DOHC kütusepumba juhtmestik

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
karelkasper
kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47

DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas karelkasper » 25 Juul 2016, 15:24

Tere!

Mul selline mure, et 1990a Sierra, millel on 2.0 DOHC ja 88kw, kütusepumba pistikuni ei jõua pinge. Seega ei tööta kütusepump ning mootor :(

Kindalaeka juures olevad kaitsmed ja relee töötavad ning on korras, süüde sees, on seal pinge olemas, kuid see ei jõua vasaku küljekarbi juures oleva kimbuni, kus on kütusepumba juhtmed.

Kütusepump ise on töökorras. Kui vedada pumbale toide, siis sai mootori käima panna. Kuid kütusepumba releelt ei võetud toidet maha, kui pumbaga kütusesurve üles pumbata. Ei mõjutanud ka vastava anduri juhtmete sildamine. Milles probleem?

Kütusepumba relee juurest läheb kaitsmeni must juhe punase triibuga, kaitsmest väljub must juhe. Kuid vasaku küljekarbi juures olevas kimbus on jälle must juhe punase triibuga :shock: Küsimus: Kus toimub juhtmel värvivahetus? Ehk kuhu suundub kaitsmest must juhe punase triipuga ja kuidas ta jõuab küljekarbi juurde?

KK

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas Tarmo » 25 Juul 2016, 17:42

pagasnikus varuratta all avariilülitit proovisid vajutada?

Kasutaja avatar
karelkasper
kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas karelkasper » 25 Juul 2016, 18:22

Usun, et selle lülitiga on kõik korras. Vool on kuskilt eespoolt kadunud.

KK

Kasutaja avatar
karelkasper
kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas karelkasper » 25 Juul 2016, 19:21

Sain teada, et kütusepump peab end välja lülitama mingi aja möödudes peale süüte sisse keeramist ja mootori mitte tööle hakkamist. Sellel autol pole vool kordagi lahkunud pumba releelt (kui ikka kindalaeka küljes on pumba relee :roll: ). Samuti sain teada, et sellel autol ei lülitata töötava mootriga pumpa välja.

Aga küsimus ikkagi on, kuhu lähevad relee juurest juhtmed ja kus nad vävi muudavad?

KK

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas Faric » 25 Juul 2016, 21:13

Juhi jalge kõrval võta plastik eest ja seal taga must jublakas ja seal muutub värv

Kasutaja avatar
FLAMEWAR
fanaatik
Postitusi: 736
Liitunud: 13 Juul 2009, 20:10
Asukoht: Saku

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas FLAMEWAR » 25 Juul 2016, 22:27

endal oli kütusepumba relee kaitsmekarbis ja rooli taha istudes kütuse avarii lüliti vasakujala juures plastiku taga....
tele2-51-70-236
instagram:RS garage™

Jaanus
Klubi liige
Postitusi: 1729
Liitunud: 15 Juul 2007, 14:00
Nimi: Jaanus
Asukoht: Tallinn

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas Jaanus » 25 Juul 2016, 22:40

Uuematel on jh seal juhi jala kõrval avarii lüliti.

Pumba juhtme värv on must punase triibuga. Signaal ajust sinine punase triibuga, läheb releesse.

Vool relees..
Releesse tuleb 12v
Teine 12v relee mähisele
Mass tuleb ajust
Välja läheb 12v siis kui ajust massi saab ja 12v ka ikka olemas on

Kui süüde sisse panna siis käib pump paar sekundit ja kui käiata/käima läheb siis jääb tööle.
'89 3d 1,6
Sierra Cosworth is Bruce Springsteen

Kasutaja avatar
karelkasper
kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas karelkasper » 25 Juul 2016, 23:09

Väga hea. Homme uurin asja.

KK

Kasutaja avatar
karelkasper
kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 05 Jaan 2016, 20:47

Re: DOHC kütusepumba juhtmestik

Postitus Postitas karelkasper » 26 Juul 2016, 14:38

Sirje hakkas tööle 8)
Tänud kõigile, kes asjalikku nõu andsid.
Varem mainitud musta jublakat ei leidnud, seega ei tea täpselt ikka, kus juhe värvi muudab. Kuid see enam ei ole oluline.
Vea leidsin kaitsmekarbist. Eemaldasin kaitsmekarbi, lootuses leida sealt silmaga nähtavat viga. Leidsingi vea, karbist oli üks kaitse puudu, kuhu läks külge must juhe punase triibuga, kaitsmest väljus samasugune. Tegu oli siis kõige tagumise kaitsmega kaitsmeplokis. Peale kaitsme külge panekut lahenesid kõik mured ja pump hakkas tööle. Keerates süüte sisse, läheb pump umbes sekundiks tööle ning mootori käivitumisel hakkab ka pump uuesti mootorit kütusega toitma.

Ei tea, milleks pumbale on mitut kaitset vaja?

Antud auto on viimased kuus aastat seisnud ja nüüd on ta minu hoovi saabunud. Huvitav on asja juures see, et enne seisma jäämist on keegi sama viga otsinud, pumba juhtmete rüüd on kahjustatud.

Nüüd on süda rahul ja saab keretöödega edasi tegeleda :D

KK

Vasta