No ikka väga maha keeratud r6huga ka s6itma ei hakkatarmo kirjutas:kuid kui sõidad väga väikese rõhuga siis ei ole ju korralik turbokas kah vaid pigem kvalifitsserum järele aidatud hingamisega vabalt hinav
Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
siis võib kulukaks minna
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
No läheb siis läheb aga vähemalt olen ära proovinud selletarmo kirjutas:siis võib kulukaks minna
Tra jähin väga heast sierrast hilma pidin homme vaatama minema aga rsk myydud juba
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Selle asemel, et siin poste laksid oleks sul see asi ammu koos juba. Kui kogu töö ise teha ei ole probleem 20k eest pinto'le vähe jõulisa saada. 60-70 tuhhi saad ka kulutada, aga siis on jõu numbrid vähe teised.
nüüd tuleb kindlasti hunnik poste et never ei tööta jne. N4B mootor on 8,5 surveastmega. Seega mootori sisse minema ei pea.
turbo k26: 2000-4000
wg: 500-1000
bmw tds cooler: 500
õlitus vollad ja stutsid: 500-1000
kolle flansid: 1000
kolle materjal: 500
laadimis torud: 500
ms: kõige prostam vist on 2000 mõistlik variant ca 5000
vems: kõik vajalik peaks tulema 7000 eest
vähe kangemad pihustid: 2000
olenevalt siis ajust kas 14 000 või 16000 eeki.
Aga kuna selle rahaeest saab sierrasid 2tk siis ei hakka ka keegi veavama ennast sellega.
tann15 juttu viskad siin kõvasti tee ära kui huvi nii suur on.
nüüd tuleb kindlasti hunnik poste et never ei tööta jne. N4B mootor on 8,5 surveastmega. Seega mootori sisse minema ei pea.
turbo k26: 2000-4000
wg: 500-1000
bmw tds cooler: 500
õlitus vollad ja stutsid: 500-1000
kolle flansid: 1000
kolle materjal: 500
laadimis torud: 500
ms: kõige prostam vist on 2000 mõistlik variant ca 5000
vems: kõik vajalik peaks tulema 7000 eest
vähe kangemad pihustid: 2000
olenevalt siis ajust kas 14 000 või 16000 eeki.
Aga kuna selle rahaeest saab sierrasid 2tk siis ei hakka ka keegi veavama ennast sellega.
tann15 juttu viskad siin kõvasti tee ära kui huvi nii suur on.
sierra mk I 5d
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Mis sina selle pärast muretsed,kui selgub et on vaja nii teha siis ka teen hetkel ei ole lihtsalt nii kindel mis mootorigas peale hakkanKristjan kirjutas:Selle asemel, et siin poste laksid oleks sul see asi ammu koos juba. Kui kogu töö ise teha ei ole probleem 20k eest pinto'le vähe jõulisa saada. 60-70 tuhhi saad ka kulutada, aga siis on jõu numbrid vähe teised.
nüüd tuleb kindlasti hunnik poste et never ei tööta jne. N4B mootor on 8,5 surveastmega. Seega mootori sisse minema ei pea.
turbo k26: 2000-4000
wg: 500-1000
bmw tds cooler: 500
õlitus vollad ja stutsid: 500-1000
kolle flansid: 1000
kolle materjal: 500
laadimis torud: 500
ms: kõige prostam vist on 2000 mõistlik variant ca 5000
vems: kõik vajalik peaks tulema 7000 eest
vähe kangemad pihustid: 2000
olenevalt siis ajust kas 14 000 või 16000 eeki.
Aga kuna selle rahaeest saab sierrasid 2tk siis ei hakka ka keegi veavama ennast sellega.
tann15 juttu viskad siin kõvasti tee ära kui huvi nii suur on.
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
võta toone natuke maha kõigepealt ürita oma mootori tehasevõimsus saavutada ja mootor käima saada korralikult (see ei ole normaalne et mootor töötab "pinges" ja käivitamisel peab hinge kinni hoidma et kas läheb käima või peab lükkama...) sama mootor scorpa peal jookseb välja 208km/h mõtle nüüd natuke selle üle. see et sa üritad max 5000eek turbo projekti on täiesti mõttetu
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
The Minker is a 323bhp version of the XR4x4. The engine is a hand built Turbo Technics 2.9 V6 with the compression ratio lowered to 7.25:1. Fitted to that are a pair of Garrett T2 turbos supplying a maximum of 1.05 bar maximum boost pressure. It boasts a 0-60 of just 4.7 seconds with a whoping 348 ft lb torque at just 2800rpm.
no tann teed järgi?
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Vaatasin ja imestasin ise ka seda eile
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Öelge siis nyyd mis mootort (Sierradest) k6ige etem oleks turbotada ja lihtsuse poolest?
1) 1.6
2) 2.0 ohc karpa
3) 2.0 ohc pritsung
1) 1.6
2) 2.0 ohc karpa
3) 2.0 ohc pritsung
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Miks üldse vaeva näha 1.8 liitrist saab ju juba tehasest turboga, jääb aretamine ära.
sierra mk I 5d
- Tarmo
- Klubi juhatus
- Postitusi: 9090
- Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
- Nimi: Tarmo
- Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
2,0 pritsungiga ohc annab vast kõige mõnusamalt välja
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
2.0 OHC
http://www.rehvibox.ee" onclick="window.open(this.href);return false; rehvitööd sinu koduuksel!
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
Kas selle mootoriga oleks m6tet vaeva näha
Nimelt saaks terve auto ime odavalt aga palju selle karpaga kytuse kulu olla v6ib?
Nimelt saaks terve auto ime odavalt aga palju selle karpaga kytuse kulu olla v6ib?
/ Ford Scorpio 2.9 V6 RWD /
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Ford Mondeo mk3 2.0 16vtddi
Ford Mondeo mk1 1.8 16v
Re: Kas on mõtet vaeva näha? Turbotamine
tann15 kirjutas:Kas selle mootoriga oleks m6tet vaeva näha
Nimelt saaks terve auto ime odavalt aga palju selle karpaga kytuse kulu olla v6ib?
isa sõitis sellisega ca 10 a ja eks aeg tegi minekuga ja kütusekuluga oma töö, lõpus võtis ta ca 11l sajale keskmiselt
XR4i