1. leht 1-st

K: Auto ei jää käima

Postitatud: 29 Apr 2006, 17:47
Postitas antu1
probleem selline et sõitsin ringi ja järsku langes tahhoka pealt seier 500 peale ja siis suri välja.alguses kahtlustasin bensupumpa aga pump lööb ja bensiin jõuab mootorini. kui auto seisab mõnda aega siis läheb käima aga gaasi andes jääb nagu hing kinni ja sureb välja. kui nii mitu korda proovida siis lõpuks ei lähe üldse käima. kui kallasin mootorisse otse natukene bensiini siis läheb kohe käima ja kui gaasi annan siis ei sure välja.
milles võiks viga olla?
kui pump lööb bensiini kas ta peab lööma tugeva survega või lihtsalt voolama?

Andres

Postitatud: 29 Apr 2006, 19:49
Postitas vuntz
nii pumbal perab ikka surve taga olema aga tahaks teada mis liiki mootor sul on kas karpa või pritsung

Postitatud: 29 Apr 2006, 22:45
Postitas Jaanis
vuntz kirjutas:nii pumbal perab ikka surve taga olema aga tahaks teada mis liiki mootor sul on kas karpa või pritsung
Esialgu kontrolli jah kas bensupump töötab õige survega ja teine viga, mis võib olla on bensufiltrid umbes.

Postitatud: 29 Apr 2006, 23:37
Postitas antu1
mootoriks on 2.0 -dohc-
kuidas ma seda survet kontrollin
kui võtan mootri küljest bensiinivooliku lahti ja süüded annan siis bensiin voolab sealt mitte ei pritsi ega purska.
kuidas see bensiin peaks sealt tulema?
ja bensu filter on max 5000km sõitnud

Postitatud: 30 Apr 2006, 02:19
Postitas Jaanis
antu1 kirjutas:mootoriks on 2.0 -dohc-
kuidas ma seda survet kontrollin
kui võtan mootri küljest bensiinivooliku lahti ja süüded annan siis bensiin voolab sealt mitte ei pritsi ega purska.
kuidas see bensiin peaks sealt tulema?
ja bensu filter on max 5000km sõitnud
Mõtekam on tagasijooksu voolik lahti võtta, peab korraliku joaga voolama. Enda omal oli sama jama ja katki oli bensupump. Pump töötas, aga kole uimaselt, mootor ei saanud korralikult kütet kätte.

Postitatud: 30 Apr 2006, 09:41
Postitas antu1
millinse see neist tagasivoolu voolik on?
kas see mis on pihustite paremal pool külje peal? või seal pihustite otsa pool? sest kui ma ühe lahti võtsin, siis sealt ei tulnud mitte midagi.

Postitatud: 30 Apr 2006, 11:11
Postitas Kriss
kui ma ei eksi siis mõlemad voolikud on pihustite kollektori küljes, peale peale voolu on on salongi pool ja tagasivoolu oma on enam-vähem keskel. kui pealevoolu oma lahti võtad siis peab sealt ikka kõvasti bensu tulema kui süüte sisse keerad ja kui tagasivoolu vooliku näpitsatega kinni pressid ja natuke sul ikka bensu peale tuleb siis peaks mingiks ajaks mootor käima jääma, kui siis ka ei käi siis on kindlasti pump läbi aga kui oled täitsa kindel et sul pumbast tuleb piisavalt suure survega bensiini siis kontrolli kommutaatorit see on vasaku lanseka küljes süütepooli all ja motograft on peale kirjutatud, kui see läbi siis hakkab ka sellist jama tegema ja seda saad kontrollida kas melasis kui maha keerad ja sinna viid või võtad mõne töötava auto pealt ja paned enda omale külge

Postitatud: 30 Apr 2006, 11:12
Postitas vuntz
tagasi voolu toru on se kust ei tule midagi ja kõige kergem on teada saada et kas pump on õhtul omadega või ei et võta pihusti lahti ja vaata kui keerad süüdet et kas tekib kerge udu pilv õhku või ei teki( ise pole seda katsetand aga tuttav ütles mulle et nii on kõige lihtsam)

Postitatud: 30 Apr 2006, 11:27
Postitas Kriss
ära nüüd kohe pihustite maha keeramise kallale asu see suht keeruline töö, pead pool mootorit lahtu kiskuma, bensurõhku saab ka lihtsamalt mõõta. muidugi ma ei tea milline näeb välja 2,0 -dohc- ja mis seal on, ma igatahes räägin 2,0 DOHC -st