K:2,0 vs 2,9

Kapotialused jutud
rx-7
turist
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Jaan 2007, 21:01
Asukoht: tallinn

K:2,0 vs 2,9

Postitus Postitas rx-7 » 19 Jaan 2007, 21:24

et siis oleks selline kysimus..kui keegi oskab vastata..mul siin yks ford transit ja 2,0 karpa.mootor kottis..ja siis mõtlesin ,et paneks peale 2,9 kuna see 2,0 jääb transitil lihtsalt lahjaks..et siis kysiks asjaga tegelenute käest kui raske ettevõtmine see on ja kas see sama kasti otsa istub kui 2,0? ja mootori käpad ja muud vidinad ka ..ja millega piirdub pritsesysteemi elekter?
paintballi kunn..

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 19 Jaan 2007, 22:32

ohsa...sellist ideed pole varem nähtud :D

aaga on transiti 2.0 sama mis sierradel/scorpadel? kui jah siis pole erilisi raskusi...kui ei siis on ikka nikerdamist.
powered by 2.0 Ohc

rx-7
turist
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Jaan 2007, 21:01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas rx-7 » 19 Jaan 2007, 22:39

2,0 mootor täpipealt sama mis sierral.aga siis 2,9 ja 2,0 mootorid istuvad ilusti omavahel vahetades kastide otsa?? ja kui sidurid erinevad siis kas need ka kinnitustelt samad?et mis vahetama peab ,et asi klapiks?
paintballi kunn..

Kasutaja avatar
IvoK
sõltlane
Postitusi: 2070
Liitunud: 23 Apr 2006, 10:42
Asukoht: Järvamaa-Tallinn.

Postitus Postitas IvoK » 20 Jaan 2007, 02:23

Ei usu et seal midaki rasket on, kui olemas see 2.9 mootor, koos vaja mineva juhtmestiku, ajude, plokkidega siis asi väga lihtne ju, ainult pead vaatama siis käigu kasti. :) :) :) ja selle probleemi lahendab edukalt ka 2.0 dohc sierra MT-75 k, kast. :D


edu igaljuhul, ootame siis 2.9 transit-it 8) 8)
Sierra 2.0i 85a
Sierra 2.0i 93a
Probe 2.5 96a
M3 1.6 04a
Sierra 2.0i 92a
Mondeo 2.0 103 11a

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 20 Jaan 2007, 11:09

rx-7 kirjutas:2,0 mootor täpipealt sama mis sierral.aga siis 2,9 ja 2,0 mootorid istuvad ilusti omavahel vahetades kastide otsa?? ja kui sidurid erinevad siis kas need ka kinnitustelt samad?et mis vahetama peab ,et asi klapiks?
2.9 on V6 mootor ja kinnitused teised..muidu ruumi poolest mahub (vähemalt sierradele/scorpadele). uued juhtmed vaja vedada + uus aju, sest 2.0 oma ei saa V6 mootoriga kindlasti hakkama.
powered by 2.0 Ohc

rx-7
turist
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Jaan 2007, 21:01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas rx-7 » 20 Jaan 2007, 12:30

kinnitused teised?? nagu siis käigukast ei istu otsa R4 v6-le või mootorikäpad teises kohas? ja kui käpad siis kas neid saab äkki omavahel vahetada?
ma uurin seda sellepärast ,et kui asi väga keeruline ei hakka ma doonorit yldse otsimagi ja matan idee maha..kergem enne inffi uurida kui pea ees tulle joosta..
ja sellest saan ma aru kyll ,et kogu pritse juhtmestik tuleb vahetada..
paintballi kunn..

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 20 Jaan 2007, 12:57

mootorikäpad kindlasti teised...osadel transititel oli vist mt75 kast all isegi...sinna otsa peaks ka v6 ilusti istuma....aga ega ma ei tea mis kast sul praegu all on ja kuidas 2.9 moto sinna otsa istub
powered by 2.0 Ohc

rx-7
turist
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Jaan 2007, 21:01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas rx-7 » 20 Jaan 2007, 13:21

ma siin uurisin ja mõõtsin ja vaatasin yhe scorpa pealt ja leidsin ,et väga teostatav..et siis kui kellegil oleks mulle pakkuda mõni 2,9 scorpa millel mootor hea ja muu tehnika väga pähh ja kere ussi täis v midagi muud halba siis ma viiks hea meelega symboolse summa eest selle scorpa jalust ära.. tänud teile info eest ka.
paintballi kunn..

Kasutaja avatar
KRANTS
kasutaja
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Okt 2006, 07:05
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KRANTS » 20 Jaan 2007, 14:34

kas ma olen liiga paranoiline, kui pakun et 2.0 käigukast ei ela 2.9-t üle :?: :roll: :lol: :lol:
ega ilmaasjata võimsamale mootorile võimsam kast pole ehitatud :wink:
Pilt

Kasutaja avatar
TOm
Administraator
Postitusi: 1182
Liitunud: 19 Mai 2006, 17:32
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas TOm » 20 Jaan 2007, 14:52

ei tea öelda...las katsetab, siis saab meile infi anda :D mis kast üldse v6-l all on...ma mõtlen manuaali...kui oli mt75 siis kast sama ehk siis 2.0 on saanud suurematele võimsustele mõeldud kasti :D samas 325 bemmi (e30) kast kannatab endiselt ligikaudu 200 ja üle selle hobust...tagadiffer samamoodi :D
powered by 2.0 Ohc

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 20 Jaan 2007, 16:53

nuut peaks olema erinev, minu arust!

rx-7
turist
Postitusi: 7
Liitunud: 19 Jaan 2007, 21:01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas rx-7 » 20 Jaan 2007, 18:12

need tyhised 30-40 kw ei tee väga vahet...ega ma pidevalt paugutama ei plaani hakata autoga..ja 2,0 v 2,9 mis vahet? see transit ja selle kast on ette nähtud vedama koormaid mis on nagu raskem ruunamine kui tyhised mõned kilovatid.niiet ma kaldun arvama ,et seal on varu ikka ette nähtud..
paintballi kunn..

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Postitus Postitas Tarmo » 21 Jaan 2007, 01:24

ma sain aru et isegi cosworth scorpal on mt75 vahel, niiet tava 110kw ei tohiks küll probleeme tulla siis

rau1
turist
Postitusi: 30
Liitunud: 08 Okt 2006, 12:40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rau1 » 21 Jaan 2007, 02:55

rx-7 kirjutas:need tyhised 30-40 kw ei tee väga vahet...ega ma pidevalt paugutama ei plaani hakata autoga..ja 2,0 v 2,9 mis vahet? see transit ja selle kast on ette nähtud vedama koormaid mis on nagu raskem ruunamine kui tyhised mõned kilovatid.niiet ma kaldun arvama ,et seal on varu ikka ette nähtud..
üle 50nm jõulisa tuleb ka mängu, mis peaks olema peaaegu 1/3 2.0 karpa mootori väändest

Kasutaja avatar
xr4
fanaatik
Postitusi: 833
Liitunud: 08 Okt 2006, 21:40
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas xr4 » 21 Jaan 2007, 16:59

no aga alusta käikari võrdlemisest, see nuut (mitu sälku on) tean et sõiduautol on vähem sälke nuut on väiksem, siis kummal pool on starter(v6 peaks olema vasakul siis-juhi pool)- sealt tulenevad sidurikoja erinevused(kojad on osadel kastidel vahetatavad)
samas see sama cossu2.9 istub ilma igasugu ümberehituseta 2.8 kasti otsa, mootori kinnitused sisuliselt samad :roll:

Vasta