Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Kapotialused jutud
Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas Tarmo » 18 Okt 2009, 16:22

sassul g-tech olemas, ta võiks ära proovida mõõtmised summutajaga ja ilma

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas Sassu » 18 Okt 2009, 17:25

Päris g-techi enam ei ole. Nüüd on gps'i põhine RaceChrono, millega saab ringrajal ka midagi asjalikku teha.
Kui meeles on ja viitsimist leian, võin ju proovida :P

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas xr4 » 18 Okt 2009, 22:13

Sassu kirjutas:Päris g-techi enam ei ole. Nüüd on gps'i põhine RaceChrono, millega saab ringrajal ka midagi asjalikku teha.
Kui meeles on ja viitsimist leian, võin ju proovida :P

enda analüüsiks on see ju päris hea asi
XR4iPilt

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas Sassu » 19 Okt 2009, 01:02

Täpselt.. selle jaoks ta ongi =)

Kasutaja avatar
vvallo
kasutaja
Postitusi: 196
Liitunud: 17 Apr 2008, 21:16
Asukoht: Tallinn/Kadrina

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas vvallo » 21 Okt 2009, 10:24

ei oska ise seda vastusurve valemit praegu genereerida siin, aga töömahu, pöördemomendi jne nimetajatega veidi tehteid teha, siis ega päris tühja toru alla toppida pole mõtet.
Vabalthingavatel rallikatel isegi lükatakse paunad või resod vahele ikka.
Ülelaadimisega mootoritel muidugi suhteliselt ükskõik mis seal all on.
Esisild võib vedada siis, kui tagasild juba veab!

Kasutaja avatar
legendaarne666
Klubi auliige
Postitusi: 552
Liitunud: 16 Okt 2007, 19:56
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas legendaarne666 » 21 Okt 2009, 10:49

Qubik kirjutas:Jahh, *raudkang läbi katalüsaatori* teema propageerijad võiksid sutsu tegeleda vastava ala kirjandusega, enne kui algajale midagi soovitama hakkavad.
Oota ma ei saa nüüd aru kes siin midagi propageerinud on???Ma rääkisin oma kogemusest mis ma tsenseeritud katiga tegin ja ülejäänud summuti oli mul uus pandud.Minekule see nüüd midagi juurde ei andnud ja vähemaks ka ei võtnud.Ega mul rallikas pole et iga väike asi viimseni pinges peaks olema.Tuleb ikka oma rahakotile mõelda ja vaadata kuidas mõistlikum tegutseda on. Muidugi kunagi sai järgi proovitud küll et kuidas auto edasi läheb ainult tuletoruga,aga jah ega ta ikka hästi ei tööta küll. :lol:

hfwklu
turist
Postitusi: 24
Liitunud: 19 Nov 2008, 21:40

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas hfwklu » 21 Okt 2009, 19:23

No mina oskan omalt poolt öelda nii palju, et kunagi sai ühte sierrat vaatamas käidud. Saime masian käima ja niikaua kuni proovisõitu ei olnud teinud oli asi normaalne. Istusin sisse ja hakkasin sõitma, kohalt ära minnes oli päris ilus suitsupilv taga ja 2. käik, gaas põhjas ja masin absoluutselt edasi ei läinud. No kohe üleüldse ei läinud. Müüa põhjendas seda puuduva tagumise pütiga ja sellest tingitud vastassurve kadumisega. No sorry, nii lolli juttu pole ma pikka aega kuulnud. Ega see 2T mootor ei ole mis vajab kõvasti vastassurvet ja tegelt peaks küll nii olema, et tavaline vabalthingatav (jutt ei käi võidusõidu mootorist) tahab mingil määral vastassurvet, kuid see ei ole nii suure tähtsusega kui 2T mootorite vastassurve vajadus. Igastahes, kui seal midagi umbes on siis kas diagnostikas ei ole kuidagi võimalik seda kindlaks teha ning piiratud heitgaaside liikumine mõjutab ka näiteks masina pöördesseminekut. Uuematel autodel on ka engine check märgutuli mille põlemine võib ka tingitud olla problemaatilisest katalüsaatorist. Parandage kui eksin:)
Viimati muutis hfwklu, 22 Okt 2009, 22:04, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas Tarmo » 22 Okt 2009, 20:19

vvallo kirjutas:...Vabalthingavatel rallikatel isegi lükatakse paunad või resod vahele ikka.
Ülelaadimisega mootoritel muidugi suhteliselt ükskõik mis seal all on.
näiteks rinkal ei lasta sind viisaka hääleta rajalegi sest ka raja kohtunikud tahavad elada, see on ükspõhjus miks seal resod on

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas Tarmo » 19 Mai 2016, 23:11

engine mastersites oli hea osa, tõmbaks vana sae jälle käima :D
https://www.youtube.com/watch?v=_PVXvHkr-Vs
open headers on parim
3" on natuke kehvem
2,5" kõige kehvem

4:01 käib freiburger kah selle interneti tarkuse välja et summutajaga võidad pöördemomenti :D ei võitnud :lol:

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas IvoK » 31 Mai 2016, 21:23

Mis see open headers on siis pm täiesti ilma pütidetta süsteem ?
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Püttide ja katalüsaatorite puhastamine

Postitus Postitas Tarmo » 02 Juun 2016, 19:42

ainult toru kolle (see osa mis sinna esimese flantsini läks)

Vasta