karbussi probleem

Kapotialused jutud
Vasta
xxxxxxy
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Okt 2006, 18:22
Asukoht: järvamaa,koeru,kapu
Kontakt:

karbussi probleem

Postitus Postitas xxxxxxy » 23 Okt 2006, 18:48

madalatel pööretel ei käi,bensutase on ka liiga kõrge karbussis,tegemist on 87.a. sierraga, kas viga võib olla ujuki nõelas mis annab liiga palju kätte kütust?

hellracer
kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 11 Okt 2006, 21:43
Asukoht: Jõgeva

Postitus Postitas hellracer » 25 Okt 2006, 02:05

proovi esialgu segukruvi keerata
Question: How to shoot the enemy who lives inside your head?

xxxxxxy
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Okt 2006, 18:22
Asukoht: järvamaa,koeru,kapu
Kontakt:

Postitus Postitas xxxxxxy » 30 Okt 2006, 18:33

no segukruvi keerasin küll jh,bensukulu on nyyd selline 15 liiriga 90 kilomeetrit. ma arvan et segu kruvist on asi kaugel,panin uue jagajakaane ka,oli teine väheke läbi omadega.aga milles siis viga et bensutase kõrge on ja bensuhais ka üleval kogu aeg

tamar
Moderaator
Postitusi: 1978
Liitunud: 03 Apr 2006, 18:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tamar » 31 Okt 2006, 01:39

Hais üleval, siis paak ikka terve? Kütusetorustik on terve? Kusagilt leke peab olema kui hais üleval.
Ford Sierra 2,9 V6 Cosworth Ghia 143kw 1989a ootamas oma aega
Transitipeale üleläinud...

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 31 Okt 2006, 08:56

tamar kirjutas:Hais üleval, siis paak ikka terve? Kütusetorustik on terve? Kusagilt leke peab olema kui hais üleval.
vabalt võib ka põlemata kütus haiseda :!:

xxxxxxy
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Okt 2006, 18:22
Asukoht: järvamaa,koeru,kapu
Kontakt:

Postitus Postitas xxxxxxy » 31 Okt 2006, 18:02

no aga ujukiruum on peaaegu ääreni bensu täis,ennem oli see auto sugulase käes aastaid,tema arvas et bensukulu suurenes selletõttu et nõel on omadega õhtul,et seepärast saabgi liiga palju kätte

Kasutaja avatar
Kriss
aktivist
Postitusi: 358
Liitunud: 04 Apr 2006, 09:27
Asukoht: Talinn, Nõmme

Postitus Postitas Kriss » 01 Nov 2006, 09:55

vääna siis ujukeid allapoole. kas sul ülesurve klapp on vahel? tüüsid puhtad?

xxxxxxy
turist
Postitusi: 12
Liitunud: 23 Okt 2006, 18:22
Asukoht: järvamaa,koeru,kapu
Kontakt:

Postitus Postitas xxxxxxy » 01 Nov 2006, 18:02

ülesurve klapist ei tea midagi,olen suhteliselt uus autode alal ,ennem tegelesin siklitega.

Kasutaja avatar
Ishwar
turist
Postitusi: 17
Liitunud: 21 Okt 2006, 11:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ishwar » 28 Nov 2006, 20:55

ei hakka uut teemat tegema!

Soovitage head karbussitundjat TLN piires/vahetus läheduses!
Oleks soov lasta oma karpa üle vaadata/regullida/kulunud osad vahetada!
NB ! Omal pole KOHTA ja OSKUSI nii palju et asi ette võtta niiet ärge rääkige kuidas ja mida teha :roll: !
Ford Sierra 1982 1.6 55kw

tarxs
turist
Postitusi: 5
Liitunud: 17 Jaan 2007, 14:08

Postitus Postitas tarxs » 17 Jaan 2007, 14:29

hellracer kirjutas:proovi esialgu segukruvi keerata
loll küsimus, aga kus se segukruvi paikneb?

Kasutaja avatar
Dexter
Klubi liige
Postitusi: 1392
Liitunud: 20 Okt 2006, 19:08
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Dexter » 17 Jaan 2007, 16:25

tarxs kirjutas:
hellracer kirjutas:proovi esialgu segukruvi keerata
loll küsimus, aga kus se segukruvi paikneb?
Kui seista auto ees ja vaadata auto tagumiku poole...siis karburaatori vasakul küljel all ääres...see vask kruvi


Kuid jätkaks selle ujuki taseme jutuga....sooviks teada neid avanemis ja sulgumis mõõte...sierra käsiraamatus mis sierra klubi lehel üleval on ei jäänud silma...

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 17 Jaan 2007, 18:46

sõltub mis karbuss on

weber 2v (28/30 DFTH)
1. tühikäik: 775-825 rpm
2. tühikäigu segu (co sisaldus): 0,75-1,25 %
3. kiire tühikäik: 1600-1800 rpm
4. ujuki tase (koos tihendiga): 5,5-6,5 mm

weber 2v (32/36 DGAV) (part nos 85hf 9510 ca ja da)
1. 800 +- 25 rpm
2. 1,5 +- 0,2 %
3. 2900 +- 100 rpm
4. (ilma tihendita)
vask ujuk: 41,0 mm
plastik ujuk: 35,3 mm

weber 2v (30/34 DFTH)
1. 800 (elektrooniliselt kontrollitud)
2. 0,75 - 1,25%
4. (tihendiga) 7,5-8,5 mm

weber 2v (32/36 DGAV) (part nos 85hf 9510 cb ja db)
1. 875 (elektrooniliselt kontrollitud)
2. 1,0 +- 0,25%
4. (tihendiga) 8,0 +- 0,5mm

pierburg 2v (2e3) sohc mudelitele (part nos 85hf 9510 ab)

1. 800 +- 20 rpm
2. 1,3%
3. 830 +- 30 rpm

pierburg 2v (2e3) sohc mudelitele (part nos 85hf 9510 jb ja kc)

1. manuaal kast: 850-900 rpm
automaat kast: 775-825 rpm
2. 1,0-1,5%
3. 1850-1950 rpm

pierburg 2v (2e3) cvh mudelitele

1. manuaal kast: 850-900 rpm
automaat kast: 775-825 rpm
2. 0,75-1,25%
3. 2000rpm

weber 2v (TLD)
1. 850 +- 25 rpm
2. 1,0 +- 0,25%
3. 1800 +- 50 rpm
4. (tihendiga) 29,0 +- 0,5mm

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 17 Jaan 2007, 18:57

ford VV karburaator: 1,3; 1,6 (lcs ja lct); p100
weber 2v (28/30 DFTH): 1,6 (lsd ja lse)
Pierburg 2v (2e3): 1,8
weber 2v (32/36 DGAV): 2,0 sohc kuni 1985
weber 2v (30/34 DFTH): 2,0 sohc alates 1985 (mitte p100)
weber 2v (TLD): 2,0 dohc

Vasta