1. leht 1-st

Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 10 Juul 2018, 00:44
Postitas SanderJ
Küsimus seisneb siis selles, mida läheb vaja peale moto, juhtmestiku ja aju ,et cossu moto sobiks sierra dohci asemele ? (Oleks hea teada ,et mida läheb vaja ,et köik 100% toimima hakkaks)

Teadjamehed oodatud jutustama.

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 10 Juul 2018, 12:03
Postitas FS
Mis kasti plaanis kasutada? Olenevalt sellest vastav kardaan ka, manuaal MT75 kastiga sobib su dohci kardaan, T9-ga sobib ükskõik millised T9 kastiga masina kardaan, automaadiga on vaja automaadi kardaani mille leidmine sierrale ei ole vist väga lihtne, ise pole üle 2-e automaat dohci näinud.
Radikat vaja 2.9 oma ideaalis. või punni enda oma, samuti kasti tala vastavalt kastile.
Esivedrud soovitaks 2.9 sierra omad sebida kui just mingit aftermarket lahendust ei soovi.
Tagasilla soovitaks ka ideaalis punni alt võtta, eks algul käib ka sierra enda oma, aga sealt ilmselt kaua seda punni jõudu läbi ei lase.

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 10 Juul 2018, 14:51
Postitas Faric
Ise panin sierrale 2.9 107kw ja plaanis ka punni sild alla visata, ükspäev märkasin oli diffri poolt pooltelge flansi suhtes liigutanud.

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 10 Juul 2018, 22:03
Postitas tommu1
Trummel sild kestab väga hästi , ise 141kw lasknud juba 2a+ ja pole midagi häda, sõidetud nii külg ees, tuimalt dragi starte tehtud, jne. Pigem hakkab ais seal nö järgi andma, kui sillakinnitused ja suured sillapuksid pehmed.

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 17 Juul 2018, 00:25
Postitas SanderJ
No hää küll aga MT-75 kast istub nönda öelda “polt on” otsa vöi ?

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 17 Juul 2018, 10:27
Postitas 009-FMC
mt75 istub otsa nagu peab, väljast plokk sama mis 12v colognel, sidur kah istub, ainult jälgi et vända sisse saaks laager mis tsentreerib ära kasti võlli, aut. kastil pole seda seal, vastasel juhul on sul kast laiali ja hirmus vibra istumise all.
kuna cossu on ikkagi pöörde pill ja vänt on raskem kui 12v mootoril siis võid hankida type9 kasti hooratta mis on kergem (õhem) ja saad veel teravamaks masina, ainult pead siduri käpa ümber tegema(jääb liiga kaugele)

ma isiklikult arvan et sillaga ei juhtu midagi, se 7 tolli differ kannatab seda 210nm lõtva ära, 7,5 tolli isegi 600nm maas hoidnud, enne annab kast järgi, või sild eemaldub kerest :D

kui kokku hakkad panema siis näed mis puudu jääb või ümber tuleb teha, tööd on, olen seda teed läbinud juba :D

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 17 Juul 2018, 12:08
Postitas FS
Eks ole ka seisukord asjadel tähtis, isiklikult suutsin BOAga ja automaadiga 7se diffri ära hävitada, muidugi miks scorpal üldse 7ne differ alla oli pandud on omaette küsimus.

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 17 Juul 2018, 14:50
Postitas SanderJ
No selge aga kus seda laagrit saada mis peab vahele minema ?

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 17 Juul 2018, 15:03
Postitas 009-FMC
vanematel scorpide oli 7 tolliseid kah all, 4x4 just ja kui sees on mingi tehase ajast õli siis ega asjad ei kesta jah :D kui juba jõu peale asi läheb soovitaks ikka kasutaha juba racing õlisi ja laagri saab Info Autost

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 19 Juul 2018, 12:44
Postitas MrBungle
009-FMC kirjutas:
17 Juul 2018, 10:27
kuna cossu on ikkagi pöörde pill ja vänt on raskem kui 12v mootoril siis võid hankida type9 kasti hooratta mis on kergem (õhem) ja saad veel teravamaks masina, ainult pead siduri käpa ümber tegema(jääb liiga kaugele)
Pöördepillidel tehakse ikka pöörlevad massid võimalikult väiksed, nii et pole ta niiväga pöördepill midagi. Cossu vändal on küll ühed vastukaalud rohkem kui VANADEL 2,9-tel, aga viimastel punnsilmadel on vändad juba 12 ja 24V täpselt samad. Isegi sama varuosakood.

Ma olen teinud 3 autot kerge hoorattaga. Nendest esimese tegin raskelt kergele. Auto dünaamika muutus kehvemaks sest powerband ronis tiba üles kuid stock mootori juhtimine piiras ülevalt mineku ikka sama moodi ära seega kasutatav magus osa jäi lühemaks. Capri (viimati tehtud auto) panin kokku algul kerge hoorattaga, kuid nüüd läks raske sisse. Mootori käik pehmem ja ilusam. Sõitnud veel pmst pole.
009-FMC kirjutas:
17 Juul 2018, 10:27
ma isiklikult arvan et sillaga ei juhtu midagi, se 7 tolli differ kannatab seda 210nm lõtva ära, 7,5 tolli isegi 600nm maas hoidnud, enne annab kast järgi, või sild eemaldub kerest :D
BOA-l olid pidurid kinni roostetanud. Kui üritasin neid mootoriga lahti loksutada, sain suht kerge vaevaga jagu 7,5" lsd difri satikatest. Need LSD-d on fordil üsna õnnetu ehitusega sest LSD sidurid ainult ühel pool ja ei aita eriti satelliitidelt koormust maha võtta. Kõik vähegi vastupidavamad difrid on nelja satiga. Fordil ainult 2..

Re: Cosworth 2.9 V6 152kw sirrrale

Postitatud: 19 Juul 2018, 15:31
Postitas 009-FMC
Pöörlev tetail peab õigest kohast kergem olema. Olen isegi proovid variante mitut, eks se jääb iga enda maitse asjaks selleks ka jutt et (minu arust)
Diffri kohapealt samamoodi jutte igasugusi, mina pole veel purustanud ühtki,
Minu BOB mootoril oli igatahes raskem vänt sees