarkus

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: k: m50b25 sierra

Postitus Postitas Henn » 26 Jaan 2016, 00:16

Omades 2 is kaant ja 1 rohrliste pritse kaant + kasutaja sepiku juures mingi aastaid tagasi garaazis neid sisselaske voolavust näpuga taga ajasime siis oli vahe tunda, käisin is kaant ostmas. Ma ei usu, et keegi viitsis kusagil eikusagil karpussikaanele pihustiLe vajaliku õgvenduse teha ja kahes eesti erinevas otsas. Sepikul oli karpussikas, roheliste ja is kaas olemas, erinevus oli ka kaanele mis oli minu autole peale pandud enne mind. Aju on ka erinev, kuid see ei oma turbotamisel vähimatki tähtsust. Pluss need mis juba välja tõid.

Vasta