mootori kett

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

mootori kett

Postitus Postitas erki » 11 Sept 2006, 10:26

ise arvan et on selles viga kuna auto käib vahetevahel nagu diisel, klõbiseb mingi aja siis jääb korraks vait ning siis jälle jne
et kas on kellelgi kogemusi olnud seoses ketiga ning oskaks paar nõuannet vms anda ning palju need ketid muidu maksavad ka?

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 11 Sept 2006, 11:05

kui bensumootor teeb diisli häält siis olex justkui detonatsiooniga tegu!?
või on se siiski rohkem klappide klõbin?
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
kexutaja
aktivist
Postitusi: 205
Liitunud: 07 Apr 2006, 15:50
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kexutaja » 11 Sept 2006, 12:25

ise kaldun arvama, et seeklõbin on kas klapid või tõukurid
klubid.ee

Kasutaja avatar
yax
Administraator
Postitusi: 371
Liitunud: 01 Jaan 1970, 03:00
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas yax » 11 Sept 2006, 14:40

Mul umbes sama jama. Aegajalt terve hoovõtu jooksul kõgil käikudel kostub mootorist klõbinat nagu oleks detonatsioon. Aga see peaks ju kostma ainult natsa aega kohe peale pedaali järsku allavajutamist. Kuid see klõbin on pidev. Isegi viiendaga 80. pealt või kolmandaga 50. pealt mõõdukalt vajutades. Naljakas on see, et see ei juhtu igakord vaid aeg-ajalt. Millal täpselt, seda süsteemi ei ole veel ära taband. Proovisin isegi 98-t, aga ei lugend see ka.

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 11 Sept 2006, 17:49

arvan, et sellise diagnoosi puhul on tegemist keti leevendi väsimusega või purunemisega. ehk siis pikk plastikust tald, mis suunab ketti ja asub püstises asendis väntvõlli otsas asuva hammasratta ja väljalaske klappide nukkvõlli hammasratta vahel.
Alguses tuleb klõbin aint käivitamisel ja poole minuti jooksul kaob aga hiljem on pidevalt ja on kosta just madalate pööretega, suurte pööretega sumbub muu mootori mürasse.
Jaotuskett maksab autoosad.ee-s 490.-
Talla vahetamiseks tuleb muidugi kett ka maha võtta ja siis oleks mõtekas ka see juba ära vahetada + veel sada vidinat :P
Kui jäi midagi arusaamatuks küsige. :lol:

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 11 Sept 2006, 19:42

no arvatavasti ongi viga ketis, ning yax ma soovitaks sul ka see kiiremas korras korda teha kuna kui kett peaks katki minema, siis jah...
aga ma hakkan ka siis lähiajal ketti, mootorit ja muid asju vahetama, minimum summa on hetkel 5000(kõik tihendid, geneka rihm, veepump jne jne)

Kasutaja avatar
thunder
aktivist
Postitusi: 257
Liitunud: 04 Mai 2006, 17:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas thunder » 14 Sept 2006, 15:18

minul oli sama jama,mootor klõbises,vahetasin väljalaske kollektori tihendid ära ja jäi vait.
Ford sierra universaal 2.0 91.a
Ford sierra sedaan 2.0 OHC 89.a
Renault Laguna 1.8
Yamaha R1

Kasutaja avatar
erki
Administraator
Postitusi: 1339
Liitunud: 03 Apr 2006, 19:57
Asukoht: Haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas erki » 14 Sept 2006, 21:30

nyyd arvatakse et hoopis ketileevendid, kuid no ega seal vahet pole, ma vahetan niikuinii kõik ketid asjad ära siis on vähemalt julgem tunne vajutada :P

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 15 Sept 2006, 08:01

erki kirjutas:nyyd arvatakse et hoopis ketileevendid, kuid no ega seal vahet pole, ma vahetan niikuinii kõik ketid asjad ära siis on vähemalt julgem tunne vajutada :P
Uuematel transititel mootori kett kestvat vabalt miljoni, iseasi on aga ketitallad mida võiks vahetada kuskil 300tuh kandis.

Hüdrotõukurid?

Mul eiklõbise midagi, kõik nagu tehasest tuli.

*Ei jaga sierra mootorit kuna vähene kokkupuude sellega. Tean seda et alati töötab.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Vasta