Bensiini kulu

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Aivis
aktivist
Postitusi: 427
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Aivis » 20 Apr 2006, 11:56

mul võtab 6-7L ja linnas 8-9L/100-le :) 2.0 -dohc-
Põline kiviaegne igavikuline Sierra klubilane :D

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 20 Apr 2006, 16:11

ma tahaks hirmsasti teada mida see -dohc- tähendab
seda mida DOHC tähendab seda ma juba tean-Double Overhead Camshaft, kas -dohc- on siis Double Over Camshaft Head :shock:

Kasutaja avatar
kexutaja
aktivist
Postitusi: 205
Liitunud: 07 Apr 2006, 15:50
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kexutaja » 28 Apr 2006, 14:35

Kriss kirjutas:ma tahaks hirmsasti teada mida see -dohc- tähendab
seda mida DOHC tähendab seda ma juba tean-Double Overhead Camshaft, kas -dohc- on siis Double Over Camshaft Head :shock:
eiei Double Overhead CamsHaft :D :D
klubid.ee

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Re: Bensiini kulu

Postitus Postitas TOm » 19 Mai 2006, 18:31

antu1 kirjutas: 100 km peale läheb u nii 15-20 l. Naq ameeriklane juba:S
üx tarkpea rääkis et sierra pidavatki põhinemal ameerika tehnikal :lol:
aga kokku pannakse saksas.



Muidex seda ka veel et lambdat annab kodus testriga ka kontrollida. mootor peab soe olema. otsid üles lambda pistiku, teed kindlax "+" ja "-"juhtmed ning lükkad nõelad sinna pesadesse (pistikut ei tohi lahti võtta) nõelte kaudu mõõdad testriga pinget. kuna sealt tulev ei ole üle 1v siis testrile panna peale 2v piirkond. Näit peaks jääma kusagile 0,6...0,7v siis on lambda töökorras.
enda autol tegin nii ja igaxjuhuks kontrollisime väljalaske gaasidest asja üle ja asi oli korras (nagu ka tester näitas)

ehk sai keegi aru mida mõtlesin:D

ghost

Postitus Postitas ghost » 13 Juul 2006, 10:05

minek muutub sul siis paremaks kui sa lambda üldse välja keerad ja augu kollektorisse jätad :P siis teeb häält nagu ameeriklane ja liigub nagu ameeriklane :P ja võtab bensu kah nagu ameeriklane :D

a, noh sierra ongi ameeriklane, aint saksas toodetud euroopa turule :P

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 13 Juul 2006, 10:11

sina olidki see tarkpea:D...sierra = ameerika auto, mis on pimedate skakslaste poolt opeli tehases kokku klopsitud :lol: ja omal nyyd juba 2! sierrat :D
powered by 2.0 Ohc

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 13 Juul 2006, 11:09

Kas see pistik ongi mis akukõrval töllerdab mingite testrite jaoks?
Lambda andur on väga kuum asi tundub, kõik räägivad sellest ja et oi mul see läbi ja puha ja vahetasin mina ära jne.
Mina eiteagi kas mul seda ongi, katalüsaatorit enam pole. :lol:
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Jaanis
fanaatik
Postitusi: 654
Liitunud: 05 Apr 2006, 03:38
Asukoht: Harjumaa, Kiisa

Postitus Postitas Jaanis » 13 Juul 2006, 11:21

Pole enda masinal lamdat ega katalisaatoreid alles, aga lamda pean tagasi panema. Mingi vend väitis, et see on vajalik küttesegu kontrollimiseks ja ei ühenda seda mootoriga vaid paigaldad eraldi näidiku selle jaoks. Katsun lähi ajal selle tööga hakkama saada.

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 13 Juul 2006, 11:42

tamar kirjutas:Kas see pistik ongi mis akukõrval töllerdab mingite testrite jaoks?
Lambda andur on väga kuum asi tundub, kõik räägivad sellest ja et oi mul see läbi ja puha ja vahetasin mina ära jne.
Mina eiteagi kas mul seda ongi, katalüsaatorit enam pole. :lol:
piilu kapoti alt sumpa toru...sealt peax nägema kas sumpa toru küljes on andur või ei... kui on siis hakka mööda tema juhtmeid ülespoole tulema...mul igatahes oli lambda pistik teisel pool (mitte aku kõrval). aga vot ma ei tea kummal pool sul VL kollektor asub.

aku kõrval on ka mingid imelikud pistikud...üx neist peax justkui diagnostika oma olema (autoData nii väitis) aga ei viici syveneda neisse...kui nad midagi halba ei tee siis las olla.
powered by 2.0 Ohc

ghost

Postitus Postitas ghost » 13 Juul 2006, 12:46

ma ei ole kindel kas sierradel on nii, aga lambda peaks olema kruvitud vl kollektorisse ja kui see ära võtta siis jääb sinna lihtsalt tühi auk. anduril peaks olema 3-4 juhet, millest siis kasutuses on põhimõtteliselt 2 kanalit. mõte on see, et lambda annab infot ajule ja see omakorda pritsele küttesegu kohta. tegelikult on nii, et kui lambda tsenseeritud või seda pole siis aju lükkab ennast vearežiimi peale ja juhib pritset (karbussi) vastavelt tehaseseadistustele. kui lambda katki siis võib bensukulu 30L peale ka tõusta kui mingi -tsenseeritud- aju on, mis ei saa aru, et lambda valet infot edastab. mul oli eelmise autoga selline laks.

ghost

Postitus Postitas ghost » 13 Juul 2006, 12:48

TOm kirjutas:sina olidki see tarkpea:D...sierra = ameerika auto, mis on pimedate skakslaste poolt opeli tehases kokku klopsitud :lol: ja omal nyyd juba 2! sierrat :D
no aga nii ongi :D:D
varsti äkki kolmas ka. võibolla ostan 89a. dohc 'i ka ära töökaaslaselt mingi viiesotiga :P kui saab.

Kasutaja avatar
Priit
Moderaator
Postitusi: 1164
Liitunud: 30 Apr 2006, 03:01
Asukoht: tartu/põltsamaa

Postitus Postitas Priit » 14 Juul 2006, 08:58

korra kui mul pill jukerdama hakkas siis proovisin kah lambda tagant 'ra tommata. juhtus siis niimoodi et auto ei tahtnud enam yldse k2ia. tyhik2ik koikus meeletult jne...
Mees peab nii palju jooma, et naine taararahast lõdvalt ära elaks!

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 14 Juul 2006, 09:38

ma kunagi kahtlustasin ka et lambda peetis on...külmast peast oli suisa piin sõita...kakkus ja suri välja koguaeg...kontrollisin lambdat...funkas
puhastasin ka tyhikäigu mootorit...ikka mei saand masinat normaalselt sõitma.

lõpuks isal meenus, et kunagi oli meil ühe mitsuga sama jama, aga siis oli süüdi ventika termoandur...vahetati ära ja vsjo

tegime siis minu autoga sama...proovisime algul...nu raibe puterdas nii kuidas jaksas ja suri välja...võtsime ventikate termoanduril pistiku tagant ära ja töötas nagu kellavärk...nyyd sellest juba 3-4 kuud möödas ja sõidab....ventikas käib nyyd nupust...salongis.

veider või mis :lol:
powered by 2.0 Ohc

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 16 Juul 2006, 23:37

ÄÄ mul põle ültse vendikat.

See kollektoriküljes olev asjandus, mõtlesin ta mahakeerata aga eiviitsind auku kinnikeevitada niiet jätsin ta peale, aga juhtmed lõikasin ikkagi tagant ära kuna töllerdasid niisama jalus.

Kui kedagi huvitab siis kui isa ostis selle sierra aastal 1995 ja 16 juunil, juba siis olid pistikud lahti ühendatud ja neid KEEGI ka kunagi kokku ühendanud pole, nüüd lõikasin üldse need küljest ära.
Kütusekulu on linnas mingi 10sajale, maanteel 7-8 ja järvepeal keskmiselt 15 sajale, kui kõvasula ja paks lumi kah takkatipuks võtab ikka mehiselt üle 20.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

DioX
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas DioX » 12 Mai 2007, 22:43

Rahvas! Mul kah sihuke probleem ,et võtab kütet palju umbes 15l sajale
mootoriks 2.0 OHC 74kw EFI pritsung 91a. ! Kas aitab kah äkki lambda lahti ühendamine või on viga milleskis muus ? küünlad ja juhtmed vahetatud õhufilter vahetatud kuid bensu filter veel mitte (kas võib asi olla mustas bensu filtris ?) või äkki pihustid vajavad vahetust ?
Ja selline asi, et kui kiirendad nt 2 ja 3 käiguga siis jõuab umbes 3 tuhande pöördeni ja jääb seisma nagu oleks piirajas ja siis hakkavad pöörded tasakesi tõusma , äkki keegi teab ka milles probleem ?

Vasta