Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tanel » 22 Aug 2008, 11:17

tarmo kirjutas:kuid kui sõidad väga väikese rõhuga siis ei ole ju korralik turbokas kah vaid pigem kvalifitsserum järele aidatud hingamisega vabalt hinav :D
No ikka väga maha keeratud r6huga ka s6itma ei hakka :lol:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tarmo » 22 Aug 2008, 12:09

siis võib kulukaks minna :D

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tanel » 22 Aug 2008, 13:35

tarmo kirjutas:siis võib kulukaks minna :D
No läheb siis läheb aga vähemalt olen ära proovinud selle :P

Tra jähin väga heast sierrast hilma pidin homme vaatama minema aga rsk myydud juba :evil:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Kristjan » 23 Aug 2008, 23:47

Selle asemel, et siin poste laksid oleks sul see asi ammu koos juba. Kui kogu töö ise teha ei ole probleem 20k eest pinto'le vähe jõulisa saada. 60-70 tuhhi saad ka kulutada, aga siis on jõu numbrid vähe teised.

nüüd tuleb kindlasti hunnik poste et never ei tööta jne. N4B mootor on 8,5 surveastmega. Seega mootori sisse minema ei pea.

turbo k26: 2000-4000
wg: 500-1000
bmw tds cooler: 500
õlitus vollad ja stutsid: 500-1000
kolle flansid: 1000
kolle materjal: 500
laadimis torud: 500
ms: kõige prostam vist on 2000 mõistlik variant ca 5000
vems: kõik vajalik peaks tulema 7000 eest
vähe kangemad pihustid: 2000

olenevalt siis ajust kas 14 000 või 16000 eeki.

Aga kuna selle rahaeest saab sierrasid 2tk siis ei hakka ka keegi veavama ennast sellega.

tann15 juttu viskad siin kõvasti tee ära kui huvi nii suur on.
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tanel » 24 Aug 2008, 12:27

Kristjan kirjutas:Selle asemel, et siin poste laksid oleks sul see asi ammu koos juba. Kui kogu töö ise teha ei ole probleem 20k eest pinto'le vähe jõulisa saada. 60-70 tuhhi saad ka kulutada, aga siis on jõu numbrid vähe teised.

nüüd tuleb kindlasti hunnik poste et never ei tööta jne. N4B mootor on 8,5 surveastmega. Seega mootori sisse minema ei pea.

turbo k26: 2000-4000
wg: 500-1000
bmw tds cooler: 500
õlitus vollad ja stutsid: 500-1000
kolle flansid: 1000
kolle materjal: 500
laadimis torud: 500
ms: kõige prostam vist on 2000 mõistlik variant ca 5000
vems: kõik vajalik peaks tulema 7000 eest
vähe kangemad pihustid: 2000

olenevalt siis ajust kas 14 000 või 16000 eeki.

Aga kuna selle rahaeest saab sierrasid 2tk siis ei hakka ka keegi veavama ennast sellega.

tann15 juttu viskad siin kõvasti tee ära kui huvi nii suur on.
Mis sina selle pärast muretsed,kui selgub et on vaja nii teha siis ka teen hetkel ei ole lihtsalt nii kindel mis mootorigas peale hakkan :P
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas GTO » 24 Aug 2008, 22:48

võta toone natuke maha kõigepealt ürita oma mootori tehasevõimsus saavutada ja mootor käima saada korralikult (see ei ole normaalne et mootor töötab "pinges" ja käivitamisel peab hinge kinni hoidma et kas läheb käima või peab lükkama...) sama mootor scorpa peal jookseb välja 208km/h mõtle nüüd natuke selle üle. see et sa üritad max 5000eek turbo projekti on täiesti mõttetu

Kasutaja avatar
GTO
fanaatik
Postitusi: 507
Liitunud: 14 Mai 2007, 12:57
Kontakt:

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas GTO » 27 Aug 2008, 16:12

Pilt

The Minker is a 323bhp version of the XR4x4. The engine is a hand built Turbo Technics 2.9 V6 with the compression ratio lowered to 7.25:1. Fitted to that are a pair of Garrett T2 turbos supplying a maximum of 1.05 bar maximum boost pressure. It boasts a 0-60 of just 4.7 seconds with a whoping 348 ft lb torque at just 2800rpm.


no tann teed järgi?

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas xr4 » 28 Aug 2008, 00:36

ilusad punased torud :D
XR4iPilt

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tanel » 28 Aug 2008, 10:46

Vaatasin ja imestasin ise ka seda eile :P
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tanel » 25 Sept 2008, 13:03

Öelge siis nyyd mis mootort (Sierradest) k6ige etem oleks turbotada ja lihtsuse poolest?
1) 1.6
2) 2.0 ohc karpa
3) 2.0 ohc pritsung
:roll:
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kristjan
fanaatik
Postitusi: 558
Liitunud: 23 Apr 2007, 22:55

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Kristjan » 25 Sept 2008, 14:58

Miks üldse vaeva näha 1.8 liitrist saab ju juba tehasest turboga, jääb aretamine ära.
sierra mk I 5d

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tarmo » 25 Sept 2008, 15:25

2,0 pritsungiga ohc annab vast kõige mõnusamalt välja

kinqpool
aktivist
Postitusi: 283
Liitunud: 26 Nov 2007, 11:11
Kontakt:

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas kinqpool » 25 Sept 2008, 15:42

2.0 OHC
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!

Kasutaja avatar
Tanel
sõltlane
Postitusi: 4307
Liitunud: 05 Aug 2007, 23:13
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas Tanel » 25 Sept 2008, 16:27

Kas selle mootoriga oleks m6tet vaeva näha :?:
Pilt

Nimelt saaks terve auto ime odavalt aga palju selle karpaga kytuse kulu olla v6ib?
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine

Postitus Postitas xr4 » 25 Sept 2008, 18:03

tann15 kirjutas:Kas selle mootoriga oleks m6tet vaeva näha :?:
Pilt

Nimelt saaks terve auto ime odavalt aga palju selle karpaga kytuse kulu olla v6ib?

isa sõitis sellisega ca 10 a ja eks aeg tegi minekuga ja kütusekuluga oma töö, lõpus võtis ta ca 11l sajale keskmiselt
XR4iPilt

Vasta