2.0i OHC

Kapotialused jutud
Vasta
Joosep Barnabas
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 08 Aug 2015, 18:19

2.0i OHC

Postitus Postitas Joosep Barnabas » 29 Juun 2018, 00:58

Tervist.
Sai tehtud antud mootorile täielik kap. remont, vahetatud sai kõik võimalikud tihendid, veepump, termostaat, küünlad, juhtmed, uued kolvirõngad, nukkvõll, nookurid jne. Kepsude ja võllisaaled jäid algupärased (korralikud). Kui mootor tööle panna, käib väga soravalt, on väga ergas. Kuid uus temperatuuri andur imelik, temp. seier läheb ca 5 minutiga punasesse, kuigi mootor tegelikult nii kuum pole. Kes teab milles asi olla võib? Lõpuks hakkab puterdama, käib imelikult, justkui saaks palju kütet peale, külmana pole midagi häda. Kui mootor soojana välja lülitada, uuesti käivitades enam käima ei lähe. Käima läks siis, kui otse sisselaskekollektorisse brakecleanerit lasta. Lõpuks ei aidanud isegi see. Rullikud oleksid ka justkui õigesti seadistatud, tähiste järgi ( kas ühe rihmahamba nihkumine võib kõike seda mõjutada?). Igasugune asjakohane info väga teretulnud.

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: 2.0i OHC

Postitus Postitas Kristjan » 02 Juul 2018, 12:33

Vaata märgid üle. Ja süüde ka vist paigast.

Pilt


A: paika
B: OT peale
C: kui a ja b paika oled keeranud siis c rattas keera nii,et jagaja kaanealt peaks rootori ots jääma 1 silindri juhtme kohale. Osadel on seal ka märk osadel pead silmaga vaatama jagaja kaane järgi kust 1 silindri juhe läheb ja siis rihid rootori sinna kanti
D: kui c´ga ei taha jaurata pane a ja b paika. keera jagaja lahti tõsta välja ja torka õiges asendis tagasi samamoodi esimese silindri juhtme kohale peaks jääma rootori ots. kui jagajal märki pole siis tee markeriga vms. Üldjuhul peaks siis käima minema.


Mis vahega klapid tegid?
sierra mk I 5d

Joosep Barnabas
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 08 Aug 2015, 18:19

Re: 2.0i OHC

Postitus Postitas Joosep Barnabas » 04 Juul 2018, 16:41

Tänan!

Olen sedasi juba toiminud ka. Klapivahed sai külmana seadistatud. Väljalase 0.25mm ja sisselase 0.2mm.
Kõige huvitavam ongi see, et alguses käib jube vaikselt ja puhtalt, loeb kõik ilusti ära. Kui soojaks läheb, hakkab puterdama ja ei käi õigesti, gaasi andes ja maha võttes ei ühtlustu pöörded ära. Tähised on paigas. Ma arvan, et saab liialt kütust peale, küünal maha keerates oli ka märg, aga aju, kas võib ka sellega mingi kala olla?

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: 2.0i OHC

Postitus Postitas Henn » 05 Juul 2018, 08:24

Kui enne remonti auto töötas siis aju ei sa kuidagi süüdistada. vaheta see imelik tempi andur ära kui villast peksab(kuid see andur ajule signaali ei anna) aju saab sisselaske alt oma jahutustempi andmed. Kui soojana käima ei lähe enam siis ei saa olla liigses kütuses asi(külmana läheb käima ju) . Jagajat oled keerutanud töötava mootoriga, kas muutub midagi. Jagaaja enda sees on ka märgid muidu sälgud vms.

Kõige lihtsam alustuseks kontrolli:
stroboga süüde
kolvi kompression
kütuserõhk(tühikäigul ja pöörde)

Kasutaja avatar
Faric
aktivist
Postitusi: 411
Liitunud: 25 Juun 2010, 23:39
Asukoht: Tartu

Re: 2.0i OHC

Postitus Postitas Faric » 05 Juul 2018, 10:20

Kunagi oli mingi jant sama mootoriga, siis oli jagaja valesti 180c seal ei aita juhtmete risti ümbertõste, puudub vända andur ja selleks jagajas halliandur. Ilmselt tuli rootor ja juhtmed 180 ringi visata. Parandage keegi kui eksin hetkel.

Joosep Barnabas
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 08 Aug 2015, 18:19

Re: 2.0i OHC

Postitus Postitas Joosep Barnabas » 05 Juul 2018, 21:33

Kui mootor soe ja juba lonkab, pole jagajat keeranud. Kes seda strobo asja teostaks? Kompressioon on 9 kanti ja isegi peale. Kuidas kütuserõhu mõõtmist täpsemalt mõtlesid?

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: 2.0i OHC

Postitus Postitas Henn » 06 Juul 2018, 08:28

Kas sa muidu sõita saad, et mis teeb mootor koormuse all. Faric -i jutus on iva, mäletan kui oma esimese sierra mootori remonti tegin(14a tagasi) siis läks ka kas jagaja tagurpidi peale või küünlajuhmed valesti. Auto töötas, sõitis kuid koormusepeal hakkas pooma.

Strobo asja teeb iga endast lugupidav garaaz eeldusel, et seal käivad vanakooli autod ka. Kütuserõhku mõõtetakse rõhu kellaga selle pistad kütuselati ja kütusefiltri vahele.

Joosep Barnabas
turist
Postitusi: 34
Liitunud: 08 Aug 2015, 18:19

Re: 2.0i OHC

Postitus Postitas Joosep Barnabas » 06 Juul 2018, 23:55

Sõita saab ilusti, sellist poomist nagu pole tunda saanud, edasi astub hästi, pole küll uute kolvirõngaste tõttu üle 4 tuhande pähe andnud ka. Olgu, ühesõnaga kütuse filter asub põhja all, siis filtrist edasi kuni latini see teekond? Aga kui seadistada kuuma mootoriga jagaja ära, hetkel, mil puterdama hakkab? Mis saaks siis, külmana oleks võimalus, et käima ikka läheb?

Vasta