Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Kapotialused jutud
Vasta
Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitus Postitas Silver » 03 Mai 2010, 15:14

Mootoriks on 2.0 OCH, 74kw, karpaga. Mis siis saaks, kui karterituulutus klapi asemele Selline filter panna ning vaakum voolik, mis kollektorisse läheb, kinni panna? Pöörded kõiguvad,sest see tihend klapi ja bloki vahel on ära vajunud. See klapp ja tihend pole eriti kuum kaup ka.
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitus Postitas Silver » 22 Mai 2010, 18:38

Oskab keegi seletada mida see PCV klapp õieti teebgi? Viliseb jubedalt. Ja mis siis saaks kui klapi asemele filter panna?
Long live 88kw!

Sassu
aktivist
Postitusi: 407
Liitunud: 09 Apr 2009, 16:50
Asukoht: Saku/tln

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitus Postitas Sassu » 22 Mai 2010, 22:24

Mul oli Escortil samasugune filter tuulutuse otsas ja ei juhtunud midagi. Päris paljudel on need, mõnel pole üldse filtrit.

Kasutaja avatar
alert
kasutaja
Postitusi: 83
Liitunud: 12 Nov 2009, 19:17
Asukoht: Saue

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitus Postitas alert » 23 Mai 2010, 14:45

kas sellest filtrist on ültse mingit kasu w?
sellessuhtes et seal ideaalis peab olema ära juhitud õlikindla voolikuga kuhugi õhufiltri kasti!
Sierra 2.0 -dohc-, Volvo S80 2.4T

Kasutaja avatar
Silver
aktivist
Postitusi: 362
Liitunud: 13 Juul 2008, 15:30

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitus Postitas Silver » 23 Mai 2010, 23:00

See voolik läheb kollektorisse ja see PCV klapp on selleks, et ringlus ühes suunas käiks. Aga mul on see katki, viliseb jubedalt. Ma pole kuskilt uut ka leidnud, ega näinud kus müüakse, selle pärast mõtlesingi selle filtri panna.
Long live 88kw!

Kasutaja avatar
motohead
kasutaja
Postitusi: 140
Liitunud: 07 Veebr 2007, 13:22
Asukoht: valga

Re: Karterituulutus(PCV klapp vs. filter)

Postitus Postitas motohead » 03 Aug 2010, 21:22

Aga see filter ei ole lahendus,sest sa pead ka karteri tuultest eralduva õli kusagile ära juhtima. Originaalis läheb see natuke õli mootorisse põletamisele aga kui sul ainult filter siis see võib varsti nagu õlikäkk olla.
Lahenus oleks lisada oil catch tank mis püüab selle õli kinni ja laseks ka selle tagasi mootorisse või kallad ise,see aga ei tasu vist selle auto puhul ära.
auto all ma sündisin ja suren ka;)

Vasta