Sierra tuunimine

Siia see, mis väljast paistab
Keremees
turist
Postitusi: 3
Liitunud: 24 Veebr 2015, 13:18

Sierra tuunimine

Postitus Postitas Keremees » 24 Veebr 2015, 13:21

Ahhoi!

Tahtsin teada, kas üldjuhul Sierra kere peab vastu sellele, kui katus maha lõigata või hakkab väga palju keskelt painduma? Ehk peaks uksed kinni keevitama? Sõber soovitas puust prussi traatidega alla siduda. Ma pole päris kindel selles. Kui ma lõikama ja keevitama hakkan, kas peaks paagi tühjaks tegema või ei ole oluline?

martinjev
aktivist
Postitusi: 215
Liitunud: 19 Nov 2012, 13:07

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas martinjev » 24 Veebr 2015, 15:04

Lennukaid motteid on pidupaeval ikka hea lugeda :)
Tee kindlasti ja kasuta tammepuust prusse- need on tugevad! Vaata et tegemistest pilte teed! Sama ka nitroehituse kohta. Effekti mottes on vajalik ka video nitrost!

Kasutaja avatar
Tarmo
Klubi juhatus
Postitusi: 9090
Liitunud: 10 Okt 2006, 22:26
Nimi: Tarmo
Asukoht: Tartu-Abja-Pärnu

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas Tarmo » 25 Veebr 2015, 13:11

Hea oleks hoopis kui sõber kõrval filmib, sõber saab siis kovasti vaatamisi youtubes ja sina vbl darwini auhinna.

KevinAro
aktivist
Postitusi: 253
Liitunud: 06 Apr 2014, 16:45
Asukoht: Saaremaa

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas KevinAro » 25 Veebr 2015, 19:21

Milleks ültse katuse maha võtad?

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas rekkamees » 26 Veebr 2015, 01:41

KevinAro kirjutas:Milleks ültse katuse maha võtad?
Tavaliselt on sellise tuuningu eesmärk, et kärbsed saaksid vabalt ühest kõrvast sisse ja teisest välja lennata.
esivedu tähendab tõmbamist

Keremees
turist
Postitusi: 3
Liitunud: 24 Veebr 2015, 13:18

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas Keremees » 26 Veebr 2015, 18:12

Okei-okei. Eks ma siin nalja rebin rohkem, nagu nupukamad mehed aru on saanud. Aga tegelikult on plaanis küll puhkuse ajal üks pill ette võtta, täiesti totraks muuta ja vanas karjääris ribadeks sõita. Katuse osas tahaks täitsa reaalset vastust kuulda. Kui juba, siis kabriolett. Olen näinud palju naljakaid kaadreid ja kuulnud palju huvitavaid jutte sellest, kuidas katus maha lõigatakse ja auto nö. pooleks murdub või keskelt vetruma hakkab. Tõenäoliselt peaks uksed ikkagi kinni keevitama, kuid kas sellest piisab? Ehk peaks ka paar toru kuskile lisama?
Kordan: Olen peaaegu täie mõistuse juures mees ja tahan puhkuse ajal lihtsalt ühe auto hävitada, kõhu lahti naerda ja hiljem rusud vanametalli pähe müüa.

rekkamees
aktivist
Postitusi: 453
Liitunud: 17 Dets 2013, 12:15

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas rekkamees » 26 Veebr 2015, 19:12

Kunagi sugulane võttis Datsun Cherryl põlluralliks päiksepaiste nautimise mõttes katuse maha. Kui uksed kinni olid, sai rallida küll. Kui mõlemalt poolt korraga lahti tegid, siis vajus natuke ära, aga kuna Datsun oli esiveoline, ei kottinud see kedagi. Uksest tõstes sai kinni jälle. Kui auto üle kaela juhtud keerama, on ilma katuseta versioonis surmasaamise võimalused kümneid kordi suuremad.

Su mootoriteema kohta seal teises rubriigis niipalju, et mootori õhkulaskmiseks on Sinu poolt mainitutest efektiivsemaid meetodeid olemas. Õigupoolest, Sinu mainitud meetodid pigem vist isegi takistavad korraliku paugu tegemist. Kui just seisvat mootorit umbselt eetrit täis ei lase ja sedaviisi asja plahvatama ei pane. Kui tahad mootori kallal efektiivseid lollusi teha, võid aretada näiteks veepritse. Peaks olema lihtsalt ja odavalt teostatav, kui natuke leiutada. Selle kohta loe siit (inglise keeles): http://en.wikipedia.org/wiki/Water_inje ... 8engine%29
Pärast võid kogemusi jagada, palju реrsеdüno järgi hinnates jõudu juurde tuli ja kuidas mootor lõpuks õhku lendas.
esivedu tähendab tõmbamist

okman
turist
Postitusi: 29
Liitunud: 03 Nov 2014, 12:00

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas okman » 02 Juun 2015, 10:15

Sierraga selliseid nalju ei tehta!
Sierra on ikka tõsisemate inimeste auto.

Henn
fanaatik
Postitusi: 762
Liitunud: 07 Dets 2008, 13:21
Asukoht: Tallinn & Kesk-Eesti

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas Henn » 02 Juun 2015, 17:25

sierraga on tehtud sellist nalja juba.
Pilt

okman
turist
Postitusi: 29
Liitunud: 03 Nov 2014, 12:00

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas okman » 03 Juun 2015, 02:27

no see on korralikult tehtud,,, ta tahab romutamise eesmärgil :D

kalle211
kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 08 Dets 2013, 01:10

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas kalle211 » 08 Juun 2015, 10:48

Sierrat kabrioks ei ole teinud. Mossesid ja sikse olen teinud.Kasutanud erinevaid lahendusi.Mosse ilma katuseta kui uksed lahti hakkas ikka päris korralikult läbi painduma. Tagumised uksed keevitasime kinni esimesel autol. Esi uste kohalt paindus ikka läbi ja sõites väändusid auto esi ja taga osa omavahel päris palju. Teisele mossele sai keevitatud küljekarpide asemele suured nelikant torud ja kardaani tunnelile torudest lisatugevdused ja veel mõningaid tugevdusi. Materjali üle 10 meetri sai sinna keevitatud. Kahe uksega datsunil lõikasime uste alumistest servadest 15 cm ära ja tegime karpe sellevõrra kõrgemaks ja lisasime keskele ka tugevduse. Roostest puretud sirje kerel võite kõik uksed kinni keevitada, ukse postid jäävad ka külgepidi ikka korralikult läbi painduma.

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas Tuninparts » 27 Apr 2017, 20:58

1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad :D
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

tets
kasutaja
Postitusi: 80
Liitunud: 19 Jaan 2015, 00:26

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas tets » 27 Apr 2017, 21:47

Tuninparts kirjutas:1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad :D
Ehh, ma mõtlesin sama asja. Ainult teisel eesmärgil, et raiska hommikul käima saaks.

Kasutaja avatar
Tuninparts
aktivist
Postitusi: 492
Liitunud: 22 Juul 2016, 09:03
Nimi: Markus

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas Tuninparts » 28 Apr 2017, 10:28

tets kirjutas:
Tuninparts kirjutas:1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad :D
Ehh, ma mõtlesin sama asja. Ainult teisel eesmärgil, et raiska hommikul käima saaks.
mhm sama võib ka käjjamiseks kasutada AGA see kui disla omal jõul ei käivitu ei ole enamasti pumba viga vaid kõrgsurve pumba asendi viga. justnimelt isegi 1mm on väga suur liigutus ja sellest piisab et osad masinad ei käivitu :)
Graafiline disain / Kleebiste print ja paigaldus

Kasutaja avatar
olivertsik
kasutaja
Postitusi: 69
Liitunud: 21 Dets 2015, 23:36

Re: Sierra tuunimine

Postitus Postitas olivertsik » 08 Juun 2017, 16:20

Oskab keegi öelda mis esituledega tegu on? Tunduvad suvalise masina kandilised tuled ette poogitud lihtsalt.
Sierra 84a
Sierra 1.6 86a
Scorpio 2.9 89a
Scorpio 2.9 92a

Vasta