1. leht 2-st

Sierra tuunimine

Postitatud: 24 Veebr 2015, 13:21
Postitas Keremees
Ahhoi!

Tahtsin teada, kas üldjuhul Sierra kere peab vastu sellele, kui katus maha lõigata või hakkab väga palju keskelt painduma? Ehk peaks uksed kinni keevitama? Sõber soovitas puust prussi traatidega alla siduda. Ma pole päris kindel selles. Kui ma lõikama ja keevitama hakkan, kas peaks paagi tühjaks tegema või ei ole oluline?

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 24 Veebr 2015, 15:04
Postitas martinjev
Lennukaid motteid on pidupaeval ikka hea lugeda :)
Tee kindlasti ja kasuta tammepuust prusse- need on tugevad! Vaata et tegemistest pilte teed! Sama ka nitroehituse kohta. Effekti mottes on vajalik ka video nitrost!

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 25 Veebr 2015, 13:11
Postitas Tarmo
Hea oleks hoopis kui sõber kõrval filmib, sõber saab siis kovasti vaatamisi youtubes ja sina vbl darwini auhinna.

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 25 Veebr 2015, 19:21
Postitas KevinAro
Milleks ültse katuse maha võtad?

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 26 Veebr 2015, 01:41
Postitas rekkamees
KevinAro kirjutas:Milleks ültse katuse maha võtad?
Tavaliselt on sellise tuuningu eesmärk, et kärbsed saaksid vabalt ühest kõrvast sisse ja teisest välja lennata.

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 26 Veebr 2015, 18:12
Postitas Keremees
Okei-okei. Eks ma siin nalja rebin rohkem, nagu nupukamad mehed aru on saanud. Aga tegelikult on plaanis küll puhkuse ajal üks pill ette võtta, täiesti totraks muuta ja vanas karjääris ribadeks sõita. Katuse osas tahaks täitsa reaalset vastust kuulda. Kui juba, siis kabriolett. Olen näinud palju naljakaid kaadreid ja kuulnud palju huvitavaid jutte sellest, kuidas katus maha lõigatakse ja auto nö. pooleks murdub või keskelt vetruma hakkab. Tõenäoliselt peaks uksed ikkagi kinni keevitama, kuid kas sellest piisab? Ehk peaks ka paar toru kuskile lisama?
Kordan: Olen peaaegu täie mõistuse juures mees ja tahan puhkuse ajal lihtsalt ühe auto hävitada, kõhu lahti naerda ja hiljem rusud vanametalli pähe müüa.

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 26 Veebr 2015, 19:12
Postitas rekkamees
Kunagi sugulane võttis Datsun Cherryl põlluralliks päiksepaiste nautimise mõttes katuse maha. Kui uksed kinni olid, sai rallida küll. Kui mõlemalt poolt korraga lahti tegid, siis vajus natuke ära, aga kuna Datsun oli esiveoline, ei kottinud see kedagi. Uksest tõstes sai kinni jälle. Kui auto üle kaela juhtud keerama, on ilma katuseta versioonis surmasaamise võimalused kümneid kordi suuremad.

Su mootoriteema kohta seal teises rubriigis niipalju, et mootori õhkulaskmiseks on Sinu poolt mainitutest efektiivsemaid meetodeid olemas. Õigupoolest, Sinu mainitud meetodid pigem vist isegi takistavad korraliku paugu tegemist. Kui just seisvat mootorit umbselt eetrit täis ei lase ja sedaviisi asja plahvatama ei pane. Kui tahad mootori kallal efektiivseid lollusi teha, võid aretada näiteks veepritse. Peaks olema lihtsalt ja odavalt teostatav, kui natuke leiutada. Selle kohta loe siit (inglise keeles): http://en.wikipedia.org/wiki/Water_inje ... 8engine%29
Pärast võid kogemusi jagada, palju реrsеdüno järgi hinnates jõudu juurde tuli ja kuidas mootor lõpuks õhku lendas.

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 02 Juun 2015, 10:15
Postitas okman
Sierraga selliseid nalju ei tehta!
Sierra on ikka tõsisemate inimeste auto.

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 02 Juun 2015, 17:25
Postitas Henn
sierraga on tehtud sellist nalja juba.
Pilt

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 03 Juun 2015, 02:27
Postitas okman
no see on korralikult tehtud,,, ta tahab romutamise eesmärgil :D

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 08 Juun 2015, 10:48
Postitas kalle211
Sierrat kabrioks ei ole teinud. Mossesid ja sikse olen teinud.Kasutanud erinevaid lahendusi.Mosse ilma katuseta kui uksed lahti hakkas ikka päris korralikult läbi painduma. Tagumised uksed keevitasime kinni esimesel autol. Esi uste kohalt paindus ikka läbi ja sõites väändusid auto esi ja taga osa omavahel päris palju. Teisele mossele sai keevitatud küljekarpide asemele suured nelikant torud ja kardaani tunnelile torudest lisatugevdused ja veel mõningaid tugevdusi. Materjali üle 10 meetri sai sinna keevitatud. Kahe uksega datsunil lõikasime uste alumistest servadest 15 cm ära ja tegime karpe sellevõrra kõrgemaks ja lisasime keskele ka tugevduse. Roostest puretud sirje kerel võite kõik uksed kinni keevitada, ukse postid jäävad ka külgepidi ikka korralikult läbi painduma.

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 27 Apr 2017, 20:58
Postitas Tuninparts
1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad :D

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 27 Apr 2017, 21:47
Postitas tets
Tuninparts kirjutas:1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad :D
Ehh, ma mõtlesin sama asja. Ainult teisel eesmärgil, et raiska hommikul käima saaks.

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 28 Apr 2017, 10:28
Postitas Tuninparts
tets kirjutas:
Tuninparts kirjutas:1 hea nali mida olen disla peal testinud ja toimis küll aga vat seda peab ettevaatlikult kasutama... vea peenike kummivoolik õhukopsikust salongi. pane selle otsa breakecleaner kõrs... tunned et jõudu pole enam siis las kõrvalistuja laseb seda natuke ja osaa kus pöörded tõusevad :D
Ehh, ma mõtlesin sama asja. Ainult teisel eesmärgil, et raiska hommikul käima saaks.
mhm sama võib ka käjjamiseks kasutada AGA see kui disla omal jõul ei käivitu ei ole enamasti pumba viga vaid kõrgsurve pumba asendi viga. justnimelt isegi 1mm on väga suur liigutus ja sellest piisab et osad masinad ei käivitu :)

Re: Sierra tuunimine

Postitatud: 08 Juun 2017, 16:20
Postitas olivertsik
Oskab keegi öelda mis esituledega tegu on? Tunduvad suvalise masina kandilised tuled ette poogitud lihtsalt.